Nya warriors of chaos modeller

edited 23 oktober 2012 16:54 in Warhammer fantasy

Så har bilderna på de nya Chas modellerna släppts och jag kan inte säga att jag är imponerad!

http://s1306.beta.photobucket.com/user/kurl1/library/

Scyla måste vara den fulaste modellen på den här sidan av 2000 talet och jag kan inte säga att jag är direkt nöjd med hur Shrinet blev. Hellstiders känns som att jag skulle ha kunnat göra själv med att kittbasha Marauder hoarsemen och daemonertes på steeds of Slaanesh och likaså med Skullcrushers. Känns som en jävligt lam release av GW!

Kommentarer

  • skönt att juggers inte fick 50:50 baser!

  • Äh, nu är du lite väl hård ändå. För det första är det halvkassa bilder, som alltid förstör första intrycket av nya modeller. Sen blir det ju alltid annorlunda att se dem i verkligheten och att andra färgscheman brukar göra susen.

    Det är som sagt svårt att se pga dåliga bilder men jag gillar det jag ser i shrinet och juggarna är tuffa. Scyla hade väl inget fördelaktigt face men men. Det blir nog bättre i verkligheten.

  • Tycker Shrinet är helt OK, kan nog bli snyggt om man inte målar jättarna som smurfar :)

  • RIKTIGA Chaos Ogres! Daeeem!

  • Förresten, är det där Kultister i löspack? Najsigt.

  • edited 24 oktober 2012 03:44

    @Hemlighållaren min tyska är lite rostig men står iaf nåt om 5 cultists, 2 med autoguns och 3 med hw och autopistol. Har dålig koll på 40k men brukar inte löspack på troops vara 10 med options? Nån med lite mer tid än mig kan ju köra Google Translate.

  • edited 24 oktober 2012 05:30

    Det står dels som Gargamel sa om att "satsen består av" bla bla bla. Fortsättningen lyder ungefär såhät; "som förstärkning till din hord/styrka/enhet."

    Vore najs att kunna köpa dem löst, även om fem man per box är lite klent.

  • Scyla var väl inte helt klockren kanske... Sedan vore det ju kul med nya warriors. De har ju ett par år på nacken och går inte att göra så mycket kul med då alla ser typ likadan ut.

  • Är det bara jag som tycker att scyla är grymt cool? Jag diggar GWs old-school vibbar de plockar med då och då.

    Kanske bara börjar bli lite nostalgisk och gammal?

  • Ledin: förmodligen^^ inga överraskningar dock.. Vad det gäller typ mcenheten :p. Men monstret blev man nyfiken på :}

Sign In or Register to comment.