Fancy Fanatic V

12346»

Kommentarer

  • Schysst och skön turnering med bara bra matcher! Oerhört bra lokal även om den låg lite avsides belägen. Maten var god och man fick ta rejäla portioner till middagen, uppskattas alltid :) Mycket trevligt folk och det var roligt att se folk söder som lyckades pallra sig hit upp, ska bli kul med nästa års Fancy Fanatic. :)

  • edited 27 februari 2012 04:55

    Lite bilder och korta match rapporter uppe på bloggen nu för den intresserade :-)

    trollapan.blogger.com

  • Tack för en grymt bra arrangemang och trevliga deltagare. Lokalen va grym. Synd att det är så långt bort till nästa gång bara.

  • Mycket trevligt som vanligt. Öl, whiskey och figurspel är ett bra koncept.

    Årets bästa var akustiken. Mycket lägre ljudnivå. Trots detta har jag ont i halsen i dag ;) men det var en mindre påfrestande atmosfär.

  • Tack till mina motståndare, jag hade mycket trevliga matcher. Ett extra tack till Kriström som mötte mig med en snabbspelad armé precis i rätt match så jag både hann med att däcka på toaletten och ändå hann med att få mig middag.

    Maten var god, dock tycker jag att både såsen och salladen var väldigt syrliga, någonting att balansera ut det hade varit bra.

  • Ett stort tack till Viktor, Tommy och Johan från 40k grupp trean och också till Per som jag spelade mot sist för fyra jättetrevliga matcher! Hoppas ni hade det lika kult även om jag spelade med jättebrOken grey knights. ;-) Jag har laddat upp några bilder jag tog, ska skriva linken till Picasa i slutet av kommentaren. Så tack till alla arrangörer för den goda maten, trevliga stämningen och en, i helt och hållet perfekt, turneringsdag!

    Bilder

    -Toni

  • Om du var i grupp tre kan du inte ha varit särskilt broken, eller så behövde Dea verkligen de där sista kronorna till butiksflytten! ;0)

  • Fantastisk turneringsfest! Kanske den bästa Fancyn so far. Mycket bättre lokal än i fjol, då ljudnivån faktiskt blev jobbig.

  • Bästa turneringen på mycket mycket länge! Tack till alla medverkande, kommer lätt göra tågresan från Götet fler ggr för att få vara med om något sånt här igen.

    Skitkul matcher (tack grupp tre och Daniel), bra stämning, bra lokal, givmilda whiskeydrickare och grymt arrangerat.

Sign In or Register to comment.