"Boka spel" tråden för 40k

145791058

Kommentarer

  • Kommer också förbi på fredag... kan lira både 1500 och 2000

  • Då får ni köra mot varandra, jag blev just erbjuden ett par extra pass på jobbet så jag får vänta med att testa ut Fanatic-armén!

  • bläh orkar inte spela mot kendal, har typ kört över 200matcher mot han. Är less på möta hans blood angles

  • Haha, men hur ser det ut för dig till veckan då?

  • Ifall någon är sugen på en 2000p 40k mot mina impar på torsdag nästa vecka, dvs tors den 17e kl 18-19.00 nån gång

  • @Trukson, kan alla helger och fredags eftermiddagar

    @Donconcho om du kan fredagen/helgen nästa vecka kan jag spela mot dig

  • icket fredag. Torsdag.

  • Jag kanske kan Concho, arbetar på det.

  • Någon som skulle vilja spela 1500/2000pts till helgen fredag/lördag/söndag efter 16:00.

    Jag spelar orker, dock omålade och en halv byggd battlewagon. Spelar helst med fanatic regler + scenarion.

    Ni kan skicka ett sms på 073-0842752 om ni är intresserad

  • Någon som skulle vilja spela 1500/2000pts till helgen fredag/lördag/söndag efter 16:00.

    Jag spelar orker, dock omålade och en halv byggd battlewagon. Spelar helst med fanatic regler + scenarion. 25-27mars

    Ni kan skicka ett sms på 073-0842752 om ni är intresserad

  • edited 24 mars 2011 06:55

    Hej!

    Jag kommer upp till Umeå från Sollefteå och söker spelare att testa Fanatic armén mot.

    Det är helgen 2 - 3 april som jag behöver någon att spela mot.

    Jag spelar med 2000p Blood Angels och vill använda Fanatic reglerna så man kan komma i form.

    Mvh Eric

  • Kan spela både 2-3 april... 2000p Blood angels här med

  • skulle nog kunna spela 3 april :) dock med omålade figurer då jag inte hinner måla upp 2000p på en dag...

  • Låter toppen!

    Min vän Johannes Skarin kommer också och även han skulle behöva någon att spela mot. Han kör med tyranids.

    Inga problem om modellerna inte är målade.

  • Kan nog också lira 2-3 april, men också med några omålade modeller.

  • perfekt :) kommer vara på fusk en stund efter 2 på söndan. kanske hinner med 2 matcher också...

  • så... den tredje aprill då?

  • Det fungerar både den 2 och 3 april.

  • Jag kan också spela 2k pts den 2-3april om du vill möta halvfärdiga orker, med fanatic regler osv.

  • Jag möter mer än gärna orker. Jag har inte haft nöjet att spela mot dem faktiskt.

  • Nice, kan vara där båda dagarna om du vill spela mer än 1match. Du kan nå mig på 073-0842752 om de skulle vara något

  • "då jag inte hinner måla upp 2000p på en dag"

    @ VB... Blire greyknights?:P

  • såklart det blir grey knights :D ser ut som att det kan bli mycket spelat då. ska försöka hinna så många matcher som möjligt :P

  • Hehe Victor, du är tokig

  • edited 25 mars 2011 18:07

    Någon som skulle vilja köra denna lördag 26mars? 2k pts fanatic regler Spelar halvfärdiga orker.

    Efter kl 14:00

  • Jag och Johannes kommer vara på fusk kl 11.

  • Jag kommer till fusk någon gång efter lunch, sugen på en 2000p match eller två. :)

  • Någon som är taggad på 40k den kommande helgen?

  • självklart!

  • Alla dagar i veckan funkar för mig... Helgen är bäst dock...så vilken dag?

Sign In or Register to comment.