Nya flyers!

2»

Kommentarer

  • Om någon här sett Stargate så påminner scythes om Goa'uld flygarna! :D

  • Första bilderna jag såg på sm-flygaren (de scannade i första posten) så tyckte jag att den var en styggelse utan dess like, tom fulare än den hiskliga storm raven. Men jag har fan tvärvänt när jag sett bättre bilder. Den här designen är helt ok och ser ut som en attackhellikopter. Assult-cannonsen är för stora dock och skulle behövas bytas mot något som är lite mer proportioneligt. Kanske även byta position på dem så att de sitter lite högre upp. Landningstöden ser bara löjliga ut. Dessutom har jag väldigt svårt för antennerna där uppe då de ser alldeles för tau-iska för att passa i sm-estetiken. På det stora hela dock tycker jag om modellen.

    Ork-flygarna är bara bäst. Fantastiskt coola.

    Regelmässigt vette fan om de här är något att ha. Mycket poäng för pansar 10 eller 11. Kanske 6ed har något som gör dessa mer värda? Nu tycker iofs jag att häftig vinner över bra, så de kommer säkert ha sin plats ändå.

  • Poängmässigt vet jag väl inte om det är något större problem. (Vågar iofs inte svara för flygfisken till SM), men för Orkz, är ju priset helt på par med vad IG betalar för en Valkyria.

    En Dakkajet med extra vapen och ace.... på en Waaagh! är ju väl värd poängen och borde kunna plocka ut stora 'Nids utan större problem. Sen ska vi väl inte ens tala om hur hysteriskt skön Blitzabomma är med sin lilla orkish-table... (Någon som har en liten mp3-fil med ljudet från Stukas? Känner att man ju måste spela det när de gör sitt anfall.)

  • Personligen tycker jag att necron flyern påminner om necrons

    tror att SM flyern kan bli cool om man fixar lite på den, men man skulle vilja se den live

  • Hmmm... kom och tänka på att eftersom flygfisken endast är Codex: Space Marine, så blir det ingen till Blodänglar, Rymdvargar, Mörkänglar osv... medan smurfar, Korpvakt, Imperienävar, Vattenödlor, Vitärr med flera istället får.

Sign In or Register to comment.