40k Kampanj Match Bokning

13567

Kommentarer

  • om der er nogon som inte har kört match med mig och mina chaos space marines och vill boka en match er det bara at skicka mig en viskning

    hälsninger peter

  • edited 22 maj 2013 15:19

    Redigering: Ändring i schemat, men jag fick mig en match idag ändå :)

  • Jag kommer befinna mig på Fantasia strax efter 16 med mina 500 poäng och är sugen på att köra.

  • Skulle någon va på fusk 12.00 och framåt?

  • Japp, jag kommer dit vid 12. (d.v.s synnerligen snart :P )

  • Då var andra scenariot ute, nästa period börjar på måndag pga att de är turnering på fusk nu på söndag.

  • Nått folk på fusk ikväll? Tänkte fara dit efter jag lagt barnen.. Typ 19.45 borde jag vara där.

  • Jag + Dark Eldar finns på Fusk efter 17 ikväll

  • Som jag tidigare skrivit så kommer också jag och Anton att vara på FUSK ikväll. Vi kommer nog dit vid kl. 18! :)

  • Kommer med mina Keso Marines idag vid 17+ med.

  • Tjo! Någon som kan och vill spela en match kring kl. 16 idag?

  • @Ventris Fick massa extraarbete under morgonen, så jag måste tyvärr avboka. :(

  • Någon/några som vill spela nån match idag? Som inte spelat mot mig Magnus Jonasson, kanske Tompa kommer att vara där också.

  • Någon som vill tästa 700p idag? Slutar klockan ett, så typ 2 hade varit perfekt.

  • @blumpen Jag skulle gärna ta en match någon gång under dagen. När planerar du att vara där?

  • Jag, Tompa och Roxr kommer att vara på FUSK 13:30 och spela några matcher, det vore trevligt om fler dyker upp och spelar nån match också.

  • Jag kommer in iallafall, men hade helst kört en test match inför 700p. Failing finding a partner for that, så är jag redo på en till 500p. Vem vet, kanske förbättrar mitt resultat.

  • Är i desperat behov av motståndare. Om någon vill spela 500p imorgon (söndag) för att sedan gå över till 700p så finns jag på fusk.

  • Jag kan komma till fusk imorgon, förmiddagen passar bäst men det kan gå senare också. Nästa period börjar först på måndag, så det är lite tidigt för 700 poäng ännu.

    /Torbjörn Gullo

  • Dyker nog upp på fusk vid. 15-16. Eventuellt tidigare.

  • Ok, ska nog gå.

  • Dyker nog in på föreningen runt 6 ikväll för lite matcher. om någon är sugen är det bara att hugga tag i mig, sitter nog i målarrummet!

  • edited 26 maj 2013 18:45

    Har lagt upp liga rankingen nu av de matcher jag fick in till igår,(Målat/omålat bonus poängen kommer senare)

    Edit: vad säg om att försöka ordna en Kampanj Dag kommande helg som vi gjorde dag 1 av kampanjen?

  • Bra jobbat..!

    Jovisst låter en kampanjdag bra. Söndag funkade rätt fint tycker jag.

  • edited 26 maj 2013 20:51

    Trevligt med en tabell även om halva kampanjen tydligen inte har rapporterat in. (jag har 51poäng, även om det nu inte lär spela nån roll.)

    Söndag tror jag skulle sitta fint med en kampanjdag på.

  • Man tackar... Visst vart det snyggt o fint då Dea maila mig kommandona för att göra tabeller :D

  • Oj måste ha skrivit in fel... Jo och vad gäller inrapporteringen så havererade våran första mail ... tror det kan vara en orsak till att så få resultat är inrapporterade, Jag kommer att ta emot resultat från omgång 1 en vecka framåt...

    Om ni känner någon som är med i kampanjen men inte hänger så ofta på stridshammaren, Spread the word att det är en ny mail man ska rapportera in ALLA sina matcher till(även redan spelade)

  • Alla spelade, eller fyra?

  • @Lost kolla vad Kendal skrev ovanför dig, "man ska rapportera in ALLA sina matcher"

Sign In or Register to comment.