Painting Night of Doom eller...?

13»

Kommentarer

  • yawn Jag målade ett par modeller i Januari, och innan dess var det mest till förra årets fanatic...

    Sov gott pojkar! Hoppas vi möts :]

  • klockan är nu 21:00 på torsdag kväll och jag befinner mig där jag hade hoppats vara i tisdags (!#¤% magsjuka!), vilket innebär att jag nu BARA har 22 shoota boyz kvar att måla!

  • Yay! Det finns hopp kvar alltså :)

  • edited 14 maj 2009 21:20

    Allt går med lite vilja!

    "Pain heals, chicks dig scars and glory is forever!" sagt av nån tuff boxare en gång i tiden, kanske inget klockrent citat, men det är bara att tugga pensel hår och sila washen mellan tänderna!

    Själv är jag två movement trays från att kunna sova gott på fredag...

  • EoTG klar + 7 skinks
    Bara 12 Tempel guard och 5 Coldones kvar
  • 10 Chaos Warhounds att måla, sedan är det klart! Blir en lugn fredag för första gången någonsin!

  • edited 15 maj 2009 02:47

    jag räknar med ca 12h målning fredag (att lägga till de 47h som redan tillbringats som en målarslav under veckan..) längtar!

  • Blev att göra en objective marker också... Annars nästan enligt plan, baserna 50% färdiga, målningen helt färdig (inte finputset på det redan målade men allt som måste målas).

    Spraylacken ska testas på något annat innan, vill inte förstöra armén nu när den börjar bli färdig på riktigt :)
  • Puh! Lyckades bli klar med Paymasterns Bodyguard ikväll, så när som på ögonen som jag får pillra med fredag natt. Då återstår bara 20 halvmålade dvärgar och 5 halvmålade Light cavalry. Kanske hinner sova lite grann faktist :)
  • Mina ratlings är inte långt borta nu hoppas jag, men läggdags är ännu en bra bit bort...

  • Nu är dom (nästan) färdiga. Ska bara låta limmet torka och sedan måla flocken röd och lacka dom så är alla mina ratlings färdiga. Ska få några timmars sömn nu innan jag ska upp igen för att packa och sedan åka tåg mot fanatic för att slutligen inte ha så mycket att göra i några timmar medan jag väntar på att fanatic ska öppna.

  • edited 15 maj 2009 09:15

    nu är det 12 timmar sedan Melodifestivalen startade.....

  • Bra jobbat! Ser fram emot att se Orkerna susa fram över slagfältet.

    Med så här mycket tid kanske du till och med hinner din testmatch :)

  • tror att jag kommer att prioritera sömn.......men vafan...har ju sovit 5 av de senaste 48 timmarna så varför slösa bort någon del av de återstående 24 timmarna innan turneringen på det?

  • Jag hade min Painting Day of Doom igår. 4 koppar kaffe drog igång mig rejält och den nya penseln öppnade helt nya möjligheter. Målade en Tech-marine, en Chaplain, 8 Vanguard Veterans med jump packs samt 6 Vanguard Veterans utan, en land Raider, 5 Terminators, 3 Sergeanter och en massa luckor till pansarvagnarna jag gjorde färdigt tidigare i veckan. Nu är jag bara två Rhinos och 9 Tactical Marines ifrån att kunna basa. Nu har jag glömt färgerna hos kompisen och kan inte göra någonting innan denne finner det smakligt att vakna.

    Resan till Linköping på fyra dagar påverkade mina planer en hel del, samt att svart-sprejen tog slut precis när hårdmålningen just skulle sätta igång.

    Nu hoppas jag bara att jag får möta trevliga motståndare på Fanatic och att jag lyckas släppa Bloodbowl-tänket tills dess (jag testspelade tidigare i veckan och fann mig själv sitta och vänta på turn-over under min motståndares första runda... Den kom aldrig och min deployment höll inte för den möjligheten).

  • Jag blir trött av att bara läsa :P Kämpa på gubbar!

  • 22.24 och nu återstår bara att packa ner armén och ta en snabb promenad till Universitetet för att skriva ut listan.

    I MADE IT!

  • Man ska inte ropa efter galet vatten......

  • kl 1, helt jävla perfekt

  • god morgon alla nattugglor, ses där borta om ett tag. ska bli grymt kul.
Sign In or Register to comment.