Bubble Season 9 - Infotråden!

1121315171821

Kommentarer

  • Du kan slappna av Mange, du kommer få möta Stålisarna tids nog... Men det är minst en coach före din tur.

  • Spelade mot Emil igår, fick medvind från start 3-2 i slutresultat.

  • @khanmank du låter som en töntig högstadietjej som är pinnsmal men frågar stup i kvarten "visst är jag tjock"

    Liksom vem vill inte spela mot ogräs/halflings? Speciellt med kaosdvärgar

  • Efter att ha fått ett uruselt stalltips om att köpa in Throwern Lemmy i laget, har han nu vissat sig värdelös för sista gången i WASP-tröjan och får omedelbart sparken. Han ersätts av den unge mycket lovande Rookie råttan Joey TeamPriest, redan i kväll om inte Nurgle tagit ut sin fulla omfamning av coach McSorley. Coach Emilskaya säger under presskonferensen efter gårdagens match: - Att lyckas plocka upp en stilla liggande boll i fint vänder, ska man lyckas med mer än 3 gånger på fem matcher, där till kommer även det fantastiska facit på 2 kompletta passningar på lika många matcher. USCH! säger jag, må katten äta han.

  • Danne släng ett öga på rapporten så vi är överens, känns som om jag kan ha missta en cas till dig, eller var den tredje självorsakad.

  • @nilssonharhund jag råkade kicka fel zombie, tar gärna tillbaka #11 som hade 2spp

  • @Zenith fuska till det själv, ändra i matchen där han fick sina två spp till 0 spp och ge dem till den Zombie du råkade spara :D

  • @Frantic förespråkar du fusk?

    Hur som helst är jag tillbaka från höghöjdsträningen och letar efter en match snart. Helst mot @oft, men har han inte tid tar jag och spelar mot vem som har tid.

  • edited 20 april 2014 14:03

    Jag har tid att spela idag söndag, helst mot Frantic men kan inte han så kan jag spela mot vem som helst utom @Emil bara för att jag mötte honom sist. Nås snabbast via telefonen.

  • Nukeville Radioactivez står till förfogande om någon har lust att kämpa på gladiatorernas arena idag eller ikväll

  • Nån som vill och kan spela nån kväll i veckan?

  • Jag kan spela ikväll eller imorgon.

  • Kanske imorn. Ska kolla med frun

  • Försöker få till en match på torsdag mot @oft men om han inte kan tar jag gärna en match då.

  • @NilssonHarHund : raised Rotter-knapp saknas på matchrapporten. Skulle uppskatta om jag fick en. Eller skit samma, jag kan mygla in 40 k extra och köpa in den kom jag på. Tur man har njure (pekar mot skallen)!!

  • Jag försöker lura en trollande apa att börja lira BB. Idag krossade mina Humans hans Skaven med 2-1 efter två idiotrushblitzar från min sida för att få tag i bollen. Det gick lättare när han till slut hade en Gutter och en Ogre som låg ner och alla andra spelare satt i olika bås vid sidan av planen ...

    Har vi tur är han med och leker kommande säsong.

  • Har precis läst en underhållande matchrapport från Basse. Men det har smugit sig in ett fel i den. Det är jag som kör med "kassaskåpssäkert". Stjärnätaren kör med "all too easy".

  • edited 23 april 2014 13:27

    Inget spel för mig i kväll. Hoppas det går till helgen

  • edited 23 april 2014 20:05

    20.00 @ My place, any takers?

    Edit: möte ikväll, ställer själv in... :-/

  • Lördag eller söndag kväll någon?

  • OftOft
    edited 25 april 2014 09:54

    Måste verkligen göra nått för att komma på god fot med Nuffle.. Efter ännu en förlust i ettans och dubbelskallens tecken mot sävarhundarna så var coach oft:s kommentar sorgligt nog bara - Where is the löve liksom??

    Nån som har en-två blitzers som vill jobba för steelers på korttidskontrakt där ute?

  • Kan ha ett par omålade blitzers till utlåning faktiskt. Tänkte inte på det igår. Ska gräva i gömmorna och se ifall de är hemma eller i fjällstugan.

    Dessutom så har Bowser Vön Uberdög, den stora målgöraren i Karanak's Flesh Hounds, i dag skrivit på ett stort cabalvision-kontrakt för att göra en spelfilm. Det ska tydligen vara ett actionbaserat uppträdande som har arbetsnamnet "The Khorne Identity" och det redan talats om att det kommer att bli flertalet uppföljare, eventuellt med andra stjärnor från Flesh Hounds. Pengarna som dragits in har alla använts som bounties på fler spelare.

  • Boyz fick efter matchen mot stinkosarna slösa bort 70' på omkringpersonal. Hopplöst!

  • edited 26 april 2014 22:26

    Emil, jag kanske kan i morgonkväll (söndag) gäller det hemma hos dig eller kan du komma hit?

    Jag har budat in sista priset nu efter att Danne var tvungen att ta tillbaka sin Mino, detta är inte i samma klass men gissar att intresset att rycka dem finns.

    Återkommer med vad det är när jag fått demi brevlådan...

  • Japp jag kan både och Erik och är sugen. Runt 20.30

  • @NilssonHarHund - Kan du ta bort Dauntless från Conny orkar inte förklara hur han fick skillen, bara rent klantighet och seeegt internet ligger bakom det hela ;-)

  • edited 28 april 2014 00:37

    Onsdagkväll runt halv nio har jag en plats ledig på andra sidan bordet här hemma hos mig för en trevlig dejt med kaffe och annat. Sedan för att spetsa till det ytterligare kan vi alltid spela lite spel. Någon som är sugen?

    Om det inte passar är det bara att erbjuda mig någon annan tid/plats så ska jag se vad jag kan göra :-)

  • Conny hade inte dauntless när jag var inne och kikade. Löste sig problemet?

  • edited 28 april 2014 11:15

    Japp, försvann...

    Problemet var att jag hade råkat ge han 11 comp istället för 1 i en fajt. Sedan när jag gav honom block så tar det en liiiten stund innan det registreras så jag trodde att jag hade missat att klicka skillen och klickade då igen. Och precis då, någon hundradels sekund innan regestrerades block och jag klickade då in nästa höjning (dauntless) utan min vetskap att han hade en till, dvs den han inte hade fått än. Allt löstes iaf när jag rättade hans poäng (comp) till rätt antal, då försvann tydligen hans skill sellection också...

Sign In or Register to comment.