Kvarglömd Chaos cultist CCW FUSK

edited 26 maj 2013 21:58 in FUSK Umeå

Hejsan, tänkte bara släng ut en post om att jag glömde en Chaos cultist på FUSK!

Färdig målad och med brun målad och jordig bas, denna vart kvarglömd i någon av mina matcher här i veckan. Troligen i någon byggnad, har inte hittat igen den. Detta är väldigt sorgset för mig, han var ytterst kär och jag är oerhört fattig. Seriöst, jag har fortfarade 3'e editon CSM modelerna i armen. Så nu har jag även 9 utav de 10 man minimum behöver.

Har någon sett den och lagt den på någon hylla jag inte tänkt att leta på, please PM me with randsom immedietly. Var snälla och inte smält den med tändare om den blir upphittad.

Tackar för er uppmärksamhet en stund!

Kommentarer

  • Kan Donera en av mina omålade kultister for the greater good (of the dark gods!) ifall inte kultisten hittar hem(he's in a better place)

  • han sågs patrullera micron för nån dag sedan. han är säkert där^^

  • Uppskattar erbjudandet Kendal :) och Benjii, då ska jag omedelbart skicka ut en rhino för att hämta hem han! Killen måste tror han är någon champion som går på lonewolf missons vid micron. Tackar så mycket för upplysningen.

  • Gud så spännande! Jag vill veta mer om den här lilla killens upptåg! Anar en Webcomics födelse!

  • Han är nu hem hämtad, surade hela vägen i rhinon. Sorcerer'n uppläxade han om hans ute tider. Tack för hjälpen grabbar!

Sign In or Register to comment.