Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1202123252644

Kommentarer

  • jag är taggad kommer vara på fusk hela kvällen om jag inte är där när du kommer dit är jag och äter så dyker jag upp på 10 min

  • Ok, jag trillar in kring 19. Ses då.

  • Någon som är sugen på att lira nästa vecka ?

  • Jag skulle kunna spela nästa vecka med mina dvärgar, kan tisdag onsdag och torsdag mer eller mindre hela dagarna, om det är någon annan som också vill spela nästa vecka så säg bara till.

    Så vilken dag och tid vill du spela Erik Ö? blir det med Chaos Dwarf?

    Om det är någon som vill spela redan idag/ikväll så är jag intresserad. kan nås här eller på mobil 070-310 16 30

    // Erik E

  • Jag kommer till Umeå på onsdag, och kommer äta, sova ibland, men mest spela Warhammer. Hör av er om ni vill spela, eller dyk bara uppe på föreningen någon av dagarna! :)

  • är du tillbaka nu vilken dag vill du ta match ??

  • My old nemesis^^ säg tid och plats så ska du få smisk : )

  • Någon som har lust att lira nu på tisdag? Inför fanatic asså så 2400p enligt turneringsreglerna.

    Hade tänkt mig kl 19 på fusk.

  • Jag kan lira på tisdag! men tror att jag hinner till 19:30 dock hur låter det?

  • Jo, det låter som en dejt. Tisdag 19:30 på fusk.

  • jag söker en match för tisdag till torsdag fanatic poäng och regler olov tar gärna en re match det slutade ju lite konstigt sist

  • sorry olov.. var på akuten ikväll. har nog slitit av hälsenan. så jag är sängbunden till sm... det får bli efter ff helt enkelt.

  • Det var illa. Hoppas det bilr bra till helgen (?!).

    Nå, är det någon annan som har tid nu ikväll eller imogron kväll? 1900-1930 är en bra tid.

    Robizh: Tar gärna en rematch efter helgen. Vill dock hinna köra mot lite olika nu innan.

  • jag har tid ikväll om du inte hittar en annan match

  • Shorty: Sorry föt långsamt svar. Jag spelar gärna imorgon, vilken tid som helst. Trollhoer: Match på onsdag ?

  • Imorgon onsdag låter bra för egen del, ju tidigare desto bättre för egen del.

  • Shorty: smsa på 0721815918 en lämplig tid. Jag har tid hela dan.

  • nu så här efter fanatic har fantasy varit dött ett tag men jag e taggad igen så jag vill spela match mot någon

  • Nu har jag äntligen hämtat mig efter Fanatic och krypit fram bakom skämskudden. Så precis som Robizh så är jag sugen på lira och börja fokusera på Fanatic 22. Är det någon som är sugen att spela till veckan? Kanske Robizh? Jag kan alla dagar söndag till och med torsdag, kvällstid.

  • Är det någon som vill spela i veckan? Alla dagar måndag-torsdag ca17.30-18.30 beroende på dag?

  • Elborn: Jag är på. Efter 18.00 alla dagar förutom må fungerar för mig.

  • Tisdag 17.30ish, låter det bra?

  • Heh, tisdag 18.00 ska det ju vara :) Måste ju kanske läsa svaret innan jag skriver :)

  • Kan du spela onsdag ? Måste fixa en sak som tyvär är viktigare än figurspel.

  • Ahh, då har jag bokat upp mig att möta Olovs mörker alver, så blir lite svårt. Men vi kan ta det nästa vecka kanske?

  • Någon som är sugen att spela i veckan? Jag kan spela alla dagar efter 17:00.

  • eldborn har du tid att spela ikväll iomed erik ställde in

  • Om inte Eldborn har tid så ställer jag gärna upp med mina Warriors...

  • edited 29 maj 2012 08:40

    Jag han också hitta på annat efter det att jag såg Eriks meddelande, så jag nöjer mig med en match mot Olovs mörker alver imorgon denna veckan.

  • Är det någon som är intresserad av att spela helgen 9-10 juni?

Sign In or Register to comment.