DarkAngel bilder

Kommentarer

  • Snygga rakt igenom, gillar speciellt Deathwing knights.

  • edited 20 december 2012 10:33

    De är faktiskt rakt igenom snygga!

    Flygarna ser skittuffa ut. Ser helt vansinnigt ut med alla bolters på rad på det bakre flygplanet. Antar att det kommer vara något liknande det som sitter på crusader land raidern.

    Jag gillar dock särskilt super-landspeedern! :D

    Verkligen kul att de satsar på att ge de olika chaptren många unika prylar.

  • Oh mein got. Så djävla peppad den första armen jag hade i någåt 40k spel för en 20 år sedan var dark angels nu är det dags igen att vända hem till caliban

  • edited 20 december 2012 10:43

    Är det inte ganska svårt eftersom Caliban är förstört? Kan förstå att du vill återvända till The Rock, men Caliban blir nog svårt (såvida du inte tänkt spela WH30K).

    On a different note: Awesome, synd man inte kommer börja spela dem. Möjligen fina möjligheter till konverteringar och Count-As! Och ett slut på brorsans eviga gnäll att han spelar en 2 editioners gammal codex.

  • Bilderna va borttagna på länken där. Finns dom på fler ställen?

  • i länken ovan finns 2 andra länkar i första posten .... där har du bilderna ....

  • Ermagherd !!! Jeremy Vetock har skrivit den.

  • edited 20 december 2012 12:53

    caliban är förstörd ja, men inte i den grad att den inte finns. Den delades upp i flera delar varav delen som blev "the rock" var dark angels huvudtempel som skyddades av kraft fält när caliban förstördes av varpen. Inte tror jag att dom kommer fara "hem till caliban" då det bara är en massa små eller stora stenar som flyter runt, och så är alla dom intresangta delarna på the rock, (luther). det jag hoppas på är mer fluff om "the watchers" och deras roll i det hela. och självklart fallens, är dom goda eller onda ? förrådde lion emperor och föll för kaosgudarna, och det var luther som räddade hela chaptret?

    vad ska cypher göra? vem är cypher, vem har titeln nu ? vilken hemlighet döljer hans svärd? Ni som inte vet så enligt cyphers fluff så ska det vara lion el'Jonsons svärd, men hur kan det komma sig ? el'Jonson försvan ju in i varpen. Minns inte helt fluffet om han hade svärdet med sig eller om han tappade det i striden med luther.

    en annan sak jag undrar är hur många fallens det finns, enligt horus heresy böckerna så lyckas luther utväckla träningen av space marines till den grad att dom kunde producera mariner otroligtmycket snabbare än dom andra chaptrena.

    och jag HOPPAS att cypher / fallens kommer finnas i boken. (typ special character cypher som kanske ger en uppgradering till en enhet vanliga mariner, dvs fallens).+ någon regel att death/raven wing har typ rage eller någon annan badass regel mot honom. Och att han får behålla sin C'tan Phase knife, hans 2 pistoler är det nog ingen fråga om ....

    och några regler för deathwing/ravenwing, typ appocalyps formationen för deathwing. Att dom verkligen bara bryr sig om att fånga "the fallen" och inte om rästen av striden...

  • Man ska tydligen läsa allt :-P Tackar

    Sen så yes det rycker i livmodern, pirrar i pungen, små fnitter och en mild inkontinens kom just smygandes. Shit!!! Peppad!! Verkar ju som att Dark angels äntligen blir lite "eljest" at läst!! Sweet!!!!

  • Suck ibland blir man bara så trött......

  • Jahapp, nu vet jag vart julpengarna går

  • edited 20 december 2012 15:51
  • edited 22 december 2012 07:50

    Alltså, den där landspeedern är inte snygg, den platsar mer på coops eller maxis leksaksavdelning än på något spelbord. Alltså GW kommer alltid ha en plats reserverad i mitt hjärta men nu börjar de ju spåra ur ordentligt. Det finns ju inte om rim och reson längre utan verkar bara handla om den säljande wow-faktorn... Övriga modeller var det verkligen ingen fel på, flyern var helt ok. Men speedern ihop med csm's leksaksdrake, deamons vagn-kreation och mycket annat börja få mig att undra, när går de över till färdigmålade barnanpassade och CE-märkta figure i leksaksplast vilka du kommer att hitta på sagda avdelningar i tidigare nämnda butiker!?

  • Jag tycker det är kul med ett litet nytänkande kring modellerna ändå. Som dom flesta som känner mig så tycker jag att Helldraken ÄR den fulaste modellen gw någonsin gjort MEN jag gillar ändå att dom tänker utanför boxen. Qudos

    Sen gillar jag samtliga modeller man ser kring Dark Angels även den underliga Dune skapelsen, landspeeder saken där. Tydlig egen stil inte bara nya space marines med ett par vingar och ett svärd på. Spännande mycket spännande att se dom irl

  • Vänta nu...lite off topic men jag måste ändå få undra lite. Heldraken må kanske inte vara den snyggaste men fulaste någonsin???? Eh, minns Lemartes förra upplaga? :) Vespids???

  • Ja ska man snacka fulaste modellen någonsin får man definitivt inte glömma Lemartes förra upplaga, eller förra versionen av Lemartes, sen är det ju alltid Lemartes i sin förra inkarnation, för seriöst på en lista av GWs 10 fulaste modeller har den f-n plats 1-5. Sen gällande Helldraken jag kan gå med på att stilen är väldigt leksakig (även om den växt i mina ögon), men ful? det är en väldigt välgjord modell, något jag tyckt GW varit väldigt bra på de senasteåret/åren.

  • Smaken e som baken åter igen :-P

  • edited 22 december 2012 13:08

    Å din stinker! :P ;)

  • edited 22 december 2012 14:21

    Heldraken är på många sätt en fin modell som så, å andra sidan finns det finns en hel del fina leksaker också. Star Wars leksakerna brukar vara himla fina tex. DAs nya speeder däremot ser i mitt tycke ut som ett kok stryk! Min poäng är att GWs design blivit allt mer leksaksaktig, i synnerhet deras stora prylar. Även wyrd drar lite åt det hållet med sin nya plast-kollektion. Verkligen inte allt men vissa figurer känner jag mig lite tveksam över. Då tänker jag i synnerhet på Lazarus som, rätt ihopsatt, är en fullt poserbar actionfigur... Jag vet inte, ibland är väl gränsen hårfin och i somligas ögon är alla våra figurer leksaker men jag tycker att GW definitivt har gått över en gräns.

  • edited 25 december 2012 06:05

    En lite trevligare ton kan vi kanske uppbringa så här i juletider. Det är helt okej för folk att ha olika åsikter om de läckta bilderna. Det är därtill valfritt om man vill hålla med eller inte. Det bör poängteras att 99% av allt det som skrivs på detta forum, eller något annat forum, är just bara åsikter.

    God Jul och Gott Nytt allesammans!

    Niclas
    / Stridshammaren Moderator

  • Jag gillar allt!

Sign In or Register to comment.