Bubble Säsong 12 - Info och "allt-annat-tråden"!

1121315171820

Kommentarer

  • Om jag får bestämma så spelar jag hellre på lördag, ser det finns en tv-match imorgon (innebandy) som jag skulle behöva se. Men jag låter Mike bestämma.... :)

  • Någon som kan ta sig till Sävar och spela en match klockan 21.00 ikväll?

  • Fjoll Björk är väldigt sugen att spela sin premiärmatch, efter en dryg veckas träning Tomtebo Fjollorna. Onsdag efter 20.30 hos mig eller torsdag efter 19.30 oavsett spelplan, skulle vara trevligt. Helgen funkar också efter överenskommelse. :-)

  • Ingen som är pep ikväll?

  • någon som vill spela ikväll? söndag

  • I work tyvärr

  • Någon som kan spela imorgon kväll? Helst inte någon jag spelat mot två gånger =)

  • Pick me, pick me. :-)

  • Någon som vill spela ikväll runt 20:00?

  • Tja!

    Jag har dålig koll (rättare sagt har inte kollat) vilka som betalt medlemsavgiften för denna säsong men priserna har börjat trilla in på prisbordet så se detta inlägg som en påminnelse att det är dags att betala in.

    "No money, No price, No deal!" :)

  • Jag har inte betalt. Kan man swisha league commisionern med lämplig muta så att förseningen glöms bort?

  • Emil ska casha för mig. Han fick ett stort platt paket istället.

  • Jarå!

    Lägger in swish-nummer i första post för de som saknar det :)

  • Jorå, det ska va betalt före mod och khanmank

  • edited 28 mars 2016 17:19

    Jag sponsrade en miniatyr till ligapris. det var min betalning.

  • jarå, nu börjar det klarna :) Ska lägga in er i första posten ;)

  • God kväll. Hur i hela friden tar man bort cash ur banken när man shoppar in en extra APo till sitt lag? Ska man köpa typ två linjeapor som man direkt sparkar eller?

  • Hur i hela friden tar man bort cash ur banken när man shoppar in en extra APo till sitt lag? Ska man köpa typ två linjeapor som man direkt sparkar eller?

    Det är matchens winnings man ändrardet på. Det är därför det står "delta treasury" istället för winnings. Det är förändringen i treasury som ska in. Blir suman negativ så skriv minus framför förändringen i treasury.

  • Okidoki. Nu är det Lars, Mike och Danne som kan få match två under bältet. Dock först nästa vecka då jag knegar nätter framöver.

  • Någon som vill spela ikväll? hemma/borta

  • Jag hade gärna spelat, synd att det är sent nu när jag ser det. Kan du imorgon istället, Zenith?

  • Hur funkar det med spiralling expenses på hemsidan? Dras det automatiskt eller får man som i ap-exemplet ovan, minusa winings? Aldrig varit nära dyra tv förut :-)

  • Du får själv ordna det med delta-winnings i matchrapporten. Ex: skriv in -10k om dina kostnader för spiraling är 40k och du slog 20k, som hoppade upp till 30k för garantin.

    Har du tillräckligt högt tv minskar alltså dina garanterade winnings.

  • Ok. Räknar man på match tv eller inkluderat mng tv?

  • Spela idag(Söndag) någon? efter 16snåret

  • Hej! Jag är JÄTTESUGEN på att spela Blood Bowl på lördag OCH dricka bärs!

    Mitt mål är att hitta 3 andra likasinnade inhemska coacher och spela simultant 2 matcher bredvid varandra.

    Sedan byta partner (tihi) och spela en match till. Förmodligen under gladare pårop nu då vi fått i oss några järn.

    Vem som spelade mot vem eller vad senast går att lösa så att det inte blir samma som sist. Jag bryr mig inte om vem jag spelar mot, bara jag får dricka öl så är jag good to go!

    Tid kan vara 14-20? Eller 18-23? Går att beställa pizza med hemkörning till dörren osv om man vill köra den tidigare varianten. Är med på 20-01 också. Vad som helst bara 3 andra joinar =)

  • Pick me Pick me!

  • Tackde precis nej till gratis resa och boende till innebandyfinalen, sedan går jag in och läser detta Basse. Lät ju riktigt riktigt kul.

    Jag ska kolla med Sandra hur det känns. Men om jag ska vara med så är det 18-23 som gäller.

  • Då är vi ju tre :-)

Sign In or Register to comment.