Bubble Säsong 11 - Info och "allt-annat-tråden"!

11314161819

Kommentarer

  • edited 27 september 2015 17:31

    Eftersom jag redan är utslagen från finalspelet är jag sugen på att börja spela på säsong 12. Kanske hinner jag med några träningsmatcher till om det finns intresserade? Bara att höra av sig ifall ni är peppade på en match (tänker då speciellt på dig @radge som inte spelat på ett tag)

  • Jag kastar tyvärr in handduken, så Mange och Mike har gått vidare från vår grupp.

    Sorry för all sirap jag orsakat.

    :/

  • Tråkigt att du inte hinner @Frantic. Skönt att det är ett år som du inte vinner :)

    Du får dock gärna göra en snabb insats som Commissioner innan du lägger säsongen helt bakom dig och jaga på de som inte spelat slutspelsmatcher i vår grupp. Jag som åkt ut vill börja säsong 12 :)

  • Jodå absolut jag fixar det, har börjat buda på lite priser men jag har ännu inte lyckats med något smaskens tills prisbordet.

  • Alltså längderna en del går för att slippa förlora mot mina ödlor ...

    Jag röstar för ett fast slutdatum för gruppen som ej är klar. Senast 14/10 typ. Sen är slutspelstabellen som den är.

  • Tycker vi klubbar igenom det som mange tycker.

    Alt har de matcher som inte spelats eller beslutats om speldatum efter 14/10 slopas och slutspelstabellen som står gäller.

  • Röstar för Manges förslag. Är intresserad av träningsmatch, Stareater.

  • Jag har ett vampyrlag som vill träna också. De är jättefarliga...

  • Apropå ingenting och massor för mig :)

    Jag saknar mina tärningar (egen designade) från Doubt fem (en hand som #6) vem har jag glömt dessa hos?

  • Jag lirade ju hos dig och har inte norpat med dem.

    Vampyrerna kommer lira med röda blocktärningar - så ni vet ...

  • Har ett gäng trä alver som oxå vill träna lite

  • edited 3 oktober 2015 05:28

    Eftersom det inte verkar bli av fler matcher i vår grupp är jag lite nyfiken på att se vilka två som just nu går vidare från gruppen på tie breakers. @Zenith, @KristofferMcSorely och @Oft vann ju alla i sin match mot mig.

  • Jag skickar ett sms till dem om de vill vara med annars får underworld gå vidare eftersom de har lätt den aktivaste coachen och fegar inte ur när slutspelet (allvaret) drog igång :)

  • Olof och basse har bokat in sin fajt. Så den "händer" snart :)

  • Så om de lirar oavgjort går båda vidare? Hmm ...

  • Nä, det är slutspel, så det blir förlängning :D

  • Det spelade inte jag mot @WeirdQuest. Trodde det bara gällde semi och framåt. Hade funnits en teoretisk chans jag gått vidare då.

  • edited 3 oktober 2015 20:22

    Tänkte mest på det (övertid och inge mer sirap) för att få en vinnare, däremot så kommer Basse dra till Turkiet nästa helg så har de inte spelat då så är det över för Basse iaf.

  • Jag saknar mina tärningar (egen designade) från Doubt fem (en hand som #6) vem har jag glömt dessa hos?

    Jag har dem inte och vi spelade ju på ditt jobb. Däremot om du inte hittar dem så finns det fyra stycken kvar i DOUBT-förrådet. De var tänkta som ett pris men du som designer, och endast du, kan få köpa lös två av dem för 10 kr/st.

  • Återkommer om de inte dyker upp.

  • Så nu när de lirat oavgjort ..?

  • Bubble är nere för tillfället och har nog varit det ett tag. Åtgärdar inom ett par dagar.

  • Har de spelat lika?

    Ja men då får väl vi se till att Danne släpper lös pesten mot orsherdeerna, vinner Danne är det väl klart?

  • Eftersom det är urdött i tråden så ska jag nu gnällranta lite. Bestäm er snälla för att spela eller inte spela. Inte halvt av/på.

    På onsdag är det slut efter 3-0 (massa nerlagda röster) så få är det slutspelsdags.

  • Fan jag hinner ju hoppa in i ligan igen och vinna skiten om ni inte styr upp detta.... Ogräs kan ta över allt om inget stopper de.... :P

  • Om någon vill kan jag ta över någons lag om de inte hinner spela. =)

  • Ja, skicka ett sms till Danne och fråga om han kastat in handduken.

  • Någon som vet vilka semifinaler det blev? Jag har noll koll

  • Från grupp 1 är khanmank och radge kvalificerade till semifinal. Grupp 2.. ja.. Stareater kan nog presentera ställningen som den är nu. Jag föreslår att ettan och tvåan från den gruppen kontaktas. Ges inget positivt svar om att köra match inom några dagar så får de anses ha forfeitat sin plats i förmån till någon annan i den gruppen. När vi har två spelsugna får den högst rankade möta mig och den lägre rankade möta khanmank. Lyckas vi bara hitta en tillgänglig spelare får den möta mig medan khanmank direktkvalificeras till final.

    FÖR/EMOT? Stareater tar fram tabellen, men vem kontaktar spelarna?

  • Jag bestämmer att det Mike skrev är lag!

Sign In or Register to comment.