Blood Angesl säljes

edited 21 januari 2013 21:53 in Warhammer 40k

Hej!

Jag har en massa blood angels som ligger och skräpar, så jag tänkte sälja/byta bort dom!

Allt är målat, men vissa figurer är bara basade i rött, jag basade dom med army painter och resultatet vart gansak dåligt, vissa av figurerna fick en "kornig" yta!

Kan fixa fram bilder om ni vill kika eller så kan ni komma och kika på dem!

Detta är iaf vad jag tänkte sälja/byta bort:

Assault squad 1: Sergeant med power fist, en meltagun, 3st pistol och chainsword. målade och lätt basade, en gubbe behöver limmas på basen, alla är magnetiserade så man 100 kr

Assault squad 2: Sergeant med power fist, 2st infernus pistol, 2st pistol och chainsword. målade och lätt basade, fattas en "tassle",som gått av, på ena infernus pistolen. gubbarna och jump pack är magnetiserade. 100 kr

Assault squad 3: 5 st marines med pistol och chainsword. Basade i rött, vissa detaljer är svart målade, magnetiserade så man kan ta bort jump pack 100 kr

Assault squad 4: Sergeant med power sword(armen limmades på efter att figuren målades så den är helt omålad) 4 st marines med pistol och chainsword. Mina första modeller jag målade, ehm.. Ej magnetiserade och en jump pack har lossnat 100 kr

Rhino: 100 kr

Tactical squad: 7 st med bolt gun, 1 Sergeant med ccw, 1st missile launcher, 1st flamer gubben med flamer är magnetiserad så man kan sätta på en jump pack basade med lite gräs, ser ok ut. 100 kr

Lemartes, halvt målad, i metall ser ok ut 80 kr

Astorath the Grim, ser helt ok ut 120 kr

2 st Blood Angels Sanguinary Priests i metall, en av dom är en apothecary, ser ok ut 50 kr st

Death company squad 1: 1 st infernus pistol, 3st pistol och chainsword, 1st power fist Magnetiserade jump packs(ej målade), målade gubbar, ser helt ok ut! 100 kr

Death company squad 2: 1 st hand flamer, 4st pistol och chainsword magnetiserade jump packs(ej målade), målade gubbar, ser helt ok ut! 100 kr

Death company dreadnought med blood talons och magna-grapple (som går att ta loss) helt målad ser ok ut 150 kr

Blood Angels Furioso Dreadnought som går att göra om till Librarian Dreadnought helt målad, ser ok ut 150 kr

Jag tycker priserna är mer än OK! Så inget prutande. Vad vill jag då byta till mig? NECRONS!! Necron Night Scythe/Doom Scythe,Necron Catacomb Command Barge / Annihilation Barge, Necron Ghost Ark, Immortals(helst med tessla), är det jag är ute efter. Målat, omålat spelar ingen roll Skicka förslag!

Mvh/ Marcus

Kommentarer

Sign In or Register to comment.