Necrons November 5th

edited 14 oktober 2011 15:16 in Off topic

Jomensåatt, GW kör vidare på sina "multi-kits". Necrons får en stor båt som går att bygga antingen som en troop transport kallad Ghost Ark eller som nån sorts gunboat kallad Doomsday Ark.

Också en bild på nån typ av Lord med mount/transport.

«1

Kommentarer

  • herredjä&¤&¤#¤&/&%&lar så sjukt coolt. TAGGAD TAGGAD sa jag TAGGAD

  • :D

    Äntligen. De är väldigt efterlängtade!

    Märks för övrigt att de tagit "egyptifieringen" i designen än längre än tidigare. Deras Ghost/Doomsday Ark (vilket lär vara samma kit - två olika modeller) är väldigt typisk i aktern med de gamla egyptiska fartygen/flodbåtarna.

  • Inga gröna plaststavar? :(

  • Varför är det nån som kör den, ser stört-löjlig ut.

    Gillar inte, ser inte rätt ut. Hade säkert gått att göra nåt med konceptet.

    Och nej, det är inte bara "Meeeeh, det är nytt, meeeeeh!!!!" Och inga gröna plaststavar är ett minus.

  • JAJEMEN DÄR SATT DEN!!! (Grymma modeller, om det inte framgick)

  • edited 14 oktober 2011 18:24

    Mer bilder:

    Lite mer bilder! Kan bara säga att det ser HUR BRA SOM HELST UT. : D

  • edited 14 oktober 2011 18:36

    SATAN!

  • gillar inte att de har någon som sitter och kör dem... lite necrons charm att de inte hade det...desutom mera "logiskt" att ha ett AI i en tank än att ha någon form av ett AI i en Robot som kör en tank ^_^ (Gillar logiska saker!)

  • edited 15 oktober 2011 01:19

    Yess! Det behövs fler open-topped skimmers i 40k!

    Och de verkar ha fått en Librarian! Sådana behövs också i alla bra arméer!

    Och Stormshields, jajjemen, det här kommer att bli en bra armé!

  • JAAAAAAA!!... Äntligen!!

  • Hur coolt som helst

  • Gillar cyklop necronerna skarpt.

  • Bortsett från den skrämmande bristen på genomskinlig grön plast, som kommer göra det mycket svårt för mig att få en enhetlig look mellan gamla och nya enheter, så ser nästan allt jättebra ur.

  • Bortsett från den skrämmande bristen på genomskinlig grön plast, som kommer göra det mycket svårt för mig att få en enhetlig look mellan gamla och nya enheter, så ser nästan allt jättebra ur.

    Nu menar du inte att du saknar rodsen för utseendets skull:-)

  • Är det bara jag som tycker att dubbelkittet för Ghost/Doomsday ark ser lite... Tja, som att dom varit lata? "Nu har vi gjort den hära Ghost ark och den blev ju bra, men tog lång tid att göra. Och nu måste vi alltså göra ett fordon till? Hm... Men du, om man vänder på mittenpartiet, skiter i att he krigarna där och lägger till en mockajäng i fronten så är ju Bob ens farbror."

    Det är en välgjord modell, men jag vet inte säkert om jag tycker om designen. Tror att föraren är det som känns off. Barge command/support såg bättre ut då i mina ögon, speciellt supporten tycker jag verkar vara en häftig modell.

    Övriga modeller tycker jag såg bra ut, men varje gång jag ser flayed ones tänker jag bara på en comic strip som golden-throne.com har gjort ^^

  • Nu menar du inte att du saknar rodsen för utseendets skull:-)"

    Typ jo.

    Jag har inte målningskillsen eller tålamodet att måla vapnen på de nya Nekronerna så att de blir hälften så bra som de gamla vapnen med rods. I synnerhet inte om jag skall försöka hålla en enhetlig linje med mina gamla och nya Nekroner. Och att byta ut allt det gamla finns inte på kartan.

  • ser mkt nice ut:D verkar få mkt cc units! det e nice

  • edited 15 oktober 2011 08:01

    Typ jo.

    Jag har inte målningskillsen eller tålamodet att måla vapnen på de nya Nekronerna så att de blir hälften så bra som de gamla vapnen med rods. I synnerhet inte om jag skall försöka hålla en enhetlig linje med mina gamla och nya Nekroner. Och att byta ut allt det gamla finns inte på kartan.

    Måla över plaststavarna då

  • PAX! ha ha, jag paxa och ingen annan han före.... nu spelar det ingen roll Andersson, du behöver inte anpassa dina gamla necrons med dom nya för jag har paxat alla nya ;-P

  • Måla över plaststavarna då

    Och göra mina existerade modeller fulare än innan?

  • Jaha, då var man pank igen.

  • Ganska kul att om man har målat 10 Warriors och vill köpa en transport till dom så måste man måla 10 till som sitter i :p. Skulle också va coolt om man på ett smidigt sätt kunde ta ut dom när fordonet är tomt.

  • Eller om det inte var en transport. De kanske är en form av crewmembers, ror och pangar med sina fastsatta gaussisar. Det hoppas jag nästan mest på.

  • Eller bara någon sorts "ressurrection ship" och modellerna däri är bara för att representera?

    Angående stavarna herr Andersson så var det väl iaf för några år sedan väldigt lätt att få tag på "alternativa" stavar typ i blått eller rött och om jag inte missminner mig så fanns även "originalfärgen" så det borde m.a.o gå att via obskyra (dvs icke-GW) kanaler att få tag på stavar även till dina nya Necrons!!!

  • så sjukt coola!!! yttligare en ras att börja med :P

  • Angående stavarna herr Andersson så var det väl iaf för några år sedan väldigt lätt att få tag på "alternativa" stavar typ i blått eller rött och om jag inte missminner mig så fanns även "originalfärgen" så det borde m.a.o gå > att via obskyra (dvs icke-GW) kanaler att få tag på stavar även till dina nya Necrons!!!

    Det stämmer.

    Plastruct tillverkar sådana stavar, och Fantasia tar in från Plastruct. Jag är glad igen.

  • men fan då nu blir aldrig tomb kings armen klar

  • Jag tycker det ser ut som att de gjort nya stavar med skulpterade necron-cirklar på. Mörkare än tidigare, men bannat mycket snyggare.

Sign In or Register to comment.