Bubble Season 5(6) En Blood Bowl Liga - Planering, anmälan, diskussion & allt annat tråden

1171820222329

Kommentarer

  • lite kort varsel men någons om vill köra en match i eftermiddag? E iron Brewers som behöver möta någon för att få tugga skägg igen efter senaste 0-0 matchen.

  • Tjo Akerman!

    Spelar gärna, men kan inte fören nästa vecka, har du möjlighet då någon gång?

  • Om inte annat så letar jag efter någon att spela med nästa vecka. Får nog bli någon jag redan spelat med för @Mack verkar vara omöjlig att få kontakt med och @Khanmank är nog fortfarande bortrest.

  • Söndag kväll @ my place spelar jag gärna blood bowl. Tar mig ingenstans så det får bli i Sävar. Har dock gott om tid så hör av er för en match mot de förvridna fjollorna.

  • Är alla bänkade framför handbollsfinalen imorgon och vågar inte spela?

  • Jag hade gärna spelat, men Sandra jobbar så jag har barnen, men ring tattarn han vill spela :D

  • Får se om jag kan. Fick just objudna middagsgäster. Blir lite mer på sena sidan i så fall

  • edited 12 augusti 2012 08:32

    Skulle vi kunna förlänga Open season med 30 dagar?

  • För mig är det ok... Vad tycker övriga?

  • Jag bryr mig inte jättemycket :) bara jag får spela.. har varit väldigt spelsnålt från min front nu!

  • Betyder det fler spelade matcher är jag för

  • edited 12 augusti 2012 13:19

    Tattarn har precis börjat om med ett lag så han är för, samma gäller väl för khanmank, så jag tycker vi klubbar igenom det.

  • Eftersom ingen vågade komma till Sävar för att möte den Levande Leprakolonin så blev det att måla lite. Har nu målat färdigt mina skaven med star players som legat omålade ett par år. Blir kanske dem nästa säsong... fast man måste kanske skaffa sig ett rått-troll då...

    image

  • edited 13 augusti 2012 03:43

    Kan säga såhär att jag har lyckats ropa hem fem priser för oss.

    Boken Deadbowl, starplayers i form av: Mighty Zug, griff Oberwald, Grim Ironjaw och Headsplitter

    Så jag har inte bestämt vem som får vad, men har du tur kanske du vinner Headsplitter :D

    Börjar tryta i kassan nu efter dessa inköp så ni som inte har betalat medlemmsavgiften kan få göra det nu. Den som inte betalat får heller inget pris i slutet, svårare än så är det inte. :P

  • edited 13 augusti 2012 15:42

    Vilken Griff Oberwald miniatyr? Den med kycklingen på huvudet, den där han är gammal eller den där han kastar sig efter bollen?

    Hur går det förresten med muggarna?

  • På torsdag denna vecka, den 16 augusti, kommer Berghem Blockers riskera sin status som hittills obesegrade mot de vidriga träskmonstren från Sävar. Må bäste ork vinna!

    Alla som vill smeta ut lite orker på diverse spelplaner är välkomna att försöka få fatt på mig.

  • @Khanmank

    Jag har inte mött dina Orcer eller ens dig för denna säsongen så vi måste ju spela!

    BTW så kommer jag på mig själv med att ha fuskat bort för spiralling expenses. När är det de börjar gälla? Vid 1750 i TV? Då är det kanske bara 10 k det handlar om. Eller 20....

  • Alla modell äldre av starplayers, muggarna är klar, jag mailar er eller länkar era muggar här för godkännande innan jag lägger iväg ordern.

  • @KristofferMcSorley - Möt mig, jag hjälper dig dra ner din TV ;)

  • edited 14 augusti 2012 04:17

    @khanmank

    Ska jag fixa en "standard bild" för kopparna till dig med? Vet att du hade tänkt göra några egna.

    Sandra jobbar natt på torsdag och fredag så jag har inget att göra efter kl 21:00 så om någon vill spela då är det bara att skriva en rad eller höra av sig på mobilen.

  • Standard låter underbart.

    Spiraling expanses? Vad är det? Börjar de på TV 1000? Nähä... dåså :P

  • edited 16 augusti 2012 05:42

    Sitter och tittar på bilderna på kopparna till vinnarna, men ser att jag lämnat ute en sak eftersom jag inte var helt säker på hur ni ville ha det.

    Vad skulle det stå efter Coach:?

    Ert "nick" eller ert riktiga namn?

    Och Mårten ville du ha ditt eget bomärke eller necros orginal?

  • Eget bomärke på min mugg. Vill ju inte vara som alla andra. Tror jag skickat det marginellt högre upplösta orginalet till dig, annars säg bara till.

    Coachnamn spelar inte så jättestor roll egentligen. Nick/NAF-namnet Stareater är kanske det bästa.

  • Ok, styr upp det i morgon, har bilderna på jobbet. Du kan maila mig bilden till jobbmailen så blir det enklast för mig.

    Erik.johanssonsnabelaumea.se

  • edited 16 augusti 2012 12:25

    En lek från omklädningsrummet efter att jag berättat att inget lag vågat ställa upp för fight ikväll.

    "Kom alla mina små spelare!

    Vi törs inte för araberna!

    Kom ändå!

    Näääe!"

  • hihi. Jag tordes ju men då blev det ju för sent för små-araberna dina...

  • True True, men i ditt fall var det inte araberna som bangade. Det var coachen som började klaga på det ena och andra. ;)

  • Jag utnämner nu @Mack Coach för The Littlespretchers till ligans mest svårkontaktade coach, för nu har jag lyckats spela mot alla utom honom.

  • han skrev ju för några veckor sedan att han kunde spela hur mkt som helst, men när jag ville spela framkom det några krvav som typ måste vara på fusk etc.

    :S

Sign In or Register to comment.