Försvunnen väska.

edited 30 juni 2013 22:26 in FUSK Umeå

Hallå alla fuskare.

Nåt konstigt hände mig.

Jag kom nyligen in på fusk och upptäckte att min lilla Feldherr väska var borta. Detta var nåt som svårt störde mig då jag hade ovärderliga modeller i den.

Jag var ganska redo att bryta ihop när jag märkte att modellerna..... låg i min låda. Hastigt ditkastade eller lliknande, dock var alla där. Vilket var en stor lättnad.

Så här är grejen, vad i helvete är det här? Nån snodde min väska, utan modellerna. Jag vill bara säga att jag är tacksam för att modellerna dumpades, visar på att den som gjorde det har nån sorts själ och medvilja.

Så jag vill naturligtvis ha tillbaka min väska. Den är min för sjutton. Jag vill gärna ha en förklaring. Så om ni vet att ni har en kompis som plötsligt skaffat en Feldherr väska (ända som talar för att den ska vara begagnad är två hörn-slots som är öppnade.) Eller är personen som gjorde det, så vill jag ha tillbaka den.

Ring mig gärna. 070 637 84 41

Eller bara dumpa den på föreningen eller fantasia med lapp som säger "Till Klomster." eller vad som helst, och en jävligt bra anledning till varför..... VARFÖR?

Om du vill ha en väska kan du köpa den online. Eller köpa av nån annan. Om du inte har råd med en väska ska du seriöst tänka över din tillvaro, att sno saker av folk på FUSK är INTE ok.

Hade du dragit med modellerna hade det blivit personligt Jihad, så det är bra för dig. Nu är jag nästan okej med det. Jag ska bara ha tillbaka väskan så är det lugnt. Skammen får räcka som straff.

Tack på förhand. Klomster.

Och andra Fuskare, snälla hjälp mig lite här. Att sno saker på FUSK är inte kosher, och är ett problem som alla bör jobba på att få bort. Andra personer jag känner har fått saker snodda och det har aldrig varit kul för nån. Och att sno personligt ägda saker är inte ok.

Så tack på förhand igen.

Kommentarer

  • Jag har glömt saker på Fusk flertalet gånger men alltid känt att det inte har varit någon fara, utan återvänt när det passat. Men nu blir jag ju fundersam.

  • hmph, Makes one all paranoid.

    Hur ser väskan ut(en bild länk för oss som inte vet hur en sådan ser ut vore bra)?

    Sen måste det vara någon som vetat om att det var din väska då han(/hon?) dumpat modellerna i din låda.

  • Jag tycker den här tråden borde bli klistrad, åtminstone tills väskan är återlämnad, för att det är en sådan viktigt fråga.

  • http://www.brueckenkopf-online.com/wp-content/uploads/2008/12/feldherrminiminiplus.jpg Bild, den lilla.

    Jag hade namn på väskan och namn på min låda så det är inte svårt att hitta vems det är.

    Och väskan låg i hyllan vid målar-rums dörren, så den var där så jag lätt kunde plocka fram den och arbeta på mina modeller i den. Så den var inte glömd.

    Hoppas detta kommer runt i figurspelskretsarna så den kanske återvänder. Och att vi undviker framtida problem.

Sign In or Register to comment.