40k Kampanj Match Bokning

24567

Kommentarer

  • edited 17 maj 2013 08:03

    kampanj match eller?

    jag kan köra boda kampanj match och test match i dag

  • Hade tänk åka till fusk på söndag efter 12 och spela mot de som finns där.

    Hoppas att det är fler som också tänker åka dit på söndag

  • Hinner tyvärr inte idag :-/

  • Nån som vill spela på söndag eftermiddag/kväll? Hade tänkt mig nån gång efter middagen där.

  • OBS

    Ny email för match inrapportering: Wh40kkampanj@hotmail.se

    Rapportera även in redan inrapporterade matcher då vi inte har tillgång till den gamla mailen längre

  • Kommer va där på söndag efter 12, så det är bara att folk dyker upp :)

  • Jag tittar in ett tag på eftermiddagen.

  • Ska nog också försöka ta mig förbi. Beroende på hur bakfull man är.

  • Dyker upp om 3 - 4 h.

  • er här redan, men vet inte om det er värd at köra flera matcher

  • Jag dyker in imorgon måndag för några matcher, kan spela hela dagen :-) så om någon är sugen på att möta en Heresy-lista så är det bara att dyka upp :-)

  • Jag dyker upp på fusk idag efter 12

  • Kör in när jag har fikat klar och utmanar någon! Mm, kaffe..

  • Kommer någon vara på FUSK för kampanjspel efter 13.00 i morgon? Slutar jobbet då och vore kul att komma igång med lirandet tillslut :p

  • @trollapan jag lär vara där, kommer nog sitta inne i målarrummet så det är bara att du haffar tag i mig så spelar vi! Pga leveranstider etc måste jag dock prova en del, så jag hoppas att det är ok:-(

  • det är hur lugnt som helst. Ses i morgon :) Och vill fler spela så är jag där fram till middagstid ungefär

  • Om någon svarar, så kan jag spela efter plugget vid 13-14~ tiden imorgon.

  • Jag ska dit när jag slutar jobba 13 och lira mot Droken men vi kan ta en match efter det om du vill?

  • Spelar gärna mot dig också nån gång vid 13-14. Lär som sagt vara där typ hela dagen så :-)

  • En match lär nog ta ett tag, kan blir lite sent för mig att vänta på. Du märker om jag dyker upp, isåfall kommer jag direkt dit eftersom hem är för långt emellan.

  • Haha dubbelt upp. Ja, ni märker ju om jag kommer o kollar på eran match. Updaterar imorgon när jag ser hur tidigt på skolan jag slutar, alltid upp till min oberäkneliga lärare

  • You know what, stryk mina förra posts. Jag kommer imorgon så kör vi!

  • Jag och Anton (Urslingen) är taggade att svänga förbi FUSK för några matcher på torsdagkväll. Några fler som är på?

  • edited 20 maj 2013 18:49

    Ovanstående post (från Erorior) kom från mig. Jag hade uppenbarligen en gammal användare jag l:oggade in på av bara farten.

  • edited 20 maj 2013 20:02

    Jag kan komma förbi på torsdag runt 18.

    /Torbjörn Gullo

  • edited 20 maj 2013 20:33

    Perfekt! Ses då. :) The more the merrier, people! Släpa er dit om ni har tid och lust!

  • Jag har av olika anledningar inte lyckats spela nån match än. Nån som vill spela ikväll?

  • Kommer någon jag inte spelat mot va på FUSK efter 12.00 i morgon? Kommer va där, om någon annan är där dvs, mellan 12 och 15.45.

  • Jag kommer nog förbi. Beror på hur mycket stryk Dea kickar ut.

  • Tänkte påminna om att rapportera in till den nya mailen alla era matcher, vill kunna sätt ihop en ranking tabell asap

Sign In or Register to comment.