Klintkampen 2011 Winter Edition

1101112131416»

Kommentarer

  • Som lagkapten för 30+nicke vill jag tacka mitt lag för att ni på ett sådant eminent sätt utförde alla mina taktiska genidrag. Vill tacka vårat scoutteam för deras enorma jobb när det gällde att hitta denne, innan turneringen, oslipade diamant vid namn nicke.

    Vill speciellt tacka Björn som med stor genorisitet erbjuder sitt hem för ett gäng nördar en lördag natt istället för att dricka champagne med miljonärer.

  • slut på mobbingen!!!! tjoho :)!!!

  • Tänk att tre av fyra lagmedlemmar ur lag Slagpåsarna slogs om att bli dagens slagpåse! Det kallar jag att leva upp till sitt lags rykte och laganda! Åååååååhhhhh Slagpåsarna!!!!

  • edited 31 januari 2011 10:37

    Det är rätt Håkan håll fanan högt! Jag kan informera om att KKK inte ligger och latar sig. Vi håller redan på att smida nya planer.

  • Foto av den fina slagpåsepokalen jag mottog

    foto

  • Bra bild! Det syns att Bebbe har lagt ner en hel del energi på den här. Jag känner på mig att du kommer att spåra ur och lägga ner allt för mkt tid till nästa Klintkamp på Dagens slagpåse priset;)

  • jorå; jag kan se dioramat framför mig - måste bara rota fram rätt modeller :-D

  • Kommer du att lägga dig platt nästa KKK för att få behålla godbiten själv?

  • Hahaha, ja kanske det!

  • Vill bara påminna forumet om hur tysta don pedros varit efter lördagen....... Kan inte förstå varför?

Sign In or Register to comment.