DOUBT 21-22 augusti (Umeå, BloodBowl)

13»

Kommentarer

  • Jag har en bb treeman över

  • Huzzah. Tar du med den i så fall är du snäll? Så blir det halfling-derby. :)

  • Jupp jag tar med den.

  • Men vad är nu detta?? Jag ska ju också spela flings! =P
  • Jag skulle också spelat hoberna ju.... :P

  • Så grymt! Ett riktigt halflingderby!

  • .... Oh där valde Klas att spela Dvärgar :P

  • Det blev inte flings för mig blir en hemlis

  • ... Och Klas kan inte komma :(

    Men jag hade nog tagit dvärgar...

  • edited 8 augusti 2010 22:35
    Orith: så säger du bara för att vi inta ska frukta master chefen men baske mig om du inte tänker dyka upp med ett packa glada barfota bullätare på matchdagen ändå!

    Hemlighållaren: Saknar någon att kunna ringa då man akut behöver släppa lös på sitt BB behov =/ Kommer du någonsin att komma tillbaka till norrland eller har du fått jobb där nere i gettot (nästan iaf)?
  • OBS! VIKTIGT! DOUBT har bytt lokaler pga det mindre formatet. Infobladet (se hemsidan; länk i första posten) med regler är nu uppdaterat och visar var lokalen ligger.

  • Lycka till nu i helgen! är SNUSKIGT avundsjuk på er som får delta.... :/

  • Instämmer helt med föregående talare
  • Jag kan höja temperaturen lite genom att, dagen innan turneringen, publicera Squeekalots roster! Sen om det är fake eller inte återstår att se tills imorgon! Detta speciellt då Cartesian Carnivores kallat till en inofficiell samling inte alls långt från morgondagens arena.

  • edited 20 augusti 2010 13:33

    Nästa Doubt SKA jag vara med i, när går den av stapeln btw? November v44? säg ja, ja ja ja =)

    EDIT: Ang ditt Skaven lag så hade det nästan varit samma lag som jag hade kört med. Skillnaden en rr extra och kickad linemen, med återupplivningsförsök mellan matcherna har jag svårt att se något lag kunna rensa bort för många spelare så ett skaven lag skulle vara så sargat att det inte klarar sig.

  • DOUBT har öppnat portarna.

  • Mkt najs. Hörde Gunnar tog hem det hela, grattulerar. :)

    När kör vi Doubt #2. Då ska jag personligen tvinga med: Danne, Markus, Jonas och Johan så det blir lite fler i turneringen. :)

  • Jag vore intresserad också!

  • edited 23 augusti 2010 16:41

    Jag kommer lätt igen ska inte spela mangirls ever igen (1-13 i cas på 2 matcher mot flings).

    Är ju bara 110 mil tur och retur till Ume ett snabbt lappkast bort

  • Grattis till Gunnar och alla andra vinnare!

    Åsikter om turneringens tidsmässiga locus (var tredje helgen i augusti bra, eller bör man överväga att flytta till t ex vårkanten?), längd och upplägg (sex matcher uppdelade fyra plus två över två dagar?) samt regelverk emottages varmt.

    Resultat kommer att läggas upp på NAF så fort de nya NAF-medlemmarna är registrerade.

  • April och frammåt går för mig och för att slippa krock med utbildning ser jag gärna att det går att köra före sommaren :)

  • Litet väl sent kanske, men jag lade märke till att det blev något fel med rapporteringen till NAF. Jag står angiven som att ha spelat Wood Elves, och det finns inget resultat.

    Jag tyckte upplägget var bra men turneringen kunde gärna ha skett litet tidigare på sommaren, under semestertiderna.

  • Efter att slutligen fått in den sista anmälningen till NAF-medlemskap kunde jag nu lägga in resultaten från DOUBT och göra en "finalize" dvs skicka in dem för behandling till NAFs databas. Korrekt CR kommer att uppdateras efter hand om den inte redan är det.

    Duckwing behöver alltså inte oroa sig eftersom resultaten inte laddades upp förrän idag och jag inte brytt mig om att korrigera felen förrän nu. Vad som förvånar mig något är att han kunde se resultaten fast de inte var inskickade ännu.

Sign In or Register to comment.