A Quiet Day in Malifaux resultat och utvärdering

2»

Kommentarer

  • edited 21 oktober 2011 19:47

    Tja, jag har inte betaltat men jag jag det nog immorgon på fantasia

    1. Fällman
    2. Johan Hofverberg
    3. Isak Lindström
    4. Marcus Eriksson
    5. Wille Virtanen
    6. robin andersson
    7. Erik Slöman
    8. Niclas Ledin
    9. Elias Tjärnhage
    10. Henninen
    11. Bebbe
    12. Johan Hagner
  • Jag kan tyvärr inte vara med, har galet mycket inlämningar jag måste bli klar med.

  • Jag kommer tyvärr inte att kunna deltaga. Behöver dagen för skolarbete också :/

  • Men Hive Mind du skulle ju försvara din seger ju...

    Jaja det kommer ju fler

  • edited 23 oktober 2011 10:49

    Grattis till förstaplatsen Hagner!

    Det var kul som vanligt, även om min egna insats inte var bäst. Det får fixas till nästa gång.

    Systemet för listor, strategies och schemes kändes. Är nog värt att fortsätta på den vägen.

  • edited 23 oktober 2011 13:44

    Kul att höra

    Resultatet:

    1. Johan Hagner 9Vp
    2. Bebbe 6Vp
    3. Elias Tjärnhage 6Vp
    4. Erik Slöman 6Vp
    5. Robin andersson 3 Vp
    6. Johan Hofverberg 3 Vp
    7. Wille Virtanen 3 Vp
    8. Fellman 0Vp

    Intern rangordning avgjordes av Scenariopoäng och själv jag blev sist i min egen turnering Snyft Snyft

  • jävla ronins och ignore armour skit^^ grattis lilleman till segern, hemskt att behöva få stryk mot sina egna brudar bara: ) bilder kommer ikväll kanske: )

  • edited 24 oktober 2011 03:10

    http://s1223.photobucket.com/albums/dd512/sputis/

    Skulle någon kunna hjälpa mig att snabblänka är ni supersöta^^

  • edited 24 oktober 2011 04:49

    Hadde skälv grymt roligt tråtts att jag fick dyngstryck i tre raka matcher och min master dog i snit runda 2-3 det var bara matchen mot Elias som darar upp sinittet =)

    En rolig sak jag komm på med de unika Schemes. Har aldrig sett så många sitta och och fundera/diskuter vilka de ska använda inför nästa match och vilka de kastat bort i onödan i matchen innan

  • jo det var sjukt kul min master dog bara en gång men det var ett självmord ;) vi måste dra en turnering till och det är snart

  • Ps Tack bebbe som var på fusk med mig kvart över åtta och städade och fixade bilderna ska försöka gräva fram bilderna från förra turenringen så kanske vi kan ha dem på samma ställe

  • Lite sent kanske men turneringen var rolig och systemet för att räkna ut turneringspoäng fungerade bra.

Sign In or Register to comment.