1000p 40K Turnering med kort varsel, 31/8

dea
edited 27 augusti 2014 11:07 in Turneringar / konvent

Halloj alla 40K spelare.

Med sjukt kort varsel så kör vi 1000p 40K turnering nu på söndag 31/8. Turneringen spelas på Sagagallerian.

Anmälan görs här, på facebook, på Fantasia.speltid@gmail.com eller på Fantasia. Det kostar 50:- att delta men gratis för alla ToXG deltagare.

1000p med Fanatic restriktioner (undantag kan göras om ni är snäll). Inga Knights. Målat är ett krav.

Incheckning 10.30.
Match 1 11.00 - 13.00
Lunch 13.00 - 13.30.
Match 2 13.30 - 15.30.
Match 3 16.00 - 18.00.

Vi spelar scenario 2,3 och 4 från FF häftet.

Välkommen

Kommentarer

  • dea
    edited 30 augusti 2014 11:22

    Anmälda.
    1. John Gustafsson.
    2. William Westman Malmi
    3. Simon Ingvarsson
    4. David Wahllöf
    5. Henrik Gunillasson
    6. Gustav Oskarsson
    7. Markus Malmbo
    8. Johan Gustafsson
    9. Linus Råde
    10. Sven Eckerskog
    11. Mattias Edin
    12. Kristoffer Fahlgren
    13. Krister Franzén
    14. Simon Ivarsson
    15. Petrus Brännström
    16. Peter Brandstrup
    17. Magnus Jonasson
    18. Tomas Hammarström
    19. Per Oskarsson
    20. Teodor Persson

  • Sign me up, Henrik Gunillasson.

  • ser inte ut att bli många som kommer

  • Hade gärna varit med men hinner nog inte måla upp det sista!

  • Hade varit kul men :/

    Bra initiativ iaf Dea. Keep it up. Kul med små turneringar

  • Mycket bra initiativ, men med för kort varsel för oss uppbokade familjefäder ;)

  • Låter kul! Skriv upp mig Gustav oskarsson (space marines). Ska vi lämna in listor?

  • Behöver inte vara orolig Simon, som det ser ut nu blir vi 14-16st. Ganska bra med tanke på att vi kom ut med info fyra dagar innan och det är Malifaux turnering samtidigt:-)

  • Uppdaterat anmälningslista

  • Ojojoj! Bra turnout :)

  • Hoppas ni taggar inför turneringen imorgon. Ligger med lillgrabben på sjukhuset över natten och kommer därför inte att kunna skriva ut några scenariopapper. Så ni som har möjlighet, plocka gärna med scenario 2-4 ur FF häftet.

    Är det någon som är sugen på hjällpa till med bors och terräng går det bra att dyka upp vid 09.00.

    Kan bli så att vi startar en kvart senare men ska försöka hinna i tid.

  • Det blev ju väldigt lyckat, bra jobbat alla som organiserade!

  • Vore kul att se resultatlistan och se hur nära botten man kom. Är det möjligt att posta den?

  • Jaa då får jag nog skärpa mig till nästa gång för jag siktade på toppen =)

  • Måste säga att det var skoj att ni slängde in en 40k turnering, det uppskattas. Även fast det blev med lite kort varsel så blev det mycke folk och en rolig turnering. Tack också till Henke som ställde upp och styrde istället för att spela själv.

  • Tack alla som var med och spelade. Blev lite kaotiskt från arrangörssidan med Henke verkar ha styrt upp det snyggt.

    Jag ska lägga upp en reultatlista direkt det finns tid

Sign In or Register to comment.