Bubble Säsong 11 - Info och "allt-annat-tråden"!

145791019

Kommentarer

  • Haha, kör de med ageing? då får de inte mina slantar heller... Spelar hellre BB1 tills vidare när jag måste stilla begäret ett tag till framöver.

  • Jag vill få hit någon och spela IKVÄLL!! Enormt behov av att få dricka öl med en man över en blood bowl match

  • Jag jobbade natt och valde då pengarna istf manligt ölhävande. Men om en månad har jag ju kanske pengar till två öl då ...

  • ogräset kommer att ta över Basses lilla gräsplätt framför balkongen ikväll myghahahahahaaaaa

  • Onsdagaction @ my place ca 20,00? any takers?

  • Basse har första tjing, men om han mot alla odds, inte vill ha hem mig på onsdag. är jag på

  • edited 31 mars 2015 07:52

    Låter bra. Tror inte Basse vill spela mot dig, han slickar nog såren minst 4-5 dagar till innan han vågar möta någon ny... :P

  • Ny Badge åt Basse efter lite surr...

    brs

  • Nån som vill lira ikväll?

  • Jag men jag kan först i morrn.... vad säger du Olof? Sugen? :D

  • Det var råttderby ikväll för att avgöra vilka som var de största ostätarna. 5 journeymen och Fezglitch steg på plan men jag tror det var 12 spelare totalt kvar på plan när matchen slutade. Resten låg i cas-båset.

  • Sorkarna trodde de hade ett botemedel mot ogräs, ikväll får vi se om det bara var tomma ord eller "The real deal".

  • Kvällens batalj blev tyvärr inställd när Snotling Kasper kräktes med mindre än halvtimmen kvar till matchstart....

  • Nurgle in tha house

  • Det (Nurgle) spred sig snabbt till Snotling #6 Eddie och Goblin Lukas

  • Uscha! Någon som är sugen på långfredags action? Sen eftermiddag tidig kväll?

  • Här i Lycksele lyser BB med sin frånvaro men jag återkommer efter påsk och då ni ... Då ska ni få se på failade duckar som aldrig förr!

  • Wooop woop! En seger både på resultat tavlan OCH i skadebåset (på ett bra sätt) för Blood Red Stripes.

    "Segern skola avnjutas för att hedra Starke Ingvar" - En blitzer med numera både -AV och niggling. Oh YEAH!

  • Regelfråga - Hur gjorde vi med claw + mighty blow? Regelfråga 2 - Hur gjorde vi med piling on + mighty blow?

    ...känner mig allmänt förvirrad och kass på årets regler...

  • Claw + mb is a no no combo.

    Piling on och mb har aldrig diskuterats så den är en yo yo combo.

    Däremot får du inte använda piling on på armour roll. Bara injury roll.

  • Någon som är sugen på att ta sig an ett sargat råttlag ikväll?

  • edited 5 april 2015 10:52

    Jag ... Men tyvärr så kan jag inte eftersom jag har en sargad familj där 4/6 är nu smittad av nurgle... :/

  • Oj vilken rolig påsk det blev hemma hos er. :-(

  • Jag kan inte men testa @Metacrust, han var peppad för ett tag sedan och vi fick tyvärr inte ihop en match.

  • I morgon 6/4 tänker Marie jobba ikapp så jag är hemma med Tyra och kan spela en match typ 10-15. Kan köpa en Krox men det beror på motstånd. TV 1110 alt 1260. Dra ett sms tack.

    Lirade nyss mot råttorna.

  • edited 7 april 2015 06:58

    EDIT: 5/6 nu, bara jag frisk.... EDIT2: 4/6 friska nu om man går efter 48 timmarsregeln ...

  • är ni sju i familjen? Har ni adopterat eller? L, J, C, E, sandra och du. 6 st? Skaffat katt/hund?

  • edited 7 april 2015 08:17

    Hahahahaaaa

    Vi har iofs en eldbukssalamander.... Men det där var bara en klassisk "otur-när-jag-tänkte" situation :P

  • Ah, nu kom jag på varför Mankan förstörde min cas-fest.

    2 st Perfect Defense när jag skulle recieva gjorde att 3-4 st av mina spelare blev låsta.

    Läxa: Ställ eventuella kantspelare 1 ruta ifrån Line of Scrimmage så du inte får 6 Saurusar och en Krox uppkörd i röven på ett tärningsslag på 4a!

Sign In or Register to comment.