"Boka spel" tråden för 40k

1246758

Kommentarer

  • Ja är det nån som är på att spela i morgon, onsdag. 40k, 2000p fanaticreglerna, kan spela efter kl 15.
  • Jag önskar att jag kunde, men såhär 3 veckor före Fanatic har jag fortfarande 1000 poäng kvar att limma/bygga och måla...

  • Hej. Någon som är sugen att lira mot mina 2000p Orker på fredag runt 11:00-12 typ?
    Lite träning inför Fanatic.

    skriv här
  • Hey! Jag vet en som behöver, lets go! :) Fredag 11:00-12 it is! :P

  • Härligt. Vem och vad är det jag får möta? Mitt nummer är 073 8099190. Kan ju höra av sig på torsdagen lr så.
    Någon som vet om föreningen är öppen då btw?
  • edited 6 maj 2009 23:42

    Jag behöver värma upp inför Fanatic, så om någon vill möta 2000 poäng Necrons under nästa vecka (V.20) såär det bara att säga till.

    Jag kommer dock vara borta från internätet till och med Söndag kväll, så förvänta er inga snabba svar.

  • Har nu varit borta samt missat fanatic pga jobb. Nu vill jag spela lite.
    Är på FUSK tisdag kväll och troligtvis onsdag också. Vill någon spela är det bara att hugga tag i mig då jag troligen sitter och målar mina fina Ultramarines.
  • Tisdag närsomhelst under dagen 2000p mot mina CF. Any takers?
  • Jag kan vara med om du antingen kan tänka dig möta Mongonobs (ingen rolig match om du är ute efter att "träna") eller någon av mina vanliga "prox-armies of doom" (antagligen en SM-bike lista proxad med hjälp av mina nobs).....

  • Någon som är sugen på en match imorgon? Kan från kl 13 och frammåt i princip hur sent som helst. 1500p eller 2000p.

  • Skulle vilja ta mig en match på 2000p om någon skulle vilja lira mot mina CF ?

    Kan spela dagtid alla dagar i veckan.
  • Är på jakt efter matcher på 2000p under fredag och lördag från typ 1600.

    Alla lag funkar bra att möta, bygg hur du vill :)

  • Tja är någon sugen på ett 2000p friendly game imorgon torsdag på kvällen vid 18-19 nån gång.
    Jag är i desperat behov av att testa min nya lista :)
    /Jonas
  • Hej igen
    Om någon som är sugen på att spela ett 2000p friendly game ikväll 17-19 nån gång så skulle det vara trevligt. Jag är även intresserad av att spela imorgon nån gång.
    Och ja jag har för tillfället lite att göra, men det är gött :)
    /Jonas
  • Söker någon som vill spela en 2000p match mot en väldigt proxad arme för att testa min idé för en Mutant Chronicles force. Helst måndag, men tisdag funkar också.
  • edited 18 december 2009 18:35
    Hej,
    40k motstånd sökes.
    Jag spelar Imperial guard med Greyknights som allies.
    /Jonas
  • Skulle behöva träningsmatcha lite inför 1000p turneringen och undrar om det finns någon som är sugen på en match eller två imorgon kväll (torsdag)?

  • Kom ner till Kosovo så fixar jag fram ett bord och lite terräng! ;0)

  • Jag kan spela mot dig martin, men har inte riktigt tid ikväll. Kommer nog vara på fusk fredag kväll samt större delen av lördag.

    Trukson, se till att bygga upp ett fint bort i Kosovo så kan jag använda det när jag roterar ner i mars...

  • Låter som om Dea får starta en filial nere i Kosovo. :) Kanske en aaaaning långt att åka för att rulla lite tärning dock. ;)

    Hmm, jag jobbar tyvärr kväll/natt imorgon och på lördag. Lördag eftermiddag skulle kunna vara ett alternativ, jag får återkomma.

  • Cpt.Ranger: Har du möjlighet att spela vid 15-tiden imorgon?

  • Ja, 15 tiden ska nog gå bra.

  • Lysande, då syns vi där.

  • någon som känner för en 1000pts match imorrn lördag?

  • Söker någon att spela mot på tisdag nästa vecka. 2000p
  • Jag kan tänka mig en match då, efter 18.00. Alt: Nu på fredag dagtid.

  • spelar gärna på tisdag då. om det är någon annan som är sugen på en match på tisdag före det ställer jag gärna upp
  • Tja är det någon som har lust att spela 2000p nästa vecka på måndag eller torsdag
  • Jag kan spela på måndag, tiden spelar ingen roll
  • Låter bra, 2000p kl 17-18 om det går bra
Sign In or Register to comment.