"Boka spel" tråden för 40k

1252628303158

Kommentarer

  • Tjo! Någon som har tid under onsdagen att prova ut någon lista inför sommarkampanjen? Skulle behöva prova ut min lite annorlunda tau-lista lite mer, så jag kan bestämma mig innan det börjar på riktigt. Kommer att ha tid under större delen av dagen mellan typ 10-16.

  • @roxr jag jag bara det inte er för sent, finns ochså kvar på fusk i dag och imorgon tirsdag med om andra vill testa lista

  • @Thamier Jodå, kan du på onsdag så kör vi! Jag har som sagt hela dagen ledig, så om fler vill ta en match är det bara att höra av sig!

  • Någon som vill spela en 1995p i veckan?

  • @Gtar: Torbjörn! Passar det imorgon torsdag för dig? jag kan vara på FUSK ca. 19.30, och räknar med att ha med mig 1500 pts Dark angels.

  • Japp, jag kan vara där med tyraniderna, om du inte föredrar GK.

  • Tyranider blir bra. Jag har smärtsamma minnen av dina GK... ;)

  • någon som vill spela nu vid 16-17 tiden idag torsdag?

  • alle der vill test spela for sommer kampanje 500p jag kommer at finns på fusk fron 8:00 och minst till 16:00 jag vill gerna testa så mkt som jag kan och det har värit jätte roligt med dom jag redan har spelat med. skal et sväng på fantasia och köpa lite färg under dagan men ellers er jag på fusk

  • Jag kan komma förbi nån gång på förmiddagen med 500p tyranider.

  • ser frem till det

  • @Thamier , jag kan komma förbi vid 13 tiden om du vill spela mot tyranider en gång till idag.

  • Finns det någon som vill spela Imorgon typ tidigast 10 och senast 13 (bussen hem går 17.25 så vill gärna hinna med en hel match :p )? Skulle vilja prova mina tyranider, 2000 poäng. Dock så proxar jag två Carnifexer som Tervigoner och det finns några få omålade modeller.

  • Kanske skulle ha nämnt att det var i fusk lokalen jag hade tänkt befinna mig... Aja. Jag kommer sitta där imorgon så hojta till om ni vill spela!

  • Är det folk på FUSK imorgon tisdag på kvällen? Jag och Per tänkte oss dit vid 19.30 ungefär.

  • Ja! Det kommer det vara. Jag kommer att dyka upp runt 11.30-12.00 och sitta typ hela eftermiddag/kväll.

  • Någon som skulle vilja spela 1995pts match nu på lördag eller söndag runt 15:00 tiden?

  • Någon som skulle vilja öva sin lista för kampanjen antingen på Fantasias bord eller på Fusk imorgon? Jag är inte med i kampanjen men har tid att döda så tänkte om någon vill betatesta sin lista för framtida poänghöjningar?

  • hey hey jag kommer st väre på fusk imorgon fredag det mesta av dagen och vill gerna köra test matcher till kampanjen på 700p med alle som vill

  • edited 9 juli 2013 21:59

    någon som vill spela 2000p i veckan

  • edited 21 juli 2013 12:49

    någon som har lust att spela i veckan

  • Någon som vill spela 1500-3000p i veckan?

  • jag kan spela 2000 säg dag och tid

  • någon som vill spela i veckan

  • Jag kan spela imorrn kväll om det är ok att köra en hel del proxy.

  • jg kan spela i morgon kväll vilken tid och hur mycket pts

  • Jag slutar vid 16-tiden och kan efter det. Spelar gärna 1995p.

  • vad sägs om typ 17 och vilken armé spelar du

Sign In or Register to comment.