Bubble Season 5(6) En Blood Bowl Liga - Planering, anmälan, diskussion & allt annat tråden

1111214161729

Kommentarer

  • Absolut kan vi göra det, men jag kan inte hitta att du faktiskt köpte en reward innan du lade ned laget (du har fortfarande 20k i treasury dock, kan du ha glömt det?) :)

    Vilken av Basses spelare ska rewarden ligga på?

  • Bounty $$$ 20.000 på Achim das Grunen i Die Baumkletterer aus Bochum med motiveringen "Aldrig förut har en alv skrattat så mycket när en råtta snubblar på en rot och bryter nacken tidigare, sådant skall bestraffas.

  • Nu har jag spelat klart alla mina fem schemalagda matcher och är öppen för att "spela runt lite". Är upptagen de närmsta dagarna, men om någon känner för att spela nästa tisdag så är det bara att höra av sig. Min epost är stareater snabel-A gmail punkt com och mitt telefonnummer finns på coach-sidan i Bubble.

    @Setomidor: Bränner 10K för att sätta en bounty på "Kurt Lotusblume". Med tanke på tärningsslagen som han lyckades med igår så förtjänar han att dra sig tillbaka för gott.

    @Zenith: Kom igen ta Dump-Off eller Leap på din black-Orc som slog en dubbel. Mycket bättre än Nerves of Steel och Shadowing som Frantic föreslog.

  • Bra jobbat stjärnätarn!

    Ser att Jonas ska möta Markus i sin 3:e omgång, de känner varandra men Jonas har flyttat så det är nog därför de inte drabbats samman än, ska skicka ett SMS till dem båda att försöka sig på en date.

    Övriga hoppas jag bara får tummen ur och spelar sin fight snart.

    Sandra jobbar natt inatt så om någon vill spela runt 2030 tiden så är jag redo :D

  • Petade lite på chaan igår så han visste att roll the die saints spelat sin match två. Han skulle ta tag i att spela sin match också.

  • Stareater: Finns "offer reward" längst ned på din lagsida (på samma ställe som du köper nya spelare eller nytt team goods) :)

  • Ah. Det hade jag missat. Belöning på huvudet är nu utfärdad.

  • Nice med ett par morgonpigga lirare, men ingen som vill drabbas samman ikväll?

  • Hade gärna spelat men är bortrest till och med söndag. Spelar gärna på tisdag nästa vecka, de som jag ännu inte hunnit möta har förtur!

  • Åkerman verkar bortrest nästa tisdag, och jag har ju redan spelat mot dig Setomidor. Ingen annan som känner sig peppad att spela nästa tisdag? Bloodbowl2? Frantic? Zenith? Khanmank? Du som spelar Lizardmen?

  • Måste kolla med Sandras schema innan jag vet.

  • Die Baumkletterer aus Bochum har efter en mycket noggrann kartläggning över deras ekonomi, spelartrupp, motstånd samt växtlighet i växthuset kommit fram till att Ghraak Ironjaw skall få en bounty på 20 k.

    Det vore ju ytterst pinsamt om de stelbenta Orcherna kommer före oss i tabellen

  • Den totala ersättningen är nu uppe på 30k alltså :)

  • är han bara värd 20k? får väl köra lite hårdare träning med honom så han kan imponera ännu mer.

  • edited 6 juni 2012 05:43

    Efter att Kovarro #10 i Jihad 49ers brytit varenda ben i kroppen på våran #11 Brek'A'Bone så vill jag(coach Zenith) härmed utge ett pris på hans huvud! Den som lyckas ska jag belöna med 10k! REVENGE IS MINE!

    Ta det som ett personligt angrepp/Das Orks

  • Haha jag tycker alla ska kolla vad han fick för skill efter sin 3e cas och 6e poäng totalt :)

  • @Zenith: glöm inte att köpa rewarden i Bubble :)

  • den är där :)

  • @Alla: vill spela! sms:a 0725400054

  • Jag vill söka dispans för att få möta Danne ikväll trots att vi nyss möts, bara vi som kan ikväll ....

  • Kolla om chaan kan. Hans mobil finns på hans coachsida.

  • Vem är det förresten som spelar lizardmen-laget? De borde få ett par fler matcher (och slag) under bältet.

  • Det är Jonas, kompis till mig. Han har varit i England en vecka och håller på att flytta nu till mariehem. Jag var förbi idag så räkna med han vid nästa vecka då borde han vara klar.

  • Obesegrade Das Orks söker motspelare som vågar mötas på neutral mark!

  • Jag kan som sagt spela på tisdag om du vill ta en match.

  • Hur går det med dispansärendet?

    Får jag höra lite röster för/emot :D

  • edited 6 juni 2012 14:10

    Ta o spela mot han, men vinn och gör slut på hans tre matchers streak!

    Jag vill också spela en match.

  • edited 6 juni 2012 14:19

    Jag har egentligen inte någon stark åsikt men om jag skulle bli tvingad skulle jag säga mot. Det är dåligt att sätta upp ett prejudikat som plötsligt tillåter två spelare att spela flera matcher mot varandra så här tidigt. Speciellt när vissa bara spelat en match i ligan.

  • BloodBowl2: chaan sa att han ville få tag i dig för en match. Så hör av dig till honom.

Sign In or Register to comment.