WHFB QFA VI Uppsala 29-30 November Uppsala

edited 4 augusti 2008 14:37 in Turneringar / konvent

Samlar all info på SWFBR, läs mer här:

http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showforum=12

Mvh Hampus Uppsala

Kommentarer

  • jag vill gärna anmäla mig till denna turnering. dock så kan jag inte skapa något användar konto där.

  • 84/96 platser tagna, så vet ni med er att ni inte har plats, se till att ordna en... ;)

    Det är inte så farligt att åka ner, vi åker upp till Er 2 ggr om året, skitkul... :) iofs så har ni ju inte komp..... ;)

    Välkommna ner ni som kommer! :)
  • ska bli intressant hur mkt minus man får med er komp när man kollar listan man tar till FF.

    lutar nog mot slutresultatet : "Tar du med dig denna lista så släpper vi inte in dig" du är banlyst från alla turneringar i framtiden..

    nånting sånt

    =)
  • Nu ligger information, regelhäfte samt komp ute.

    http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=1739

    Mvh
    Hampus
  • HmHm, det var nog tur att Larses guldkista var så pass tom som den var, passade på Qfa pga det, och när jag räknar kompet på demonerna, så vart det visst -300 delat med 200 :)

    Tror jag ta med mig ett regnställ till Fanatic för att klara av allt spot o spe :p

  • jag fick hela 0.87 i komp med min FF lista. tjohoooo
  • Hehe, jag ligger i alla fall runt 7-8 med min IIRC

  • hehe, jag, har inte räknat, men min o&g lista hamnat väl på ett par plus, d.v.s. typ 17p.
    hmmpf, jäkla nybörjare med fusklistor...
  • edited 14 oktober 2008 06:55

    FUSKlistor, haha. ;)

  • *suck* låågt ;)
  • inte lika lågt som glocalnet

  • O&G listan som jag har gjort just nu har 17 komp (om jag räknat rätt). Det var ju nästan pinsamt högt, jag som alltid bruka lyckas göra dåliga listor med låg komp :).

  • Armén som jag lånar av Setomidor får troligtvis knappt över 10, dock har jag bara kollat ungefär vad jag skulle få då jag inte har armélistan framför mig. Go Skaven!

  • Försök att inte vandra helt off topic är ni snälla :)

    mvh Jonke - moderator

Sign In or Register to comment.