Bubble Säsong 12 - Info och "allt-annat-tråden"!

1568101120

Kommentarer

  • edited 1 januari 2016 10:56

    Någon som vill spela ikväll fredag så har jag några timmar över på eftermiddag, borta eller hemma spelar ingen roll. Nås bäst på sms

  • Alltså jag har inte full koll vilja som är med denna säsong. @Frantic du som borde ha koll kan du uppdatera första posten så jag vet vilka jag kan höra av mig till. Tror nämligen det kan bli lite tid över på söndag.

    @emilskaya, @Sollefteå Viktor, @Frantic och övriga jag inte mött har någon tid på söndag?

  • Ska sätta mig och styra upp det.

    Basse är iaf också med samt Lars Mammutar :)

  • Tjatar på Weirdquest varannan dag också. Tjatar igen i sms nu.

  • edited 1 januari 2016 22:14
    • Mankan - Simyin (Apes of Wrath)
    • Mårten - Bretonnia
    • Erik - Woodland
    • Mike - Nurgle
    • Danne - Skaven
    • Emil - Wood Elf
    • Daniel L - Wood Elf
    • Lars - Chaos (-Dwarf?)
    • Sollefteå Viktor -
    • Basse -
  • Första post uppdaterad... finns säkert ngt fel här och där .... men det fixar jag allt eftersom :)

  • Vem vill spela ikväll eller imorgonkväll?

  • Lite beroende på när @Radge kan så är jag eventuellt öppen för spel imorgon, kanske till och med två matcher om det vill sig bra.

  • Om någon kan ta sig till Sävar vid 20-tiden så kan jag imorgon.

  • Btw någon som vet hur man får tag i Sollefteå Viktor?

  • Tror ni inte Mr Sollefteå helt sonika är kvar i Sollefteå tills efter nyårscrapet är avklarat?

  • Har nu pillat ihop 12 proffsalver. Hoppas hinna sista fyra kommande natt. Nästa säsong kommer vi dominera cas-båset!

  • Öppningsmatchen för säsongen gick inte som förväntat för Macho Mammoths, som tog sig an De onda råttorna™. Storråttan hade field day och kastade ut hobgoblins till KO-båset. Med fyra man mindre, varav inga med mer än agility 2 på plan blev situationen snart desperat. Råttorna utnyttjade detta maximalt och fick hela 4 TD.

    Coach Snow låter dock hälsa att någon annan nu får ta hand om två nyckläckta AG5-blodgers.

  • edited 4 januari 2016 14:43

    Jag jobbar halvdag på tisdag och tänker att det kanske finns någon annan som också gör det. I så fall skulle jag kunna ta en bortamatch innan jag åker hem för dagen. @NilssonHarHund, @Emilskaya, @Frantic, någon annan?

  • Inte jag. Dömning ikväll och onsdag. Tänkte vara med familjen i morgon :)

  • Jag är iallafall ledig på tisdag, så förmiddag eller tidig eftermiddag innan jag får min pojk kanske går bra.

  • Mötte ju dig sist @Zenith. Dessutom hoppas jag på någon jag inte mött alls.

  • jaha :) jag har mött 2 st efter det, hehe

  • Hade varit skoj men jag har barnen. Om någon däremot vill komma till tomtebo på onsdag vid 21, när Axel somnat, så är jag all game.

  • Onsdag går icket för mig. @Snow @SollefteåViktor Basse någon av er som kan?

  • Jag ska enligt plan spela mot @Radge imorgon, men blir det förhinder där kan jag åka ut till Sävar istället.

  • Svärmor är hemma hos oss och lagar dumplings så om möjligt spelar jag gärna bortamatch och sätter igång 12-tiden. =)

  • Någon som har numret till Viktor eller wood elf Daniel? Någon av dem kanske kan imorgon.

  • ** Newsflash **

    Efter att Olympique Lyonesse kyckades med en snygg och lång passning förra matchen har träningen helt spårat ut. Alla knights vill briljera med sin kastarm, men det finns ingen i laget som kan fånga bollen. Coach Stareater har fått rekrytera en känd mediaprofil, den svarta riddaren, för att försöka ta död på denna idé om att det ska passas på en blood bowl-pitch. Överallt i Brettonia kan man numera se denna kampanj.

    No Passes

  • Dvärgarna i macho mammoths har hyrt in en konsult för att de inte ska råka ut för det knektarna envisas med. Med konsult Bengt Johansson ord: "Glöm inte att man bara får ta tre steg innan man måste släppa bollen (till en hobgoblin)".

  • Har nog tid ikväll för ev drabbning, hörs av via sms om någon vill spela. Hemma eller borta spelar ingen roll.

  • Jag kör nattpass igen ett tag nu så borta en vecka typ.

  • Jag gissar att första bountyn i ligan kommer att hamna på den här liraren i De Onda Råttorna

    # Name Position Ma St Ag Av Skills
    7 Rapid Gutter Runner 9 2 6 7 Dodge, Block, +2 Ag
  • Fick han +AG igen den lille rackaren? Dags för lite PO/DP-behandling.

  • Ingen fara. Min wrestle-chimpans fixar det

Sign In or Register to comment.