Hur går det för er Fanatic-armé?

13»

Kommentarer

  • Göra nya objektivmarkörer? ;)

  • Mina grey knights blev just klara!

  • 12 Dvärgar att basa i morgon bitti, sedan är allt klart, va ett tag sedan man får sova natten innan nu. såååå skönt! :P

  • De två som var absolut nödvändiga är klara så när som på basning och lackning.

  • Har redan tre nya Space Marine Casualties uppmålade för de ändamålet.

  • vad är det som händer, alla verkar vara klar i god tid. Då kanske det inte är någon som måste ta sovmorgon på lördag:-)

  • Fortfarande ca 50 goblins och 3 chariots kvar... Skulle behöva bygga någon mangler squig också...

  • Dea: Jag finns forfarande!

  • edited 26 maj 2011 10:31

    haha ,,, sitter och jobbar med projektarbete, kommer bli en massa målning fredag kväll ,,,

    ps. dea. hur mycket grön wach behöver jag för hella min draklord? spraygun FTW !!!

    snyft ---...

  • jag är typ klar :O

  • Klar med min 1 gubbe jag behövde måla sen sista turneringen =P

  • Klar.

    Men jag hade gärna varit färdig med alla sex som var planerade... Aja, det löser sig. :)

  • edited 27 maj 2011 04:01

    snart klar :)

    ska bara basa hela armen, fixa magneter, måla en magiker och bättra på en hero

  • Är nu klar med min O&G-armé till sist. :D

    Tog typ bara 3 månader av intensivt konverterande, byggande och målande...

  • Klar! Trots att man fick en dålig idé att köpa in en ny 18-manna enhet dagar innan fanatic :P Taggad på att spela! :)

  • Haha... 22 modeller klar av 66... /gråt, skratt.... hur sjutton skall detta gå, ska man måsta spela något helt annat? Eller biter man ihop??

  • Haha... 22 modeller klar av 66... /gråt, skratt.... hur sjutton skall detta gå, ska man måsta spela något helt annat? Eller biter man ihop??

    Det är ju bara 3modeller/timme, och då dår du ju till och med sova några timmar också. :)

  • Krucke är klar före midnatt, jag är sjukt besviken :0(

  • Helt klar!! :D

Sign In or Register to comment.