Vad stör dig?

2

Kommentarer

  • BHÖ diablo 2 är shit kul.

    Jag sa inte att spelet var tråkigt, jag sa att jag hatar Diablo 2-spelare.

  • Den här tråden...
  • Jag stör mig på folk som hatar...
  • Jonathan: Grattis, nu är du med i den! ;D
  • Jag vet...jag är inte bättre än någon annan. ;)
  • Jag stör mig på folk som hatar...

    Bra

  • Men man kan se den här tråden som terapi, så att vi som svara på den här tråden kan verka kultiverade och trevliga när vi pratar med folk eftersom vi redan har sagt vad vi stör oss på!

    Fast ni kanske stör er på mig som stör mig massa på massa! :p
  • Jag stör mig på wannabeemos som går i självmordstankar för att tjejen han har älskat sen förra månaden inte har sagt "Hej" till han på 3 dagar.
    QUIT BEING A WUSSIE!!!
  • Jag stör mig på "klass 9A" på SVT. Vad är det för spetskompetent med de lärarna egentligen? Och hur stor är sannolikheten att eleverna kommer att bli oändligt mycket mer studiemotiverade efter att serien är över och kamerorna försvunnit?
    Jag stör mig även på att lokalbussbiljetter, flygbiljetter och tågbiljetter är så förbenat dyra. Hur ska man då ta sig ut i landet och träffa trevliga människor och se nya (eller gamla) platser?
    Till sist så stör jag mig på Patrik Isaksson. Den mannen är ju inte bra på någon fläck! Och trots det var han inte sämst på senaste melodifestivaldeltävlingen. Där. Nu kom jag ut som schlagertittare också.
  • edited 5 mars 2008 17:03
    Wazz hade rätt i mycket jag tycker.

    Sen stör jag mig på icke borgare vänsterpack som hänger på andras arbetsmoral och skatte pengar, mer till de som jobbar för det. Och kom inte och säg något jag har harvat i vården och städat och haft gud vet alla skitjobb som finns men jag har alltid stått på egna ben.
    (oki nu överdriverjag en del men finns lite allvar i det).

    Och jo jag stör mig på WoW (har över 400dagars spel tid nu och spelar ännu varje dag men vad fan ska man göra i gällivare)

    Och Wazz svenska försvaret är ett enormt skämt och hur mycket vi än hade plöjt ner i det så hade vi blivit fet ägda mest pga att vi är ett litet skitland ( världens bästa lilla skitland men ändå)

    @solnamarine amen för superlim står på förpackningen används på vär rengjorda ytor och det finns inget i världen som fastnar så bra som flottiga chipsfingrar

    Jag stör mig också som fan på feminister och kvotering. Rätt person på rätt plats är det som gäller kön är totalt ointressant på arbetsmarknaden det är kompetens som gäller (Bör lägga in här att jag inte tror att något kön är mer kompetent än det andra det är intresse och förmåga som är kompetens och det finns det gott om hos båda könen).
  • Orith: På tal om kvotering.

    "Ja vad fan ska man säga, hon är kvinna +50 år, handikappad och chef för SVT, kan man bli mer kvoterad?" - Morgan P, Hipp Hipp.

  • edited 5 mars 2008 18:17
    =P.

    Är inte det allra svagaste i samhället en heterosexuell svensk kille kring 25-35 som arbetar har en fru/flickvän och 1-2 barn. Mao någon som det inte är synd om för en sådan person får absolut ingen hjälp av samhället.
  • Jag kan störa mig lite på folk vars argument är motsatta mina men väl genomtänkta och sammansatta, lite som en finne som är svår att klämma. Det känns skönt att inte störa sig på någon i den här tråden! :)

  • Heh nu när jag läser igenom mitt inlägg så kan jag verka lite osympatisk men jag är inte alls så farlig som jag låter.
  • Jag stör mig på folk som tar sig själva på alldeles för stort allvar, folk som orkar bry sig i helt meningslösa diskussioner och på Fredrik Reinfelt
  • Jag är helt med dig falle! folk bjuder för lite på sig själv och sedan får man även skit för när man själv gör det!

  • Jag stör mig ofta på mig själv eftersom jag inte gör det jag vill.
  • Jag stör mig på att vissa lag är privelegerade att få ha special Characters på fanatic
  • edited 20 mars 2008 17:01

    Jag stör mig på okunniga, fördomsfulla och reaktionära snorvalpar som inte kan hålla sig från att sprida sina fascistoida och totalt ogenomtänkta åsikter i alla lägen och forum. Utvisa alla sverigedemokrater, nazister och moderater till USA där de kan leva bland sina likar samt slippa leva med "vänsterpack" och allmänn sjukvård eller människor som de har fördomar emot på grund av hudfärg eller sexuell läggning.

    Så slipper jag läsa deras redneck propaganda på ett figurspelar forum.

  • Avanti Popolo! Eller?
  • edited 20 mars 2008 18:03

    Bandiera rossa! Bandiera Rossa!

  • jag stör mig på prov som in i
  • just nu när jag pillar på en RoE lista så stör jag mig på följande:

    #att SM characters inte har en fesen boltpistol i grund
    #att chaos spawns inte har nån save
    #att man enligt Faq kan sätta en blobba/blaffa/paj(ordnance blast) var som helst på ett fordon. Finns ingen räddning alls för stackars spacemarines som trycker bakom en rhino, när russen siktar på bortre hörnet av rhinon......
    #stör mig för närvarande 0.2% på avsaknaden av smileygubbar, (det har inget med RoE att göra)
  • Stör mig på människor med högjutt politiskt tyckande utan bakomliggande politisk kunskap.

    Man blir inte läkare om man ger sin kompis en alvedon, och man blir inte jurist bara för man vet vad som är olagligt.
  • Mao så stör du dig på politiker Force =P.

    Vårat kommunalråd i gällivare är badvakt nuff said.

    Sen är det faktiskt lite små roande att folk verkar elda upp sig för att det finns folk som faktiskt gynnas av en högerregering.

    Tex jag. Jag arbetar frugan studerar vi har 2 små barn. Och vi har fått mer pengar i kassan efter regerings bytet fråga mig inte exakt var och precis på alla punkter men sänkt dagis avgift osv räntar fort. Och på min arbetsplats i gruvan anställde man en hel hög vikarier för att en del sociala avgifter blir lättare att tas så jag fick fast jobb.

    Så i slutändan så gjorde jag ett val baserat på den fakta jag hade och min livssituation och än så länge har jag inte ångrat valet.

    Chansen att jag röstar på vänstersidan är lika stor som att jag röstar på högersidan nästa val frågan är bara vad de har att erbjuda mig.

    Så ja jag har ingen större bakomliggande kunskap men de flesta som propagerar för antingen vänster eller höger har inte heller någon större kunnskap bara propagande de blivit matade av vilken sida de nu tror på.
  • Jag föredrar iallafall de utan politisk kunskap som är högljudda framför dem som lyckas dölja sin okunskap, för dem kan man iallafall försöka lära något.

    Off topic så tycker jag det är attraktivt med folk som försöker åstadkomma ett politiskt klimat som gynnar fler än dem själva.

    On topic så stör jag mig på när politik börjar handla om Tro. Jag tror det är sorgligt.

  • edited 26 mars 2008 20:03
    Hemlighetshållaren: Det är snarare tvärtom. I grund och botten är den mesta politik i världen idag tro, även om inte alla vill erkänna det. Om det är bra eller inte vill eller kan jag inte svara på. Det är först på senare tid man öppet försöker skilja politik från tro. Inte det enklaste dock...

    Edit: Nåja, lite off-topic men ändå. Som student av ämnet religionsvetenskap ville jag vara lite besserwisser. ;-) Sorry...
  • Depression det tar livsglädjen ur folk och vänder dem mot sig själva
  • det låter onekligen sugigt

  • själv så hatar jag danskar!
Sign In or Register to comment.