BUBBLE 3 Infotråd

1246712

Kommentarer

  • Hahaha, den labradoren är jag inte ens i närhet av orolig för. Han borde passa sig så han inte bryter svansen i dörren när han lämnar omklädningsrummet. :P
  • BFF lyckades roffa åt sig ytterligare 70% av matchintäckterna genom kreativ prissättning för hemma- respektive bortafans. För pengarna har laget draftat det lovande minotaurlöftet Gaarghe Best som nu satts i specialträning med inriktning att vira upp likinsvepningar.

  • Hmm, vet inte om det är jag som gjort fel eller. Men jag rapporterade in senaste matchen och allt var frid och fröjd tills jag började kolla lite närmare och såg att nu står det att jag har spelat 5 st matcher och har en winnings procent på 20. Trots att det står att jag har en "win" och en "draw".

    Är det fel på programmet eller jag som klantat mig?
  • Fel i programmet. Den listar alla kommande matcher som spelade.

  • edited 10 februari 2010 07:00

    Japp, det är fixat till den kommande uppdateringen av OBBLM :) Räkna med att det dröjer någon vecka eller så innan den kommer köras av oss dock. (Vi funderar också på att lägga till Open Season innan vi uppdaterar, och det måste vi bygga själva.)

  • Nu är det ju "Bounty" på typ halva Frantics lag. Jag skickar en faktura till övriga coacher i ligan efter varje dödsfall =)

  • Najs. Dubbelskill på minotauren redan i första matchen. Frågan är bara: block eller pro?

  • Jag tror du kommer vara nöjd med båda. Om du ändå kommer ta Juggernaut på honom så skulle jag köra på Pro. Inge Juggernaut = Block.
  • Jag tror det blir utvecklingen block->claws->break tackle. Fler än tre skills är rätt osannolikt på så här få matcher.

  • Hmm är det mindre matcher i denna än i BUBBLE2? Basses Rat Ogre kom upp i nästan fem skills i den.

    Han blir grym med den combon i vilket fall.

    Med Pro som val så blir det Pro - Claw - Juggernaut - Piling On
  • Att kunna ignorera wrestle och fend kan i och för sig vara riktigt användbart i kombo med frenzy.

  • edited 10 februari 2010 23:58
    Sant. Samtidigt om du tar block + Juggernaut så kan du vid blitz, blocka omkull en wrestlespelare, Armour roll direkt på hans stackars krake..

    Nä Block är kanske bäst. Samtidigt, att får gratis RR på allt man tänker göra, Wild Animal, block slag, blitz, dodge, go for it, etc är grymt.

    Edit: Stavning
  • Meh! Dags att sänka matransonen till Einbert Idlewitz så att han också börjar producera :|

  • Hittills har alla Big Guys som skillat slagit dubbel. Skadat.

  • Alla utom två, men sjukt många iaf.
  • Big guys? Vad är det för tjafs?
  • Du borde skaffa ett träd Emil. Ett att kramas med.

  • Frantic: Basse jagade Block förgäves med sin RO förra ligan och lade bra många MVPs på honom om jag minns saken rätt. Plus att han spelade offensivt med den, vilket i hans fall betalade sig oförskämt bra i form av Cas. Jag tänker skaffa min mino relativt sent och är glad om han kommer upp i två skills denna säsong.

  • Odium_Khan: Sant, samtidigt vann han ligan. ;)
  • Jag kan inte sticka under stol med att jag gillar att få uppmärksamhet *rodnar som en tonårsflicka*

    Min Rat Ogre, Flesh-Cutter, kom faktiskt upp i 5 höjningar men de sista två skillsen (Thick Skull + Break Tackle) användes bara 1 gång vardera på 4 respektiva 2 matcher. Eller var det 3 respektive 1?
  • Hur var hans ssp fördelat?
  • Det blev minotaur med block till slut. Claws och break tackle coming up.

  • edited 11 februari 2010 23:48
    Match: Patronizing Elven Treehuging Avengers 4—1 Infected Mushrooms

    Nyss läst referatet: LOL =) LOved it!

    Frantic: 1 TD, 25 cas samt 5 mvp
  • Ska vi få se en mv9-catcher tro?

  • Den kan Nilsson hoppa upp och sätta sig på :o)
  • edited 13 februari 2010 15:26

    Nu ska vi inte förvandla detta till en diskussion om vilket norrlandslag som är bäst i ishockey, det går nämligen inte att diskutera fakta!

    4 Skellefteå AIK 48 +3 78
    6 Brynäs IF 48 +13 71
    8 Luleå HF 48 -6 66
    9 MODO Hockey 48 -5 62
    10 Timrå IK 48 -16 60

  • edited 13 februari 2010 17:21

    Skapade ny diskussion om Odium_Khans färgfunderingar. I fortsättningen får ni gärna skapa nya trådar när ni vill diskutera något bloodbowlrelaterat, men som inte rör BUBBLE3 i allmänhet.

    mvh
    Lars, moderator

  • Hur slaviskt måste vi följa de förlottade omgångarna? Jag menar om de som jag ska möta här näst inte spelat alla tidigare rundor är det helt no no då? Jag ska nämligen operera mina hälsenor den 26:e och kommer således inte vara så värst mobil sista veckan före turneringen, men vill hemskt gärna ha spelat alla mina matcher innan.
Sign In or Register to comment.