Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1171820222344

Kommentarer

  • Ska vara på fusk imorgon onsdag, någon som vill spela? Poäng spelar ingen roll!

  • jag spelar gärna är det någon speciel tid som passar??

  • Vid 14:00? Jag har en ny 2500 lista jag gärna provar :-)

  • @Trollhoer: Är du sugen på spela en match innan du drar tillbaka till amerikat?

  • 3 pers som vill lira på föreningen i morgon 29/12. är där ifrån 10 och hela kvällen/natten frammåt för 1500pts spel.

  • @Hive mind: Självklart, jag är tillbaka i stan från den 2:a och framåt. Nästa vecka någon dag?

    Behöver tyvärr avboka matchen för imorgon. Kommer inte ihåg namnet på High Elf spelaren, men om du läser detta får vi boka till nästa vecka istället!

  • Nästa vecka funkar absolut. Spelar gärna på dagen, snarare än kvällen, även om det skulle funka. Välj en dag som funkar för dig :)

  • Är det någon som har lust att spela 1500pts imorgon(onsdag)?

  • Ja vafan! På kvällen onsdag?

  • Jag kommer nog att komma dit kring 14:00 och stanna hela kvällen.

  • OK, jag kommer förbi efter middagen, kring 18:00. Är öppen för att spela flera matcher @ 1500 pts ifall någon annan är intresserad

  • om någon är sugen på en match i morrn så är jag på fusk hela dagen

  • Någon som eventuellt vill spela en match under dagen imorgon. vill prova min arme till fancy fanatic så ca 1460 pts är listan på. hör av er.

  • edited 22 januari 2012 06:44

    om någon är sugen på en match för att prova fansy fanatic armen så är jag på fusk idag på dagen

  • någon som har lust med en uppvärmningsmatch inför fancyn denna vecka?

  • jag är gärna med på en match säg en tid bara (inte fredag kväll)

  • vad sa du om match imorgon ca 12.30?

  • Någon som vill spela mot Dvärgar 2400 eller 2500 Pts i veckan? är väldigt öppen när det gäller tid och vilken dag. vill testa armen inför Fantasia Fanatic XXI

  • någon som har lust med en match med fancy regler i veckan?

  • simon vi har ju redan spelat vill du spela igen så är det bara kul men annars så söker jag också en match med fancy fanatic regler väldigt öppen med tider jag me

  • jag skulle gärna spela några matcher med fannatic armen (2400) pts om det vore någon intreserad så hör av er 076 7813311 eller skriv är på hammarn är dock inte inne så ofta så det är säkrast att nå mig på mobilen //robin

  • Om det är någon som vill spela mot Dvärgar nästa vecka eller senare? jag har tänkt att försöka spela minimum 1 match per vacka. Jag är öppen när det gäller om hur mycket poäng som ska spelas med. Jag kan nås här på forumet eller på mobil numret 070-310 16 30

  • jag kan ta en match till veckan. går det bra med en poäng gräns på 1463? måste kolla listan innan fancy. säg vilken tid bara.

  • Jag kan nog bygga ihop en lista med fancy reglerna. Jag skulle kunna spela från lunch tid tills på kvällen på måndagen och på onsdagen. Har ett väldigt öppet schema om du vill spela någon annan dag i veckan. Vilken arme kommer du att spela med?

  • kommer spela VC

  • så vilken dag ska vi ta det?

  • Någon annan som vill spela under veckan som kommer?

  • Någon som vill spela mot dvärgar till veckan som kommer?

  • Jag skulle kunna spela mot surdvärgarna veckan som kommer. onsdag eller torsdag är bra dagar för mig. Etc 2400p eller vad man nu får spela med på FF/SM helst...

  • Båda dagarna fungerar för mig, Vilken tid passar dig? kan när som helst, mer eller mindre. 2400pts med Etc reglerna låter super bra. Blir det med Beastmen du spelar med eller blir det någon annan arme? Fick stryk av dig under höstens finnatic, blir förhoppnings vis en liten större utmaning denna gång =P

Sign In or Register to comment.