Bubble säsong 10 - Info och allt annat tråden!

11819202123

Kommentarer

  • edited 16 januari 2015 13:54

    Nä, jag kommer inte lägg några pengar för fajten, mitt lag är klart och redo för action, när passar det herrn att spela finalen?

    Jag hade nog själv valt Puggy och kanske en bribe.

  • Finalen kommer att spelas onsdag kväll i Sävar, när tänker övriga spela sina placeringsfajter?

  • Klart sen länge....

  • Jo det är väl bara finalen och matchen om 3:e pris mellan Tarantinos och Noxious Animals kvar.

  • Tarantinos, jag kan spela onsdagkväll, torsdag-söndag när som helst i princip, pick a time.

  • Lugn nu, Basses Marauders ska möta Emils hamburgebrölare, nej justja, det hette mitt lag, ehum. Emils Pizza-pushers eller vad det nu var....

    Nåja tror ni hänger med Basse mot Emil.

  • edited 27 januari 2015 08:36

    Basse vann den matchen förra veckan med 2-1.

  • edited 27 januari 2015 09:03

    Ja jag såg det.... nu .... my misstake.... Hade otur där, när jag tänkte .... som vanligt .... :P

    EDIT: Men ibland har man tur när man tänker också, @OFT ska ju vara med denna säsong, han är med när han flyttat klart, vilket jag har för mig är till helgen. så han kan vara med också, har dock noll koll vad han ska spela för lag. Har för mig han skulle spela ett hårt lag för han är less på att alltid tappa spelare.

    Så Orcs ligger väl på tapeten eftersom han redan spelat de hårda dvärgarna om jag inte missminner mig. Om han inte har de illaluktande chaos dvärgarna liggandes i någon gömma dvs.

  • Ja jag såg det.... nu .... my misstake.... Hade otur där, när jag tänkte .... som vanligt .... :P

    Hoppas att det håller i sig till dess att finalen är färdigspelad...

  • Jaha ni spelar om placeringar... Det gör inte jag. Jag skrämmer bort mina fiender så det så!

  • Pga av jobb blev finalen uppskjuten till ikväll..... Stay tuned :)

  • Jag hade tänkt skriva att matchen blev uppskjuten på grund av att det hade varit så mycket bråk mellan Wildlings och Vault Dwellers-supportrar att ett besökande lag inte vågade ta sig till arenan, men om du vill kalla det för "jobb" så är det ok med mig.

  • Jobb med att lösa ut supportrar ur häktet? ;)

  • Finalen färdigspelad, resultat, samt sammanfattning kommer under morgondagen.

    Då kommer även den officiella tråden om säsong 11 upp. Priserna är nu helt klara också, dessa kommer att presenteras i den officiella tråden.

  • edited 30 januari 2015 20:51

    Jag och Mårten valde varsin dryad som pris, så det finns kvar den med öppna händer (står lutat mot bombardiern.)

    Så hur tänker Danne och Michael göra?

    Ska ni spela matchen eller lämnar någon av er WO så priserna kan börja väljas?

    Här är vad ni har att välja mellan.

    Prisbord http://ladda-upp.se/files/2015/b135094.jpg

    Ordning av pris är:

    Erik, Mårten, Danne/Michael, Magnus, Basse, Emil och slutligen Lars, Olof har redan fått pris (chainsaw orc, vi hade tre st.)

    Så på bordet finns det nu:

    1. Dryad (star player Willow)
    2. Starplayer Vampyr (gissa vem hö hö)
    3. Bombardier
    4. 4st - Skiter stab stab
    5. 2st - Ulgroth (star player orc, med chainsaw)
    6. Rat Ogre
    7. Mighty Zug
  • Vår match är inbokad på måndag.

  • Ok, fint, då kan alla övriga sitta och sukta över prisbordet också börjar jag knåpa ihop säsong 11 tråden under dagen så får de som vill börja spela nästa säsong.

  • Om någon inte hittar något de vill ha så kan de höra av sig till mig. Jag kan tänka mig att byta till mig en Skitter Stab-Stab och vi kan säkert komma överens om något.

  • Mårten du kommer få välja ett till pris efter att övriga valt, så bra som du spelade så är man värd det :) Så om du har tur så finns det kvar en vid andra valet :D

    13 priser - 7 coacher (Olof har redan fått sitt och hoppade av så han är som "klar" samt Lars får ett för det administrativa jobbet han gjort samt att han betalat in för denna säsong).

    Jag tar bara ett pris samt koppen, så Mårten, Danne, Magnus Basse och Emil får alla två priser från "bordet".

  • Jag väljer att lämna WO i sista matchen eftersom den inte spelar någon större roll och vi kan börja med att välja priser nu!

  • Och jag kommer välja någon av skitter Stabbarna beroende på vad Michael aka @Radge väljer.

  • Min önskelista i turordning: 1. Bomb gobo 2.Dryad 3.Skitter 4.Zug 5.motorsåg 6.vampyr 7.rat oger

  • Japp då är det klart!

    Michael väljer först, följt av Danne, Magnus, Basse Emil, Mårten, Michael, Danne, Magnus, Basse och slutligen Emil.

  • Tar gärna Skitter #2 sett från vänster :)

  • jag tar då skitter som håller i 2 dolkar, längst åt höger sett.

  • Då är det klubbat, då är det Magnus tur, har för mig han suktade efter pappa mus, Får vi se vad Basse väljer, gissar på en Willow eller Stab-Stab.

  • Rat Ogre. Man måste ju ha minst två! Så man har Star Playern - och det har jag ju ...

  • Det har du helt rätt i. Basses tur att välja sedan är Bombardiern din Emil, om basse inte nu tar den, men jag har för mig att han redan har den så vi får se...

  • Jag tar en gammal rat ogre. Bytte nyss en chainsaw orc från Olof så....

Sign In or Register to comment.