Lizardmen arme/modeller sökes

edited 9 oktober 2012 16:40 in Warhammer fantasy

Tja umeå!

Jag är sugen på en lizardmen arme och tänkte höra om det är någon som har lite ödlor liggandes i en låda och dammar. Jag har ingen aning om vad som är bra eller inte men en bra start skulle nig vara en slaan, lite tempelguards ca 30 st, vanliga saurusar ca 30st och skinks ca 15st. även en stegadon verkar intressant. Även intreserade av coldones kropparfrån dark elvs och ryttare från lizarmen

Jag är bara intresserade av "nya" modeller och helst inge metall. +i kanten om tunt färglager eller omålade

Trasiga modeller är också av intresse då jag ändå kommer att slakta och posera om majoriteten.

Kan köpes eller gärna bytas mot en stor woodelvs arme. det är den gul/oranga som van best painted, även om den nu blivit misshandlad och skulle behöva bättras på.

Och om du har typ 4 saurus wariors som ligger trasiga i din bitbox och du känner dig generös så släng dom på hyllplats 15 på fusk. Det är den längst ner till höger i den vänstra hyllan. Utan stor låda och med litte dark eldar och annat skräp på.

ps: Johan vad var det som du hade för ödlor? och vad skulle jag kunna få dom för? (en cola?)

Kommentarer

Sign In or Register to comment.