Bubble säsong 10 - Info och allt annat tråden!

1131416181924

Kommentarer

  • Emil byt om du känner för det :)

  • edited 24 oktober 2014 15:12

    Japp, det blir byte :-) och det var tydligen bara att, unhire den ny köpta, så fick jag pengarna tillbaka....

  • Vad kul med Flings! Men vad tråkigt att jag inte hann förlora mot ödlorna. Verkligen jääättetrååååkigt... ;-)

    Är det någon förutom jag som är på fria rundorna? Var typ 6 månader sedan jag spelade sist känns det som.

  • Efter att ha genomlidit min senaste hopplösa match mot Dannes råttor med en död trollslayer rerollad till en lika död trollslayer samt en ihjälfoulad blitzer känns det najs att kunna klejma en bounty på hans seriöst skadade loner-linerat så man kan shoppa tillbaka ett par gröngölingar till kommande fajter. Måste köpa på mig så jag har åtta reroll också så kanske en gfi kan funka per match i alla fall. Jag är bitter.

  • @Khanmank du får korrigera lite, skrev inte upp vilket nummer som fick mvp eller skillslag, men det var väl bara vanliga skillups? sen vilken blitzer som dog, tog #4 50% :P

  • Mina halflings hade inga registrerade mvp på två matcher, så jag nominerade och slog två innan vår match ikväll. Lägger in dom i efterhand och fyller i skill up.

  • edited 27 oktober 2014 08:11

    Kan spela i öppna ligan på onsdag eftermiddag/kväll om någon har tid. Kan också tillägga att dethär blir nog sista veckan i år som jag jobbar :) sen är jag ledig t.o.m 4:e januari

  • Apropå ingenting så har jag mejlat Legendspel och frågat efter deras regeluppsättning till endagarsturneringen 14 december. Jag återkommer i frågan när frågan i sig besvarats.

    Och Emil vågar inte riktigt bestämma sig för matchdags här märker jag... Skriver upp i the puny book of grudges.

  • Jag föredrog faktiskt ödlorna framför halflings ;) Hur som helst har jag spelat mina tre rundor nu och är öppen för förslag.

  • Om det inte sker något oförutsett så kommer jag ha mina matcher spelade ikväll. Ser dock tungt ut att få fler kvällar ledigt i veckan.

  • För övrigt finns det nu ett par extra rewards att hämta upp för de som vill ha lite extra cash.

  • Också ute i fria rundorna. spelar gärna mot de jag inte mött i grundserien. kan oftast bara kvällar

  • edited 29 oktober 2014 13:33

    har ändrat lite på woodland teams, vad sägs, ser det ut som skit eller ska vi ge laget en ny chans för intresserade till nästkommande säsong (ja, jag är själv lite sugen :P)?

    Woodland teams

    Ja, jag skriver inte skillnaden för är det något som inte sticker ut när ni inte vet om dem borde det fungera fint :)

  • I see it... Like it!

    @Oft: funkar din sms-apparat eller har den fått sig ett bad? Jag verkar fullbokad denna vecka men kommande vecka verkar jag mer rent av obokad. Jag har dig kvar, sen har jag lirat mot alla och dina pappersrustningsalver gillar väl ju färre av mina som kör med Mighty Blow. Inte för att det hjälper mot AV 7-tton typ...

  • edited 29 oktober 2014 17:19

    @Frantic: kör Woodland så kan vi testa lite mer åt Pellevin och anhang. Själv klurar jag på aplaget som visats tidigare och som nu är kvasiokej att spela på FUMBBL i Svenska Ligan. Omgång 47 av SL drar snart igång på FUMBBL för den intresserade. Trot eller ej men jag vann min division 2 och gick upp till 1:an. Kommer bli kul att spela med fyra man oridinarie och sen lite Loners och Induceade spelare en säsong...

  • Vilket av aplagen? Det jag postade eller det (tror det var) Mårten postade?

  • edited 29 oktober 2014 23:29

    Jaha... lagg är av ondo för min nummer 4 ska inte alls ha Dauntless utan ha +MA han också... Så ni vet det...

    Orkar Herr Nilsson dona?

  • edited 30 oktober 2014 07:13

    Sandra jobbar kväll under lördag och söndag så om någon vill möta mina norse då är det bara att skriva en rad.

  • Jaha... lagg är av ondo för min nummer 4 ska inte alls ha Dauntless utan ha +MA han också... Så ni vet det... Orkar Herr Nilsson dona?

    Jorå. Fixat.

  • edited 30 oktober 2014 23:35

    I brist på annan sysselsättning är nu Saurus/krokodil #6 målad så nu har jag 15 Lizardmen/krokodiler att lägga i en låda några år. Och Hemlock! Och Slibli!

  • Någon som vill spela på Söndag? hemma/borta eller förmiddag/eftermiddag

  • sorry, redan bokad....

  • Ser ut som om jag kommer att kunna vara ledig någon kväll till veckan för att spela en 'frispels'-match för att få upp mitt TV innan slutspelet den 16:e. Någon som kan spela?

  • @NilssonHarHund Min bounty hamnade på nummer #14 i Bay Area Butchers men tanken var att den skulle hamna på #12. Går detta att åtgärda på något enkelt sätt?

  • @stareater - Ja du kan lägga en till på #12 också. :P

    Thihi

  • edited 4 november 2014 18:06

    Onsdagkväll är bokad men annars har jag lediga tider och vill spela, morgon - dag - kväll går bra då jag är hemma med min lilla knodd på heltid.

  • Är det någon annan som vet om Ofts telefonapparat funkar?

  • Den fungerar, han satt då och sms:a/surfade när vi spelade i söndags...

Sign In or Register to comment.