Warhound titan of Nurgle

124»

Kommentarer

  • Okej här är bilder på Peters färdiga Titan! :D

    Peters Titan

    Och sen så var jag bara tvungen att photoshoppa lite haha..

    Peters Titan photoshoppad

  • Måste faktiskt säga att det med rätt belysning och foto blev ordentligt snyggt!
  • Bakifrån var den inte helt fin, men då är det ju inte tänkt att fienderna ska se den bakifrån....

    Photoshop bilden blev ganska bra, fast du har ju förståss inte lagt in nurgle warp stormen som omger planeten som denna filur står på.

    Bra jobb mr Pejdor. Den ser hemsk ut. (Och alla vet att alla nurgle spelare ska ta detta som en komplimang)
  • Tusen tusen tack Sven!!! Det blev asbra bilder och photoshopbilden blev hur cool som helst :D

  • :) kul att ni gillar dom. Den är riktigt cool.. mina orker är gröna av avundsjuka. Ja eller.. hm.

  • Lol, gröna av avundsjuka, du verkar ha fått i dig en hel del luft från fusk!

    (För oinvigda är humornivån på föreningen "fusk" i samma höjd som marinarigraven eller hur det stavas)
  • edited 19 mars 2008 19:20

    Jag blir ändå lite less på folk som hela tiden klagar på ett skämts "nivå". Vad är ett skämt med hög nivå? Och vad har man för guidelines för att göra ett skämt med hög nivå?

  • I second pejdor...
  • Skämt på hög nivå är såna som ofta är på tv och som fint folk skrattar åt.

    Skämt på låg nivå (som på föreningen och vissa andra ställen) är såna som faktiskt är roliga!
  • Sjukt cool Titan! Kul att se att du verkligen fick klart projektet! Eller att du faktiskt fullföljde tråden från modellering till färdig! Inte många trådar som klarar det tyvärr. Bra jobbat och den ser verkligen läcker ut! Skulle dock inte vilja möta den...
  • Tack så mycket :) det är kul att få så mycket positiv kritik!

Sign In or Register to comment.