Bubble säsong 10 - Info och allt annat tråden!

1111214161724

Kommentarer

  • Sååå, min hjärna hade rätt (hävdade detta igår), men @emilskaya hävdade motsatsen så jag grävde fram en föråldrande regelbok för att kolla upp vad som gällde...

    Spelar inte så stor roll för matchen, fick slå en trippel sexa (pengar samt första höjningen = sty) efteråt som annars hade varit boll plock, passning och catch.

    Tar hellre en förlust med en sådan höjning samt pengar till lagkassan :P

  • Jag håller på och målar Hemlock nu i brist på bättre. Simplaste konvertering i mannaminne tror jag...

  • Jag hade redan kapat vapnet åt dig :)

    Ett par ruffiga bollar green stuff på händerna så har du skink cheerleader också.

  • Jag hade redan kapat vapnet åt dig :)

    Ett par ruffiga bollar green stuff på händerna så har du skink cheerleader också.

  • Han fick ett par spinkiga Skavenknivar till sin stab. Inser nu att jag behöver två grodor. En blitzer och en catcher. Får ordna det senare typ

  • råkade kliva över med 50 kr till prisbordet, så jag kommer skippa betala för nästa säsong...

    Lyckades ropa hem 4 modeller som passar som Skitter Stab Stab. Prisbordet är nu klart med andra ord.

    Kommer ta en bild och lägga ut dem när jag har tid, lust och ork. Är det bara Mårten som har kvar pris att hämta hos mig från förra säsongen?

  • Jag har väl någon kopp att fixa.

  • edited 7 oktober 2014 18:46

    Barik/Zharrg och Hemlock. Suddig mobilbild men ni fattar ... Barik/Zharrg och Hemlock

  • Missa want Skitter stabb stabb

  • Pillar nu med Soren (hittade gammal 2nd ed thrower) och Humerus (antikt plastskelett med grönjoxvante). Vad gör man inte för en samling...

  • edited 8 oktober 2014 08:40

    @Zenith som jag skrev i ett tidigare inlägg åt dig, så vill jag ha din teambadge. Ingen badge = orginal-badge istället, vilket inte kanske är den roligaste. Ser fortfarande på min Bring Out The Dead kopp och ångrar mig ;).

    Jag är klar med min kopp (W.I.M.P) men väntar fortfarande på din innan jag lägger beställningen :D

  • Glömde visst slå skill up slaget på min #5 senast.

  • Försöker byta teambadge mot nått lite mer smakfullt.. Får samma "request failed" som frantic fick..

  • Kände att jag var klar med Humerus och bara ansiksmasken kvar på Soaren när jag insåg att Humerus ju bara m å s t e ha en snygg slängkappa ... Thank Nuffle for skaven bitz säger jag bara ...

    Apropå Skaven har jag tydligen i min iver att lägga fram mina sista sex plastskaven som skulle bli Underworld-skaven lagt dessa sex på ett helt idiotiskt ställe. Tusan också. Hur många lådor har jag egentligen???

  • Hur går det för Zenith och Stareater? Min motståndare i omgång tre är spelsugen men jag har Zenith i omgång två som i sin tur inte spelat första omgången än. =)

  • edited 9 oktober 2014 00:15

    Har gått som dåligt, men kan iallafall säga att vi har försökt få tider att passa, det har varit jobb och sjukdommar ivägen men förhoppningsvis kommer vi spela Söndag! och blir det inte match på söndag kanske vi kan skippa vårat möte och köra på runda 2? för att inte sega ner openligan.

  • edited 9 oktober 2014 09:28

    @emilskaya Är bara att du slår den innan nästa fajt Emil.

    @oft Jag mailade min bild till Lars så lade han in den. Han hittade felet och jag trodde han fixade det. Testa ladda upp den igen (bilden) och går det inte idag så mailar du honom. Mailadressen finns på harhatt.com

  • Felet är löst, precis som Frantic säger

  • @NilssonHarHund

    Trots att du inte är med denna säsong, men håller i servern och betalat samt att vi har så många priser så kommer du att kunna få ta del av kakan (prisbordet) när säsongen är slut. :)

  • Så nu fick jag in den. Btw kan vi inte ta bort de inaktiva lagen ur tabellen så man lättare kan se vilka lag som spelas?

  • Just det, kan vi spela lite hipp som happ i pregames? Jag och basse är sugna på att ta våran duell (min match 3 på pappret) men eftersom alla i prioncip har olika många matcher spelade så spelar det väll inte så stor roll?! Mvh Coach Oft f.d. bromskloss ;)

  • Prova göra era inaktiva lag "retired" och se om det tar bort dem ur tabellen.

  • edited 9 oktober 2014 18:25

    @oft jag ser inga problem med det...

    Hälsa basse att jag vill ha hans team badge också så han kan få sin kopp....

  • Prova göra era inaktiva lag "retired" och se om det tar bort dem ur tabellen.

    Nope mitt lag är fortfarande i ligan trots att det är retired.

  • Radge, när kan du spela?

  • Om någon sätter ihop en lista med inaktiva lag kan jag ta bort dem från ligan

  • Det är de fem nedersta lagen i tabellen.

  • Scratch that. Jag tänker inte riskera att historiken blir konstig. Kan ni ignorera de sista fem?

  • För att påtala precis ingenting kan jag meddela att en kvart efter Sveriges 1-0 mot Lichtenstein pinnade och limmade jag ihop den sista Strigoi-vampyren så imorrn påbörjas spraygrundning av Vampyrlagets bjässar. Sen är det bara två lag kvar ... Och precis nu gjorde vi 2-0. Med viss målvaktshjälp ...

  • edited 13 oktober 2014 11:00

    Tryck in nödbromsen, vad är det jag läser, satt du och såg fotboll på tv, när jag sprang omkring i höga strumpor och blåste på i Uppsala när Storvreta mötte Pixbo på kanal 12.

    Illa, illa, blir inget mer spetsat kaffe hemma hos mig någon fler gång, trodde vi hade något på gång där Magnus, men så fel jag hade.... :P

    @NilssonHarHund - Skippa att ta bort dem, vi vill inte riskera något heller :D

Sign In or Register to comment.