Bubble säsong 10 - Info och allt annat tråden!

145791024

Kommentarer

  • Blod bowl på min balkong erbjuds imorgon söndag eftermiddag. Någon?

  • I wish i wish upon a star.... Men jag basar över barnen här hemma de närmaste sex dagarna. Så om någon ska få se rekord i antal turnovers så måste det bli här

  • Jag kan eventuellt dyka upp hos dig basse istället, men spelar hellre hemmamatch om någon annan kan.

  • @NilssonHarHund vilken tid ungefär på söndagen?

  • Börja kring tolv.

  • Tror det blir lite för tight med schemat för mig. Får bli en annan dag. Har dock tid mån-tors om du vill spela då.

  • Jag är ledig imorgon, och flexibel även på dagen @Nilssonharhund - skriv ett sms om du bestämmer dig för att ta dig till Basse eller om du vill ha hembesök av mördar-råttor

  • Jag vill ha mördarråttor hemma

  • Kan spela en match till i eftermiddag om den kan inledas före halv fem, typ.

  • Kan spela både hemma och borta, ska tilläggas

  • Någon som har tid att spela kväll eller imorgon kväll? Spelat endast mot @Zenith och ligger risigt till redan med mina humans.

  • @Stareater Det kommer vända :)

  • Om inte så har Olympique Lyonesse beställt sina lagtröjor och börjat sina try-outs med lagkaptenen Bonabes IV de Rougé de Derval i spetsen.

  • Om jag inte ska kasta plast i kväll kan jag vara sugen. När kidsen somnat förstås :)

  • @Emilskaya: hör av dig när du vet mer. Får inte bli alldeles för sent heller eftersom jag ska upp tidigt till jobbet.

  • Hör av mig med sms senare

  • Nu är jag tillbaka från semestern. Har tid lite när som helst den här veckan om någon är sugen.

  • edited 7 juli 2014 12:35

    @Radge: Med 'lite när som helst' menar du då att du skulle kunna ta en match på dagen under t.ex. imorgon? Har rätt så mycket komptid att ta ut från jobbet och skulle lätt kunna klämma in en match vi lunchtid imorgon eller på onsdag. Behöver dock vet lite i förväg för att se till att jag tar egen bil till kontoret.

  • @Stareater Absolut! Match utomhus i min trädgård om det är bra väder? Känns ju lite synd att sitta inne dagtid i det här vädret. Har uppdaterat Bubble med mitt telefonnr men jag skickar det i en viskning till dig med.

  • Jag finns fortfarande tillgänglig för våldsamma närkontakter av tredje graden. Fast hemma hos mig då, på kvällarna den här veckan

  • Så fort de mäktiga dvärgarna drog iväg spelas det ... Diskriminering på vår (iofs korta) ära!

  • edited 8 juli 2014 10:26

    Det har nog att göra med att dvärgar är så tråkiga att spela mot och med. Dessutom är det så jobbigt att städa upp alla ölfläckar efter matchen. När vi har 1500 i TV så kan du komma med din skäggiga halvlängdsmän och tigga till dig en match.

    För övrigt anser jag att Deathrollern borde ha skillen Throw Team-mate och kunna kasta dvärgar. Longbeards får Right-Stuff och Blitzers får tackle istället för Longbeards.

  • Borde inte deth rollern ha skillen, drunk driver och på en etta måste den flytta som en ball&chain gobbo.

  • edited 10 juli 2014 20:37

    Ännu en förlust för mina Vault Dwellers efter ett kassaskåpssäkert intercept/short pass till varulv i end-zone mål i baken runda 15.

    Måste ta och se över deras kost inför nästa match, det börjar bli pinsamt hur dåligt t.ex. min thrower Craig Boone är på att plocka boll. Det är som att spela Khemri. Trots vårt nya sponsorkontrakt blir det inga fler after fight-godisar för dem inte.

    After Fight

  • Efter att ha vunnit min första match efter 6+, lyckad blitz, 4+, 3+ så känner jag mig lite skyldig; närmare bestämt skyldig 50 kr. Jag har nu överfört pengarna och märkt betalningen "radge".

  • Någon som vill spela ikväll? :) jag nås som vanligt snabbast via sms.

  • Gött radge!

    Jag ska kolla kontot i helgen och fixa första posten vilka som har betalat. Vet av tre iaf än så länge, men det kan vara fler.

  • Jag har inte betalat!

  • Dvärgarna ölade väl Red Cross in i avbytesmörkret i match 1 i ligan.

  • Betalade in pengar och tror jag hittat en extra miniatyr i gömmorna som jag tänker donera som pris.

Sign In or Register to comment.