Rollspela 40k, intressekoll.

2»

Kommentarer

  • Tänkte bara säga att den som ska till fantasia idag tisdag 24/1 troligen inte behöver vänta riktigt än.

    Då jag nyligen vaknade :P ca kvart i två.

    Drar dock ner senare så närmare 15.00 så borde jag va på plats. Utifall nån åkte dit.

  • Mitt tips iom att jag hade tight med tid är detta, föreslå en tid. så är ni välkomna till mig. Jag har äventyr och kampanj klar, så bjuder jag på kaffe, ni på bullar sen snackar vi ihop oss på allvar. Speltarmen värker nåt jävulskt ;)

  • Tja, iom nollning denna och nästa vecka är det svårt för mig att vara med först 6e februari och datum där efter =/

  • Well, du kan hoppa in senare i värsta fall.

    Jag jag kommer att träffa xcasex på onsdag och tala med han. Sen kan man alltid dra ihop nånting sen.

    Det lät som att planerad dag var fredagar, så eventuellt nu fredag.

  • Jo, låter lite som jag hade tänkt det. För efter de här två veckorna ska jag finnas tillgänglig för att rulla tärningar på fredagar =)

  • Jag måste fråga.

    Tycker folk det är tidigt fredag 27/1 eller går det bra?

    För jag är sjukt peppad och spelar gärna imorrn.

  • Kan inte spela imorgonkväll, men jag skulle kunna träffas en snabbsväng på fantasia lite mer mitt på dagen, typ 14:00? Tänkte bara för att ta ett snabbsnack och liknande så kan jag börja joina in sen när nollningen är över om ca en vecka.

  • Jag kan dyka upp.

    Verkar inte bli nåt spel iaf fredag. Snackade med xcasex.

  • Måste be hemskt mycket om ursäkt för att jag inte kan/kunde dyka upp, hade helt glömt bort att vi hade grupparbetsträff idag.

  • Jaja, då missade jag dig inte IAF :(

    Ny prelimenär tid för rollspel. Nästa fredag? Nån för eller emot?

  • Efter en ändring i "schemat" fungerar kommande fredag för mig.

  • edited 30 januari 2012 16:14

    om det är okej så hoppar jag gärna in i gruppen min rollspels grupp har nästan lagt ner och jag är sjukt taggad på dark heresy mm, jag känner klomster sen tidigare och träffa någon av er på stan förra veckan

  • Vilken tid och lokal på fredag?

  • Well.....

    Ingen aning faktiskt :P

    Den enda planen jag har är att dyka upp på statoil carlshem och sen så hämtar xcasex oss om vi ska va hos han. All in all, det är nog bäst nån ringer han.

  • Statoil carlshem är statoilet vid rondellen vid kolbäcksbron, eller hur? Vilken tid ska man dyka upp där?

  • Dunno, vid 5 kanske?

    Tror jag ska kontakta han IAF.

  • 5låter bra men vi får höra vad xcasex tycker

  • fem låter ypperligt, vem står för kaffe och vem står för bullar? ;)

  • (tack för återkopplingen klomster)

  • jag dricker inte kaffe själv men jag kan ordna det

    (mamma jobbar som säljare på företaget som äger gevalia)

  • Skulle kunna ta och baka lite kladdkakemuffins om det är funkis.

  • Jag skaffar lite vanligt tilltugg sen får de som känner sig snälla be om att få lite :P

    Kan även ta med mitt snabbkaffe som reserv.

    Och lite bullar av något slag kan jag väl klämma in. Vi synes :D

  • Då är nästa speltillfälle måndag 13/2:a ; 17:00 är samlingstid och utfodring.

Sign In or Register to comment.