Snyggaste figuren jag någonsin har sett!

edited 27 februari 2008 21:24 in Figurmålning etc

Jag har skummat runt alldeles för många timmar på coolmini men jag kommer alltid tillbaka till den här modellen. Den är enligt mig snyggast i världen! (figurspelsmässigt)

Ancient Vasoudaeva - ultramarines venerable dreadnought

Ancient Vasoudaeva - venerable dreadnought details

Ancient Vasoudaeva more closeups

Kommentarer

  • Jag får bara upp "Unable to select database" på alla länkarna, tyvärr. Fixa dom genast så att jag kan börja leta fel! Haha! :D
  • Jag googlade den istället, och jag är inte helsåld på designen även om den är rätt sjysst. Men målningen.... satan i gatan vad den pojken/flickan kan måla!
  • :) Det är inte ett dåligt val. Inte mitt men jag gillar den skarpt, gillar hans Katedral-dreadnought ännu mer. Han är duktig han Kiril.

    Han har några opostade terminators som är helt fenomenala också.

  • Han sticker verkligen ut från mängden med sin egen design, väldigt icke-GW. Verkligen skicklig på att måla karln också....

  • Måttligt imponerad måste jag säga, var i ärlighetens namn inte beredd på att få se den snyggaste modellen jag någonsin sett men när sidan laddat klart slogs jag av hur, ärligt talat, ful den var. Målingen var ganska shysst, hade ju uppenbarligen vunnit en GD, men konverteringen var verkligen inte imponerande, rentav löjlig skulle jag säga. Nu blev jag besviken.
  • Jag tycker att allt han gör är helt lysande, han är ett monster när det kommer till att måla samt konvertera. Händerna som han har gjort på sina dreadnoughts är så coola! Den här är inte att leka med heller: Steampunk ogre archeologist

  • Yellow ones eldarflygare är betydligt snyggare än den här dreaden. I övrigt håller jag med Katarsis.

  • OgreManeater

    Vet inte om det är den snyggaste men flaggan är iaf hyffsad

  • Hahaha, ogren var heltuff.

    Jag hatar när folk gör såna här trådar eller länkar eller bara visar sina saker bredvid mina.

    Jag känner mig så dålig....
  • Jag älskar den ogre maneatern som hotgayboi_13 postade, den är the pinnacle of puff and slash!
  • Jag tycker att de figurer som kom upp, efter jag röstat en 10 på den du gillar, var de snyggaste!

    http://www.coolminiornot.com/183776

    MVH/Frej i Oslo
  • De var faktiskt sjukt hårda :P

  • OOOOOh, han med plasma cannon.

    "-I will take a dump on the enemy, FOR THE EMPEROR!!!!!"

  • Detta e den utan tvekan snyggaste modell jag set, målning dårrå den är inte märkbart konverterad.

    http://coolminiornot.com/174855

    det kan ju bara så att den är hårt lackad och foto blixten gör det snyggt men jag hoppas/tror att han har sicka skillz. den är helt enket perfekt, tycker jag
  • Har oxå sett några godbitar!

    Coola Land Raiders? Landraider1 Landraider2

    En rätt så snygg Dread? Dread

    Juggernaught of Khorne Khorne

  • edited 4 mars 2008 23:37

    snygg stil Gillar stilen på denna...

  • Denna är en rätt mysig sculpt

    Sen om man gillar nmm så kan man maxa ut det med liknande

  • @Rallerex: Han har målat blänken för hand! Det där är förövrigt Darren Latham från 'Eavy metal team. Killen som målat alltså inte figuren! :P

    @DonCocho: Det är lite kul att det där är också en föredetta Eavy-metal kille, Neil Hodgson. Han jobbar fortfarande åt GW. Det snyggaste exemplet på se-nmm jag sett. Men det ser ju rätt märkligt ut förutom på foto.

Sign In or Register to comment.