Klintkampen ano Hösten 2010 aka 30+ äger aka Don Pedros ägde lite mera.

12346»

Kommentarer

  • Antog att det var det han menade, tack.

  • Eller har mediautbildning... :P

  • Min "honorable mention" röst på hårdast lista blir en splitt mellan alla alv-listorna. :)

  • hur viskar man??

  • Trycke på HrPilebro och skicka ett personligt meddelande till honom.

  • Jag tror Peter är bitter för hur det gick för Saik, o vi ska alla ta hans senaste kommentar med en nypa salt, han menar så klart alla Mörkeralvs listor!

  • edited 17 september 2010 11:22

    Vad är saik? skelle hockey? Peter fick inte rösta. Det han håller på med kallas lobbyverksamhet....

    PG= powergame,

    Jag är för gammal för att komma ihåg PG-märkningen av kultur, men när ni tar upp det har jag ett minne av att amerikanska punkrockskivor brukade ha såna klistermärken

    Om ni inte röstar kommr jag och morgan att ikväll över några vinare besluta vilken lista vi gillar minst och utnämna den själva..

  • Ok eftersom PG står för Powergamer så har jag drastiskt ändrat mina röster, båda Darkelf listorna hoppar upp som ettor enligt mig. Skellefteå kommer igen, sm guld redan i år?

  • Pga av vår alla DEAler kommer spelstarten att förskjutas till kl 11. Hoppas ala ser detta.

    30+ kommer med gemensamma krafter att i första matchen hantera Andreas WoC, så ni får slåss om vem som ska mosa oss.....

  • dea
    edited 18 september 2010 05:04

    så, hatar att bygga listor och läsa 1000000sidor forumstråd. Dumstruten är min, va pinsamt när ni får stryk av den (eller mig, eller nån 30+are)

    Chaos Lord, Shield, Word of Agony, Armour of Damnation, Chaos Runesword 350p Chaos Sorcerer, lvl 2, Mark of Tzeeee, Dispel Scroll, Collar of Khorne 180p 23 Chaos Warriors, Halberd, FC, Mark of Nurgle, Blasted Standard 468p 22 Chaos Warriors, Shield, Mark of Tzeenhegr, Banner of Döda Hydror, troll mm. FC 412p 5 Marauder Horsemen, mus. Flail 81p

    1491p

    tror jag hinner ikapp er alla med den här msu listan:-)

  • ÅÅÅÅÅHHHHH 30+

    och dea

    Tror att den den här kommentaren avslutar tråden.

    tack för idag.....

  • Icke då!

    Klintkampen kommer tillbaka!

  • Tack o godnatt eller godmorgon...

  • Ska väl sägas att vi redan klurar på hur fortsättningen på detta ska se ut nästa "termin"

  • Framförallt så kommer vi att spika ett datum väldigt tidigt, jag personligen lägger schema nästan tre månader i förväg så det är perfekt att få veta snabbt när det är. Grattis 30+ och Dea pch grattis ni andra som vann pris under kvällen, (Dennis och Benjamin)

  • Så en kort rapport för oss andra är väl inte för mycket begärt? :)

  • edited 20 september 2010 08:09

    Om man gör en lång historia kort så skulle den kunna gå som så här...

    Morgan är grym på att spela Skaven och Chaos warriors! Spelade in drygt 4000poäng på tre matcher! Bebbe är inte lika vass på att spela Ogres. Dea förlorade 2 av 2 matcher, inte bra, men bättre än Bebbes 530 inspelade poäng :)

    30+ plus Dea var en stark kombo, till och med starkare än vad slagpåsarna var. Johan Juniors kämpade på bra och Bebbes boys aka De tre små grisarna försökte!

    Etta 30+ med 37p. Tvåa Slagpåsarna med 34p. Trea Johan Juniors med 33p. Fyra Bebbes boys 19p

  • Gammal är äldst med andra ord...

    "WHO'S YOUR GRANPA NOW?!"

  • Kort men bra sammanfattning där, Lars :)

    Jag ser fram emot nästa klintkamp, jag tyckte det var väldigt trevligt denna gång! Jag ser egentligen ett minimalt behov av förbättringar då jag tycker att konceptet med varmkorv, kaffe, wienerbröd blandat med warhammer är en genialisk kombination :) Jag tycker även att det är skönt att spela utan scenarion och onödigt krångel, 1500 känns som en lagom nivå och tre matcher på en dag känns varken för lite eller för mycket.

  • Allting blir bättre med wienerbröd.

  • tillfällig svacka bara^^ Det ska bli med ett stort leende på läpparna, när jag räcker över slagpåse priset till någon annan :p

  • En mkt trevlig turnering även om jag lyckades förlora två av tre matcher. nästa turnering så kommer det att bli en liten förändring och det är att oavsett vad det blir för "ras" i listan så kommer den att innehålla ngt med Flaming attacks, passar på att tacka Björn för fortsättningen av kvällen.

  • Efter snacket till 04.20 var riktigt trevligt! Många kloka saker sades den aftonen!

  • Yupp... Få warhammertillställningar har tidigare fått mig att ändra mitt partipolitiska ställningstagande...

  • Ändra??!!! Säg inte att du blev blå????

  • Han gick från SD till Fi.

  • Tänkte bara knuffa upp den här träden för att påminna alla ungtuppar på forumet om vilka som vann....

Sign In or Register to comment.