DOUBT 21-22 augusti (Umeå, BloodBowl)

edited 17 maj 2010 16:56 in Turneringar / konvent

Europas nordligaste Blood Bowl-turnering är ett faktum! Vi tar nu anmälningar.

OBS! Byte av lokal pga lågt deltagande. Se pdf-dokumentet på den officiella sidan.

Officiell sida

Anmälda (betalda) hittills:

McSorley, Odium_Khan, duckwing, NilssonHarHund, Setomidor, RollingSnakes, Thadrin, Mankan, Orith, Tuss

«13

Kommentarer

  • Klassens timme slutar 22:00? Eller får man vara i Origo genom hela natten?

  • edited 17 maj 2010 18:30

    Den slutar 10:00, ungefär samtidigt som match 5 börjar på söndagmorgon ;0)

  • Vi får inte vara på Origo hela natten. 02:00 var det sagt om jag inte minns helt fel.

  • Yay! Jag ska definitivt försöka komma loss den helgen

  • Låter grymt!

  • Jag vill vara med på beställning från impact, vem är det jag lägger den hos?

  • @HarHund: Jo, kl 02.00 slutar det. Längre än så får vi inte vara där, på gott och ont ;P

  • edited 18 maj 2010 12:58
    Frantic: Du lägger den hos doubt@stridshammaren.se före 5 juli.

    På samma ämne, notera även att DOUBT kräver förskottsbetalning.

    På ämnet klassens timme: Det är ingenting som "slutar" klockan 02:00. Klassens timme pågår mellan 20:00(lör) och 10:00(sön), därmed basta. ;)
    Ingenstans nämns att klassens timme är bunden till Origo. Jag hade snarare tänkt att klassens timme kunde vara bunden till en curry på Taj Mahal, följt av öl och sprit på Coverklubben. Till exempel.
  • Frantic: Du lägger den hos doubt@stridshammaren.se före 5 juli.

    Ok, hur gör man med betalning? är det paypal som gäller?

  • Ok, hur gör man med betalning? är det paypal som gäller?

    Följande står att finna i regel-pdf:en på hemsidan:

    Betalning till bankkonto 8103-4,983 062 278-4.

    Med andra ord lägger du till kostnaden för beställning till anmälningsavgiften och betalar in hela summan på ovanstående konto

  • Mao drar man själv av de 10% rabatten då.

  • japp, det gör man

  • Sjukt fresh, NHH!!! :D
  • Ja den där ser riktigt bra ut :)

  • Hur många anmälda hittills? Jag är lite sucken på att rasta boyzen eller flickorna...

  • edited 2 juni 2010 08:06
    Noll betalda anmälningar har kommit in hittills. Kan tyckas underligt med tanke på det massiva intresse som låg som underlag för skapandet av denna turnering. Dock så får man komma ihåg att sista anmälningsdatum är 5 juli (för Impactorder) och 1 augusti (för turneringen) och det är ju ett tag dit.

    Om man är orolig för utebliven turnering så kan jag tala om att vi når break-even vid tio deltagare och det var fler än så vid miniturneringen vi höll i Umeå tidigare i år (och då var det bara vår lokala spelförening som deltog). Om man ändå är orolig: vid färre deltagare än så betalas givetvis deltagaravgiften tillbaka.* Mitt förslag är att anmäla sig och få upp statistiken lite så vi kan sluta oss till att turneringen är livsduglig före semestern.

    Om man vill vara säker på att ens anmälning kommit in på kontot kan det vara idé att betala in senast 5 juli istället för 1 augusti. Efter 5 juli är nämligen kontots ägare på semester fram till sista veckan i juli och har svårt att svara på frågor huruvida betalningarna kommit in eller ej.


    * Villkoret färre än 10 deltagare och utebliven turnering utgör ett undantag. DOUBT återbetalar inte inbetalda avgifter under andra omständigheter.
  • Jag har faktiskt betalat in nu, märkt "K Hedlund". First Blood eller???

  • Betalningen registrerad, Basse. And so it begins...

  • Tänkta bara studsa upp tråden och påminna alla som tänkt deltaga om att deadline för Impact-beställning närmar sig. Måndag den 5:e juli går ordern iväg och det kan vara en bra idé att redan nu surfa in på www.impactminiatures.com och kolla in sina favoriter. De har ju så mycket som är grannt att man bör börja fundera redan nu! Kom ihåg när ni skickar oss beställning + betalning att ni ska dra av vår grupprabatt på 10%. Beställningarna hämtas ut när ni kommer till DOUBT.
  • edited 23 juni 2010 22:00

    Crap, glömde bort beställnignen, aja man överlever. fråga dock, hur många har anmält sig so far?

  • edited 24 juni 2010 11:43
    Fortfarande två veckor kvar till den 5e juli, Frantic...

    Se topposten i denna tråd samt NAF och TFF för komplett deltagarlista. Listan uppdateras när jag har tid att kolla kontot och emailen.
  • edited 28 juni 2010 16:57
    Nu är det exakt en vecka kvar av beställningsdeadline på Impact! Detta gäller även i hög grad oss arrangörer, och kom ihåg att det inte bara är 10% rabatt vid detta köptillfälle, dessutom går Impact in och sponsrar turneringen med 25% av varje handlad krona vilket går oavkortat till priser för de deltagande!
  • Fortfarande bara jag som anmält mig med betalning etc?
  • Ja, men om resten som anmält intresse deltar i turneringen så har vi redan 60% av antalet som krävs för att turneringen ska vara livsduglig.

    Kom ihåg: Om man väntar till sista sekunden med att anmäla sig så finns risken att man glömmer bort. Och precis som på Tradera (hur många gånger har man inte gjort just den missen där?) så hörsammas inga böner från eftersläntrare på DOUBT! :)
  • Blir inge DOUBT för mig. Hundvalp, flytt och prioritering av 40k inför höstens Fanatic gör att denna eminenta tillställning passerar mig över huvudet :0(

  • Tråkigt att höra! Hur är det med resten av Umeborna? Ville, du t ex måste ju ta revansch för förödmjukelserna av dina Goblins i BUBBLE...
  • Tänkte bara bumba tråden och säga att jag är inne på impacts sida för att kolla vad jag ska ha :)

  • Storartat Frantic. Jag hörde ryktas nere på stan att du skulle lägga ner innebandyn och vara med på turneringen istället förresten.

Sign In or Register to comment.