Fancy Fanatic INFO

1235»

Kommentarer

  • Har bara liite kvar att bygga/måla..
    Ungefär 75% av amén..
  • Ingen som ska ta sig till och från Ålidhem med plats i bil för 2 pers?
  • @Animal

    Du är förbjuden från att icket hinna klart armén.

  • @DonConcho

    Får jag grejerna idag så ska det inte ta mer än fem timmar att få klart allt.
    Jag gissar att det tar ungefär tre..
  • Ahh grupp 1. Gruppen med dom trevligaste människorna och dom mysigaste arméerna. Känns skönt att jag inhandlade en viss ring med tanke på mängden magi i min grupp. Jag ska själv inhandla ett gäng liberty ale och några anchars steam och sen lite blandat. Inte superfancy men godare än kugn :-P
  • @DonConcho

    Det tog sju timmar att få klart eländet (mer än 1 timme per vagn!), men jag skyller på att GW gjort om modellen och att det fanns trevligt folk på föreningen att prata med.
    Men nu är det iaf klart.
    Fancy some artillery?
  • Det är en SKAM att det tog så lång tid att färdigställa!

    Dock är så är det bra att det är löst nu, cheerio!

  • Mer artilleri till/på folket! Har en Colossus att måla och en mortar kvar i artilleri väg. More bang for the buck! :p

  • edited 18 mars 2010 16:39
    Det där med att måla, det är väl inte kvällen före ännu? Har inte riktigt förståt det dära med att vara ute i god tid...
  • Ola din fegis, försöker du ändra i armén? fick du pisk av Per också?... du vet... som du fick av mej ;-P
  • Mwhahaha!

    Colossusen var rätt meningslös på ett litet bord. Lång minimiräckvidd och får inte skjuta direkt eld.

  • Yes box linus och per. I suck ha ha. Manticoran är vägen. Och göra någon skada med laserkanonerna. Sen slutligen sluta spela som ett rövhål ha ha :p

  • Jag tror starkt på att sluta spela som ett rövhål. Jag har läst på internet att det ska vara dåligt...

    Men med öl i kroppen kanske det går över?
  • Så 3e förlusten i rad. Sjukt bra uppvärmning ha ha. Rövhåls teorin går ihop sig när man får sprit i kroppen Nicklas ;)

  • Snart så är man på väg hem från jobbet och kan börja på målandet!

    Ligger rätt bra till, men det är vad man brukar säga varje gång det drar ihopp sig till turnering och plötsligt är klockan halv 5 på natten.
  • Själv blev jag klar igår (eller tidigt idag).
    Ska ladda med mycket sömn och lite genomgång av regelboken.
  • Läsa på regler??? Har du redan börjat nalla från spriten^^ Inge pluggande i världen kan rädda dig från att få fetspö imorgon:)

    go!morganpilebroocheldborn,dödahansblackguardsåtminastackarsogresyey!!

  • Packad och klar! Eller jag kanske blir packad....om jag har tur....

    Bebbe, vi gör så gott vi kan.
  • Allt är klart att spelas med, men nu är frågan hur mycket man orkar bättra på detaljerna i armén. Första gången på flera år det inte är panikmålning sista natten inför en turnering.

  • Har just gjort en provisorisk låda att ha grejerna (armén alltså) i, och lagt ned lite extra tid (och tejp) på att göra den barn(eller var det fylle-?)säker. Jag siktar på att ha med mig hem åtminstone 4-5 av mina sju löstagbara stormbolters...Så om någon ser ett par tre stormbolters med svart "guncasing" och djupblått färgschema i övrigt så kontakta mig under söndagen! :)

    BTW: F*N F*N F*N! HELV*TIS JEF*AR SNART ÄR DET DAGS OMGZ'ORZ LOLS!!!111!!1!!!
  • Några förhandstips?
    Vem blir fullast? Vem kommer att välta ut ölen över spelbordet först och vem tror vi kommer att bli kvällens överraskning?
  • Några förhandstips?

    Jag tror iallafall att jag har åtminstone en 50-50 chans.... att undvika sistaplatsen

  • En halvmålad manticora och en grundsprayad ogryn bone ´ed är det som e kvar. Klockan är inte ens midnatt så.. tja.. borde nog hinnas. Börjar redan ladda med red bullen så... see you al on the flip side!

  • Så NU målat klart. Klappat och klart. ses senare idag folket. peace out! :D

  • Se upp för mig idag... Jag la mig 05.30 och klev upp för ett tag sedan. Hjärnan känns som den smälter redan innan jag börjat hälla i mig alkohol och... nämnde jag att jag inte är klar och ska fixa det sista nu? 1h och 25min innan detta går av stapeln? :S
  • Någon nydalahöjd-bo som känner för att dela en taxi kan gärna höra av sig till mig (070-2919083).

  • God morgon allihopa, hoppas armén och kläderna är fixade. Vi syns om en timme :)

    Lycka till!
Sign In or Register to comment.