Tale of Gamers Sommar 2012

2

Kommentarer

  • Är lite orolig efter som mina figurer inte dykt upp än. Blir till och sitta hela nätterna när de väl dyker upp.

  • edited 15 juli 2012 11:21

    Det är jobbigt att måla upp så mycket poäng när man är ork...särskilt när jag hamnade efter förra månaden. :P Men det är bara att bita ihop. Huvudsaken att saker och ting blir målat!

    Är man dessutom megapetig blir det ännu värre....

  • Jag vet inte hur jag ska kunna fixa bilder. Å andra sidan bor jag ju i Umeå nu, så jag kan ju slänga upp dom på Fantasia om inte annat.

  • edited 17 juli 2012 11:39

    Andra månadens målning klart

    En Vampire en Masternecro en unit Zombies och en unit Ghouls totalt 1000 poäng målat

    Vampire Masternecro Zombies Ghouls 1000p

  • Hur går det killar imorgon är det bild dags

  • Mina figurer har inte dykt upp än. Så jag har tänkt flörta med domarna om det inte är så att jag kan få visa min centerpiece i stället som månadens målning. Den är nämligen snart klar. Har ja tur så kommer alla figurer någon gång under det närmaste 2 veckorna.

  • edited 23 juli 2012 04:20

    Ja du kan få visa din centerpiece bara den kommer upp idag då får du 5p för den och10p om du kommit upp i 750 poäng

  • Det var bussigt. Har över 750p med min centerpiece.

  • Haha! Epic fail igen!

    Har varit borta en del den här månaden och sen så prioriterade jag fel...började på för många figgar samtidigt. Det blir noll poäng för mig denna månaden men jag ska minsann vara kvar i alla fall! Jag får i alla fall armén målad! Det kommer bilder lite senare dock och världens fetaste centerpiece nästa månad.

    over and out

  • Upp med bilderna nu gubbar.

  • Bilderna är tagna nu ska jag bara hitta åt kabeln till kameran.

  • Stormraven

    Inte alls i sista minuten. Lite suddig men jag hade inget riktigt bra ljus. Kommer en bild på allt lite senare.

  • Så där ja nästa månad igång nu då ska en centerpiece bli uppmålad (en till unit för kermit) och poängen ska upp till 1500 för mig och 11oo för er andra =).

    @Hemlighållaren och här har vi anledningen till att jag tyckte att vi skulle slänga in en 200 spänn det motiverar folk att inte droppa ut efter en månad

  • edited 17 augusti 2012 05:57

    Så där ja denna månad är klar lite tidigare iom att jag åker å semester nu här är mina grejjer.

    Mortis Engine Corpse Cart Spirit Host 1500p

    centerpiece fixad och 1500 poäng. Fan vad skönt nu har jag målat i stort set alla stora enhenter bara godsaker kvar att måla de sista månaderna

  • Hur går det för er killar

  • Deadline idag gott folk

  • edited 20 augusti 2012 01:07

    Crap!

    Var helt inställd på deadline 23:e. Jaja, du gör som du vill med poängen men det kommer några bilder idag iaf från mig.

    Btw, riktigt trevlig armé du har där! Gött att se folk måla. Skulle dock vilja se lite bättre bilder men jag får ju se armén till hösten iofs. ;)

  • Vafan vi kan skjuta deadlinen till den 23e inte mig imot Jag ska ta bättre bilder till nästa månad hade dåligt med tid nu iom att jag var på väg på semester

  • Kommer tyvärr inte att hinna klart den här gången. Sitter i obygden utan figurer. Jag hoppas på att allting har dykt upp till umeå lagom till att vi återvänder om ca en vecka. Ja ja så går det när man ska ha semester. Men när väl figurerna dyker upp så borde det rulla på ganska snabbt.

  • Oh well ser ut som om det är tale of one gamer nu må sätter igång på näst sist sträckan nu

  • edited 24 augusti 2012 18:48

    Gork's Maw

    Dakka jet

    Jaja... Jag är långsam, sen osv. Det är många som vet det sedan innan. ;) Här kommer iaf några pics. Som vanligt ser det MYCKET bättre ut i verkligheten. Särskilt battlewagonen. All rost och weathering syns inte här. Dock inte helt färdig. :p

    Och ett flygplan.

  • Vafalls!

    Varför går det aldrig med mina bilder!

  • Någon moderator får fixa tack. :-)

  • edited 24 augusti 2012 18:51

    Asså Jonathan varför är du med här egentligen, nu berövar du ju möjligheten för mig att få imponeras för första gången av din armé på plats :)

  • edited 25 augusti 2012 12:17

    Kul att du gillar den! Tack! Hehe, jo men jag har två battlewagons till + fler saker. :)

    Dessutom är den där battlewagonen så gigantisk att typ bara en tredjedel av ytan finns med på bild. Det kanske inte kommer upp något mer av mig ändå här nu. ;p

    Ser nu förresten att jag glömde att sätta dit kanonen....

  • Du ska ju definitivt fortsätta här nu när du börjat och inte göra som de övriga tråkmånsarna som gick med i detta projekt.

  • Bara en snabb uppdatering efter en snabbfotning av månadens målat.

    Målat en terrorgheist och en ghoulking klarat poängen denna månad

    http://db.tt/qxwso85x

  • Vill inte säga att jag drar mig ur utan att jag mer blev besegrad av långa leveranstider. Kommer inte att kunna måla något mer än det jag redan fått vilket inte är en hel armé. Men jag kommer att spela med det jag har målat och alliera in lite imperial fists. Har även köpt en stormtalon för att få så mycket nytt som möjligt till fanaticen. Lägger upp bilder så fort jag blivit klar.

Sign In or Register to comment.