Övernattningsplatser Fantasia Fanatic

NasNas
edited 10 mars 2008 18:25 in Turneringar / konvent
Tjenare, vet inte om detta är rätt forum men,

Om någon utanför Umeå som ska delta i årets Fanatic (26-27 April) har svårt att hitta sovplats (hotel etc) så har jag plats för 4 personer; två bäddsängar och två soffor.

Jag bor ca 400 meter från Dragonskolan där turneringen spelas. Tjejen har bil så vid dålig kondition eller väder kan man få transport dit. Ni får låna handdukar och sängkläder, men täcke + kudde kan vara ganska bra att ha med.

Om intresse finns är det bara att skriva i den här tråden, så kan jag viska tillbaka mitt mobilnummer och adress.

Kommentarer

  • låter ju JÄVLIGT lockande och väldigt snällt erbjudande, som jag skulle vilja ta, jag och minst en kompis till kommer från sollefteå och i höstas att ligga på tunna tunna liggunderlag i föreningens lokal där var inte super.
    jag tror vi maximalt blir 4, men som det ser ut nu blir vi bra 3, i värsta fall 2.
  • edited 10 mars 2008 23:19
    Vadå, är det nåt fel på föreningen? :p
  • säng/soffa är alltid bättre än golvet!!
  • (Nas, förlåt om jag snor din tråd lite nu) Hörde jag Sollefteå!

    Bor också i denna lilla trevliga håla :D Vars, spelar ni? Har själv både 40k och fantasy så jag är på att spela vilket som. En sista sak, om ni spelar fantasy på fanaticen skulle vi kunna anmäla ett lag (så vi kan slåss för våran hålas heder).

  • NasNas
    edited 13 mars 2008 13:25

    Sajon: Det är så lite så. Du kan ju skriva eller viska tillbaka hur många det blir.

    Jag glömde nämna att vi har tre stycken tamråttor, ifall det är någon som är hemskt allergisk mot de.

    Sollefteå Viktor: Nej då det är ingen fara, lycka till med ett eventuellt lag. Se bara till att anmäla laget.

  • hur dags vill du att jag ska höra av mig? snarast?
    vi blir nu en mindre än planerat. så 3st skulle jag tro, men troligen så blir vi ändå full bil, alltid nån som tar denna platsen, så säg att vi blir fyra. helt oki eller?
    jag ska höra med alla angående råttorna. tror inte det ska bli några problem.
  • När ni kommer dit visar det sig att ni får lov att underhålla råttorna med dans och sång (magdans och jolk) och att ni måste va kuddar till råttorna!
  • mysigt! vi blir fyra. :)
    jag själv har med mig en sovsäck. smidigt och tar inte så stor plats.
    vi kör upp på lördag morgonen ifrån sollefteå som sagt, så vi är nog i umeå runt kl8 tiden som förra gången. ska vi snacka ihop oss lite innan eller är det nån som är förre mig för detta erbjudandet? :)

    kostar det något förresten?
  • Hör av dig innan 26 April så är det lugnt.
    Ifall ni eller någon annan blir fler än 4, säg 5 -6 st går det väl bra, men då får någon ta med sig eget liggunderlag.

  • vi kan ta med reserv luft madrasser som vi redan införskaffat!
    hur ska jag höra av mig? jag har inte fått ditt nr?!

    vi ska bara köra en bil, så då blir vi max 4st personer i den.
Sign In or Register to comment.