Bubble Season 7 - Blood Bowl Liga - Planering, anmälan, diskussion & allt annat tråden!

1568101136

Kommentarer

  • Jag har länkat till Narrowing biten i första posten och ska även uppdatera med lagnamn samt vilka som har betalat senare. Måste ut på internetbanken för att kontrollera det bara...

    ... Då var det det där med internetdosan igen... hmmm

  • Då var W.I.M.P Team Badgen färdigställd...

    W.I.M.P-Badge

  • Ser jäkligt mesig ut den där sista badgen... Fjollig är ordet!

    Och Frantics mestärningar från coop kommer inte ha en chans mot mina nyinköpta 5:- ditosar. Rosa och guldmelerade med vita prickar. Beware säger jag bara..!

  • Mugahahahahahaaaaa :D

    Jag ärså självsäker att jag bara kör med en rr :P

  • edited 2 februari 2013 20:44

    Ja har man lyssnat på Mia Törnblom ver man att skillnaden på självsäkerhet/självförtroende kontra självkännedom kan vara avgörande ...

    Jag känner att jag är bäst men att tärningarna är de som behöver träna mer ...

    Måste bara fatta hur jag ska modda bilder i mitt bildprogram så jag också får en logga. Som inte är ett bekant frukostflingepaket ...

  • Du bilden ovan är ihopklistrad i pant, tog ett j-vla tag att få den klar, men vad gör man när man inte kan med några andra super-mega-ritprogram?

    Hehe, gillar kommentaren om att det är tärningarna som behöver träna mer :D

  • men vad gör man när man inte kan med några andra super-mega-ritprogram?

    Man laddar ner Gimp.

  • Men loggan blev ju snygg ändå, @frantic!

  • Tack, ska ta och installera det där och se hur "lätt" det är ;) Känner mig som värsta mästaren på Paint just nu :P

  • edited 2 februari 2013 23:39

    Cool Frantic. Kommer träd-bilden från Nalle-Puh?

  • Faktiskt helt ärligt "hittad" i Cyanidspelet :D

  • edited 3 februari 2013 08:16

    @frantic gimp är kanske inte världens mest intuitiva program, men det finns väldigt många guider till hur man kommer igång eller gör sspecifika effekter.

  • Ikväll kommer de gröna jävlarna på besök för att kicka igång den 7e säsongen av bubble :)

  • Kul! Har uppdaterat BUBBLE till att visa BUBBLE7 på framsidan :)

  • Jag vet att det går att räkna ut om man kollar på start och slutdatum, men vilket matchtempo är det tänkt? En per 15 dagar, slutspel efter det?

  • edited 3 februari 2013 19:32

    Jag för min del vill jävligt gärna börja lira nu så regga lag och alles tack herr Oft. Förra säsongen var ett enda långt väntande och det slipper jag helst igen.

    Och jag har de gröna jävlarna i omgång två så gärna två SI på trollen Frantic och sen match direkt!

  • edited 3 februari 2013 21:27

    Frantic, er match är nog en sån som skulle vara rolig att åskåda. Goblins och Wood Elves har ju båda två intressanta spelstilar. Dessutom är det ju Armour 7 på Wood Elves och Goblins har smugit in Secret weapons

  • edited 3 februari 2013 21:00

    Första Logon någonsin ! Khorne Flakes

  • edited 3 februari 2013 22:48

    Matchreferat kommer under morgondagen, nu blir det att föra in lite resultat i bubble.

    Btw Khanmank snygg logga :D

    EDIT:

    Då är första posten uppdaterade med vilka som betalat iaf, om någon anser sig betalat och jag inte kryssat i rutan skriv en rad så kollar jag upp det.

    Då ska jag bara sätta rätt nummer på mina spelare så kommer slutresultatet upp efter Bubble 7´s första sammandrabbning upp.

    EDIT2:

    Nu får DDD och STL ta och möta varandra så jag kan få spela min andra fight :D

  • Oj, en guard-wardancer i ligan. Undra vilken livslängd det kommer att bli på en kille med AV7 och ingen block som gillar att göra ett leap in brevid en massa stora stygga killar i en cage? (Skriver kille för namnen som @Frantic gett spelarna är generiska som bäst...)

  • Vad tyckte ni om Narrowing? :)

  • Hehe W.I.M.P har massdop idag, så håll ut ;)

  • Ang Narrowing så blev trollen galna och blitzade till höger och vänster och lether face a.k.a motorsågsgoblin fick spela nonstop :) så Danne njöt nog :P

    Helt ok tyckte jag om dem iaf, lite för tidigt att säga kanske.

  • Har viskat till @Oft nu för att se om han ska vara med eller inte.

    Om han inte ska vara med så kan vi trycka in de som har "fri-runda" på hans plats i lottningen, eller?

  • Bara för att klargöra här också så SKA jag ara med :). Problemet är bara att jag nog fallit mellan stolarna eller nått för jag har inte fått mitt inlogg till Bubble.

  • Har du inte skapat ett konto själv? :) Det finns en som heter Oft i alla fall, och jag har godkänt det kontot för Bubble 7. Säg till så nollställer jag lösenordet åt dig om det behövs

  • Gött!

    Magnus aka Khanmank var orolig och grät ut över min axel igår nämigen :P

  • Ok det är lite rörigt men, ja jag har skapat en användare på Bubble men har aldrig fått något password där så bara jag får en sån så är jag game.

Sign In or Register to comment.