Fancy Fanatic?

2»

Kommentarer

  • Jag har en polare som är duktig på whisky och brukar hålla i whisky provningar.
    Han är säkert inte dyr heller, vill nog mest få dricka av det han köper, ska jag fråga honom om vad han säger?

    OM OM vi ska hålla i whisky provning så måste vi nog ha ett max tak (ca 10-12)för hur många som kan delta. Vi får nog räkna på att priset kommer att landa på 200kr/ person.
    Sedan måste någon samla in pengarna (förslag: Fantasia) så Erik kan köpa Whisky.
  • Jag har inget imot en whiskey provning men något som jag rekomenderar är att prova RIKTIG fin öl spontanjästa varianter osv de flesta ar ju testat whiskey men inte testat riktig öl.

  • Jag vill spela figurspel och ha en pilsner i handen. Sen e jag nöjd :D

  • Enig med apan. Behöver inget mer än leksaksgubbar och öl. JAg tror att det är perfekt så, behövs inget mer. Inget alls faktiskt.

  • En whiskyprovning är alltid trevligt, men att göra det ordentligt tar åtminstone en timma. Jag tror helt enkelt inte vi hinner med en massa sidoaktiviteter om vi skall hinna spela också.

  • Jag vill vara Fancy. Får se om budget och tiden håller.
  • Sant, kan bli knepigt med tid

  • En riktig bar hadde varit sweet denna gång.
  • Om vi skall ha det så kommer det att kosta

  • edited 23 november 2009 11:34

    Tycker faktiskt att förra årets fancy var närmast fuländat (Fulländat för oss som inte heter Flank i efternamn). Behövs inte krångla till det. Lite mer mat, men samma kostym, samma spel, samma drog osv. Varför ändra ett vinnande koncept osv.

  • edited 23 november 2009 16:10
    Jag tyckte det funkade bra med alkoholismen sist, en bar hade varit i överkant tror jag nog, kanske att volymen av det som fanns att köpa är något större denna vända än sist, för jag har något dimmigt minne av att det fanns öl till försäljning?

    En annan tanke som jag och Big Daddy Dea spånade lite kring vore en kaffe(med kask) och kaka efter sista matchen när allt är undanstökat, en chans för alla att sitta ned med en kladdkaka och grädde med en baileys(sp?) eller annat som går väl ihop med en kaka. Som för att avrunda på ett avslappnat sätt.

    Sedan är ju en välkomsthutt samt (som det var sist) en kopp sprit halvvägs igenom inget att förakta.

    Jag kan även (inte utan viss självgodhet) meddela alla berörda av årets (F)FF att den gode Kaptenen kommer spara ut sin ståtliga mustasch, evenemanget till ära.
  • Kladdkaka som efterrätt lät ju suveränt. värt att titta närmare på.

    Jag kan även (inte utan viss självgodhet) meddela alla berörda av årets (F)FF att den gode Kaptenen kommer spara ut sin ståtliga mustasch, evenemanget till ära.

    Glöm inte vaxet, annars räknas det inte!

  • Något datum bestämt ännu? vilken månad iaf?

  • Gärna inte sista helgen i Feb. då kanske det blir knas. Första i Mars eller näst sista i Feb. Plz?
Sign In or Register to comment.