Infinity

edited 17 december 2013 20:24 in Figurspel

Spelas det något Infinity här i Umeå? Har själv fått upp vittringen om det, så tänkte bara se hur stort intresset av det är..?

Kommentarer

  • Jag har inte lirat sen vi flyttade hit från Uppsala men äger Haqqislam. Dock numera ngt föråldrade gubbar.

  • Det blir en liten necro här, men jag vill inte börja en ny tråd. Är det någon som är sugen på att spela lite infinity under helgen? Har en arme att låna också om det är någon som vill pröva på lite..

  • Beror på när i helgen så kan jag spela lite, alltid kul att spela mer så jag kan få lära mig fler av de in and outs av detta awesome spelet.

  • Jag kan egentligen när som helst, enda restriktionen är att jag måste hinna upp till Umeå med tåg från hörnefors. Jag jobbar och bor vid forskningsstationen här nere som bäst. När passar det dig och vilka poäng har du/vill låna? Så löser jag detta.

  • edited 6 juni 2014 14:05

    Skulle vara skoj att spela mer men kommer tillbaka till Umeå på söndag och vet inte när än :/. Håller dock på att bygga terräng. väntar även på terräng jag beställt för att bygga ett komplett bord bestående av interiors bunkrar/ rymdskepp.

    Kommer nog ta ett par månader innan det har kommit och har blivit byggts men tänkte att man kunde köra nåt på Fantasia / Fusk

    Scenario missions ftw

  • Hur ser det ut med intresset här i Umeå i allmänhet? Är en liten 200p turnering en möjlighet? eller bara en kul spelda??

  • tror intresse finns men det är inte så många som spelar. Jag har knappt börjat har hagislam starter boxen jag vet av några andra som spelar mer men som jag bara träffat nån gång

    Själv är jag mer intresserad av skoj scenarion än turneringar men man kan alltid testa :p

  • Som det ser ut på mitt schema så skulle det vara enklast på söndag för mig då jag inte har något in planerat då, men även senare på lördag skulle också fungera. Men när det kommer till egna figurer har jag möjlighet att få ihop 300p där jag också har möjligheten att låna ut.

  • Skall vi slå på söndag då? Jag skall kolla upp hur jag tar mig upp och till fantasia eller FUSK.. Kan säkert bli medlem med det samma. Ska vi köra 250 så har jag lisror klara. Kan även köra 300 om du så vill. Gillar själv 250p. En speldag med lite roliga scenarion kan vara något! Att köra zombiescenarion med infinity är även skit kul och man lär sig alla regler super snabbt. Spelar själv oftast scrbarion från ITS, men andra scenarion är också kul.

  • 250 sure, FUSK blir ju bäst då det är en söndag och du få ta och bestämma lite mer exakta tider då du är lite mer begränsad transport. Jag själv kör också mer från ITS men lite andra roliga scenarion kan också funka.

  • Ska ta och se som jag kan ragga på några fler också så kanske vi kan gör det till ett litet event

  • jag ska försöka komma förbi iallafall : )

  • Skall vi satsa på att träffas runt kl 14.00 Verkar som om buss och tåg är trögt mellan hlrnefors och Umeå. Ett "event" låter som en skitkul grej!! Nu gäller det att rouch up figgarna. Blir ariadna tror jag men tar med nomads också!

  • Har ett zombie scenario så kan ta med stuff för det 100 poäng var coop mot zee zombie hordes. Om jag lyckas komma i tid då : )

  • Jag är mycket intresserad av att börja, men i nuläget har jag inga modeller!

  • Men kommer över så får du prova då både Carreras och jag har arméer att låna ut så du kan testa.

  • Ahh tusan, missförstod att ni skulle in och spela i söndags, attans då..! Men nästa gång ni spelar får jag la vara mer uppmärksam! ;)

Sign In or Register to comment.