Death Guard conversion kit (FW)

edited 2 mars 2008 21:33 in Warhammer 40k

hittade länkarna på bolter and chainsword forumet.

Death Guard marines

Death Guard terminators

grymt snygga IMO, blev nästan lite sugan på att köpa hem någara sånna.... men det skulle kosta skjortan, så man måste nog avså :(

Kommentarer

  • grymt snygga, som sagt :)

  • Hur mycket kostar de? Jamenar, jag kan inte föreställa mig att de inte skulle vara värda priset.

  • Oj jäklar, ja de var verkligen snygga. Åter igen visar FW var skåpet ska stå. Det är bara synd att GW inte gör sådant där i plast, för resin är ju inte SÅ spännande att jobba med.
  • Hoppas nu bara att det kommer IW set också! Fast jag skulle ju nöja mig med att de andra tre gudarna får set de också iofs (det är väl rätt troligt till och med?).
  • Om jag minns rätt så kostade plague marines 20 pund och terminators 18 pund....
  • nah, inte så spännande

  • Jag älskar forgeworld. Deras modeller och conversion-kits är så underbara att jag vill gråta då jag ser dom. Dock kostar dom mer pengar än vad som borde vara lagligt och enda sättet för mig att kunna äga en armé med bara forgeworld modeller är att fånga en enhörning av solid guld som bajsade rubiner för att kunna finansiera spektaklet.
  • En sån vill jag också ha.

  • Ooooohhh!

    Klick. Klick. Klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick-klick. Klick.

    Sådärja.

  • Äckliga nurgle gubbar det där! Grymt snygga! Me like
Sign In or Register to comment.