Fancy Fanatic V

1235

Kommentarer

  • Tycker man inte om att spela mot Marines, så kan ens 40K-upplevelse bli något jobbig....

  • Jo det blev en justering i grupperna efter lite ytterligare information kommit oss tillkänna. Jag glömde posta att jag ändrade.

  • Ska bli förbannat trevligt det här. Får man fråga vilken som är den hårdaste och mjukaste gruppen då?

  • Crap, Grey Knights i gruppen.. Jag vill byta codex ;)

  • Grupp 1 är "hårdast" och så i fallande ordning. Nu är det ju inte bara listorna vi går efter utan också känd spelskicklighet. Vi försöker också blanda olika arméer i grupperna så att det inte bara är samma i en och samma grupp och även sära på de vi vet spelar ofta mot varandra för allas trevnad och nya utmaningar.

  • Vad bra att jag och Asplund mer eller mindre bokat att möta varandra på söndagen, då. :)

  • edited 22 februari 2012 02:04

    Misstänker vår söndagsmatch blir snarlik min och Utters på Skånecupen för några år sedan. Två armeer som står och tittar på varandra medans generalerna äter alvedon, dricker kaffe och ojar sig ;)

    Återigen, fy fan va ball det här blir!

  • Tänkte höra lite om det där med skytteltrafik in och ut till området. Tycker mig komma ihåg att jag läste någonstans att det skulle kunna ordnas med.

    Sedan tänkte jag flika in att jag själv kommer nog inte dricka något av alkoholhaltig natur och skulle därför kunna utföra lite skytteltrafik tillbaka in mot stan om någon har en bil för det syftet.

  • Eldoriath: Simpan här på forumet hadde tänkt agera taxi så pm:a honom så fixar det sig

  • jupp. har en full bil för tillfället men kan kolla om vi kan fylla en omgång till. så hör av er om ni vill ha skjuts till festligheterna samt vilka som vill ha det på vägen tillbaka också.

  • Dante82: " Nu är det ju inte bara listorna vi går efter utan också känd spelskicklighet."

    Ohh, då måste jag ju ha den snällaste listan på den här sidan 1800 talet... jag menar, spelmässigt är jag ju en gud ;-p

  • edited 23 februari 2012 04:05

    Kronarvingen föds så här nära Fancy moste va ett tecken att det här kommer bli KUNG

  • Fellman: Det blev en blivande drottning, inte kung. ;)

  • Betyder det att det kommer spelas Queen under hela evenemanget?

  • Popsicle - Hey princess?

  • Är det inte lördag snart!?!!

  • Ville bara kolla så att jag inte har glömt någon som jag lovat skjuts. Om jag inte har hört av mig idag skicka gärna ett sms så fort sommöjligt.

    Skicka också ett sms om det ä någon som behöver skjuts

  • edited 24 februari 2012 13:20

    någon som inte har en full bil på morgonen? jag söker skjuts till lokalen! Vad har "simpan" för nummer? någon? jag kan nås på 070-5592328

    edit: Jag vet också att Robbin söker skjuts

  • Ops glömde skriva nummer 0703514186

  • Efärdigmålad! Sista sekunden målning. Gotta love it. Skål!

  • Samma här. Nu ska jag bara skriva ut armélistan! Om 3,5 timmar kommer tåget...

  • Till Serpent och Asplund. Jag hoppas ni får en trevlig vistelse och turnering här i Umeå. Synd att inte kunna träffa er denna gång, men antar att vi ses vid fanatic.

    /mvh Robert

    ps... Simpan... vilken hjälte!!! :) D.s.

  • nu börjar de snart :)

  • Tack allihopa för en trevlig turnering, särskilt tack till er som hade oturen att få möta mig.

  • tack till alla medvärkande av en underbar turnering och till er som mötte mej bättre lycka nästa gång ;P

  • Tack återigen för 4 grymt trevliga matcher, trevligt folk och en lunchmacka utan dess like. Tusen tack igen Dea och andra arrangörer :-D

    Martin: va det du som behövde landspeeder delar så pma mig

    // Ola

  • Fantastisk turnering borde bara han funittists ett pris för snabbast matcher men det gav ju myckett mer tid att mingla så så det är lungt

    Bra motstånd, bra folk fantastisk stäming fantastisk turnering längtar redan till nästa

Sign In or Register to comment.