Vad stör dig?

edited 15 februari 2008 11:22 in Off topic

Hej

Jag skulle tycka att det var roligt att höra vad folk på forumet stör sig på. Jag kan börja... Jag stör mig på Peter Siepen som enligt mig är narcissism personifierat.

Vad tycker du är störande?

«13

Kommentarer

  • Besserwisser fasoner! Det e störande...

  • Jag stör mig på alla pensionärer som är och handlar mat mellan 12-13, vilket gör en stressad tjänstemans dyrbara luch så mycket stressigare. Och de ska betala med mynten som de har sparat i två år och ÄÄÄÄÄNTLIGEN ska bli av med, samt ifrågasätter varför inte rabatten på 3 kr på djupfryst lasagne drogs, de lämnade ju in lappjäveln. AHA! Rabatten står längst ner på kvittot, Hysteriskt! Hemköp - COOP MVG - ICA Gourmét de finns överallt.

  • Håller nästan med Nas där, att handla på dagen i Vännäs kan gå ganska långsamt. Annars stör jag mig mest på att det är så svårt att få plasticard exakt rakt.. Men det är det väl inte så många som råkar ut för.

  • Nas har absolut rätt när det kommer till pensionärer. En annan sak som är störande med pensionärer är hur de har som inställning att yngre är sämre än dem själva trots att de yngre oftast har en bättre utbildning i ämnet som det rör sig.

  • Jag stör mig på folk som tror att dom är bra på nåt som dom egentligen inte är eller att dm tror att dom är nåt som dom inte är.

    jag stör mig på en massa saker, men orkar inte skriva upp allt :P

  • Jag stör mig på konstant förkylning. Sen så har jag ont i örat, vilket också är störande.

    Jag har då fått lite variation eftersom jag hade ont i andra örat igår!
  • Jag har varit förkyld tre gånger på fyra månader, så jag instämmer med Klomster. I övrigt tycker jag det klagas för mycket i samhället, vi har det mycket bra, fokusera på det positiva istället.

  • Gå inte off topic nu Stefan =)

    I den här tråden får man klaga hur mycket man vill, så länge det inte rör sig om enskilda personer.

  • Jag stör mig som fan på idioter >:\ Dessutom så stör jag mig även på Forgeworlds priser... Och deras leveranstider, och att dom inte går att få tag i....

    Dessutom stör jag mig på halt djävla väder, skippa vintern och gå direkt till senvår eller sommar ftw!

  • Tre gånger på 4 månader? Lucky you!

    Det är typ ingenting.
  • Vad sägs om tre gånger på en och en halv månad? Strongt jobbat i min mening. Stör mig också på alla som ställer sig längst fram i busskön och ska betala med växel.

  • Jag stör mig på det mesta, fast ca 50-70% går till min ignore lista.
  • Jag stör mig på när folk går omkring och surar istället för att ta upp det det med aktuella personer som berörs och reda ut det istället.

  • Diablo 2-spelare. Det finns inget värre.

  • jag hatar Folk som hänger på forum med dumma "nick"
  • Får väll lägga mig på pensionärslistan då ^^
  • Jag stör mig som fasen på statlig historieskrivning och smutskastning av ideologier.

  • Jag stör mig på termerna 'pk' och 'emo'.

    Det hjälper inte en fullständigt idiotisk ståndpunkt med att säga att den är "inte politiskt korrekt". Eller alternativt svara ett giltigt resonemang med "jamen det där är ju bara pk".

    Att kalla alla ungdomar med emotionella/psykoligiska problem för emos och se ned på att folk skär sig i armarna rimmar illa med självmordsstatistiken på området. Vem är du att bestämma vems problem som är riktiga eller inte?

    Jag stör mig också nåt djuriskt på "vi är alla egoister" tjafset. Det är ungefär utbytbart med "allt är Guds vilja" eller annan pseudoanalys och förutom att det inte stämmer så betyder det egentligen ingenting.

  • Jag är på Svens lag..
  • Jag stör mig på folk som säger "GAH! Det heter ARMÈ! Inte lag! Detta är inte Blood Bowl!"

    Jag är också på Svens armé.

  • edited 20 februari 2008 01:21
    "lasergreger:

    Diablo 2-spelare. Det finns inget värre."

    BHÖ diablo 2 är shit kul.

    stör mig på alla wow-nördar som babblar om instanser och epic items, asså f*n wow är inte kul eller har bra grafik.

    Håller med Hemlighållaren om lag och armé det är jobbigt att folk komenterar det.

    ogillar också pensionärer, dom ska alltid glo på en bara för att man klär sig i svart och har långt hår....
  • edited 20 februari 2008 02:17

    Jag stör mig som fan på folk som säger LAG istället för ARMÉ eller RAS!!!!

    Jag stör mig även på emo-kids som ska lyssna på "black metal" och skära sig för att vara coola, sluta skära er så man kan ta dom som behöver hjälp på allvar! Klipp er och skaffa jobb, eller en warhammer-armé

    Samt att jag stör mig som fan på medias vinkling...

    Jag stör mig på böliga djävla cp-amerikaner som grinar över WTC, så fan går det när man släpper två atombomber på civila!

    Jag stör mig på att folk inte vågar stå för sina åsikter för att det ska vara så djävla PK

    Jag stör mig på folk som inte anser att det finns något problem med invandrare (WTF, Kulturkrock deluxe!)

    Jag stör mig på politiken som börjar likna amerikas där man får välja mellan pest eller kolera.

    Jag stör mig lite på att man inte ska ha display tray till fanatic <3 :(

    Jag stör mig på människors förakt för svenska armén samt folkets naiva tanke att "efter solsken kommer solsken" - självklart kommer det bli krig inom en framtid och nu när vi rustat ner så kommer vi bli så fruktansvärt butt-rapeade.

    Jag stör mig på att det inte är PK att ha svenska flaggan hängande

    Jag stör mig på usla spelutvecklare (dom som gjorde mark of chaos)

    Jag stör mig på WOW och dess mindless drones...

    Och jag vill avsluta med att jag stör mig på Space Marine Codexen att det inte finns en trait eller FOC som gör att man kan spela med 1a kompaniet!

    over and out!

  • Jag stör mig på folk som säger "lag" istället för "ras" eller "armé". Jag brukar inte bry mig om hur folk uttrycker sig, men det låter jäkligt fånigt helt enkelt. Sparkar dom boll eller? VIll man nånsin ta hobbyn seriöst så är det inte the way to go att kalla arméer för "lag".

    Jag stör mig naturligtvis också på borgare och moderater, men det behöver väl knappt sägas? Skaffa ett liv, snorungar! ;)

    Wazz: angående den svenska butt-rapen, hur mycket behöver vi spendera på militären för att INTE bli det? Dom enda vi skulle ha någon realistisk chans mot oavsett hur mycket dineros vi plöjer ner på leksaker och lajvande är väl typ Danmark? Och då skulle det ändå vara en jämn fight ;)
  • Pk=Power-klaw. :p

    Och för att kunna klara ett 3-e världskrig så måste vi börja torka mer hö utomhus, funkade i 2-a.

    Och Wow, instämmer helt, man testar med sin kompis, ok let's go AAAAAAAAAAAAH en krabba, jag dog.

    Um ok......
    Ok, nu ska jag skaffa en tuff häst eller nåt.. 700000000000000000000000000000000000000 guld.

    Jag har 5 brons... YAY.
    Jag hatar spel där dom med minst liv är bäst,(typ de flesta mmos)

    Och jag stör mig på alla Xbox 360 fanboys, Ps3 fanboys är förståss också störande när dom skryter om sin maskin men vi (obs att jag sa vi) har då vettiga argument, typ att vi har dyr teknik på hög rea, cirka.

    Medans 360 dudes bara är amerikanska småbarn som säger, -Våran är bättre, därför!
    Jag stör mig extremt mycket på "Därför" det är INTE ett svar, det ska aldrig uttalas i min närhet och defenitivt inte emot mig, om det inte är för att skojja förståss.
    Annars kan jag få blood rage!

    Jag stör mig på spelutvecklare som inte tar spelet dom gör på allvar, (typ alla filmlicens-spel) där man tänker, -Folk kommer köpa det här för att det är [Insert famous movie / game here]
    Och skiter i att göra det bra. Jag tror att Mark of chaos hamnar i denna kategori eftersom det inte är nästan lika bra som dow, som är ett helt ok spel.
  • jag stör mig på de som tror att alla är idioter utom dom själva
  • Jag stör mig på att när nånting går fel på en restuarung/färdtjänst(buss/tåg/flyg) etc så är det aldrig den skyldiga jäveln som får stå och ta emot alla klagomål, utan det får stackarna som råkar vara närmast till hand.
    Och att en del folk inte inser det här utan tycker att t ex servitören är den som är skyldig till att matleveransen leverat skitmat och flamar den av ingen anledning egentligen då servitören bara är den som flyttar maten från punkt A till punkt B.
  • hotgayboi_13: Oh yes, huvudet på spiken. Pet-hate #1.
  • Jag stör mig på att GW tagit bort bitz!!! Jag stör mig på mouldlines, och att superlim endast fäster när det inte ska det! Stör mig på superlim på fingrarna! Hädan efter ska jag endast kalla min armé för lag! Och ständigt fråga vilket lag alla andra spelar! Sedermera tror jag att jag skall ha egna cheerleaders på turneringar, dessa skall högljutt tjuta Tobbes lag e bäst! Nu har jag nog fått klaga färdigt för idag! Finns ju hundra andra saker man stör sig på! Glöm era bekymmer, imorgon kommer nya!

  • Gladpack.. finns inget värre!

  • Jag stör mig på:
    -Folk som inte kan erkänna att de kan ha fel.
    -Alla som säger att något måste göras för miljön men att just dom ska slippa göra ett skit
    -Regeringen
    -Oppositionen
    -politisk korrekthet
    -klotter & klottrare
    -gw som tar bort bitsorder
    -Space Marines i allmänhet
    -att Forge World ska vara så j###a dyrt
Sign In or Register to comment.